Nabla Diva Crime Modern Matte Lipstick - Arabesque

Chtěla jsem dneska dát článek s další limitkou od MACu, ale asi si počkám. Ono, když už to počkalo od Vánoc počká to zas. Mimochodem Vánoce se pomalu blíží :))

Mám asi 150 nových rtěnek, které bych vám chtěla nafotit a dát na blog. A já to zvládnu, jen to bude trochu dýl trvat.

Rtěnky od značky Nabla, jsou v mém šuplíku stálicemi a mám je docela ráda. Na blogu jsem vám představovala tři odstíny: Ombre rose a tekuté rtěnky Roses a Grande Amore.

Po všech těch jemných rtěnkách, si dáme trošku odvaz. Krásnou, mírně temnou malinovou rtěnku v odstínu Arabesque.



Nabla rtěnky jsem vám už představovala, ale kdo nečetl -  obaly jsou kovové, v barvě gunmetal. Rtěnky mají 4,2g. Podle obalu vypadají rtěnky Nabla malinké, ale gramáží se vyrovnají rtěnkám Nars Audacious a dokonce mají vyšší gramáž jak rtěnky od MACu. Ty mají 3g.




Odstín Arabesque je barva lesního ovoce. Spíše tedy jde do malinova, než do borůvky :) Pigmentace rtěnky je dokonalá, barva na rtech je intenzivní už v jedné vrstvě. Arabesque je odstín, který se hodí jak na večer, tak i na denní líčení.



Takto vypadá odstín na fotce, ze stránek Nablacosmetics. Zdá se, že ji mají trochu jinou, než já na rtech. 
 

Rtěnka má matný finish, ale není to takový ten tekutý sušák. Na rtech je rtěnka příjemná, rty nevysušuje. 
Výdrž je klasická, pokud jíte a pijete, rtěnka ze rtů postupně mizí. 
Je dobré k tomuto odstínu dát konturku. 
Na první fotce mám rtěnku pouze na spodním rtu. Jinak jsou rty orámované konturkou a připravené k aplikaci a následně k focení. 
Konturku v podobném odstínu jsem doma hledala, ale nic mi úplně nevyhovovalo, nakonec jsem vzala konturovací část ze rtěnky NYX ombre duo v odstínu Freckles&Speckles



Myslím si, že na téhle fotce odpovídá odstín realitě nejvíce. Fleku u spodního  rtu si nevšímejte, není to rozpitá rtěnka, ale piha. Vždycky se udělají tam, kde o ně nejméně stojím :)



Tato rtěnka opět stojí za to, je krásná na rtech. Pokud máte rády syté, výrazné odstíny, neváhejte. Nablu kupuji v obchodě PinkPanda.

2 komentáře: