Čistá pleť s novinkami Astrid

Ano, opět jsem zde s novinkami značky Astrid. Zdá se mi, že Astrid je v poslední době docela aktivní a přichází s bezva výrobky, kteří se stávají mými věrnými pomocníky.

Co se týká péče o pleť, jsem důsledná. Vždy se večer odlíčím a pleť čistím tak dlouho, až je vatový tamponek čistý. Pokud mám pocit, že je potřeba pleť vyčistit i ráno, tak to udělám. Tohle období mám často přes léto, kdy se mi víc mastí T-zóna.


Astrid Dvoufázový odličovač očí a rtů Gentle Eyes - 125ml. Účinně a zároveň šetrně odstraňuje i voděodolný makeup a jemně pečuje o okolí očí a rtů. Složení obohacené o mandlový olej, známý pro své hydratační a zvláčňující vlastnosti, pomáhá chránit řasy a citlivou pleť v okolí očí. Komplex Hydro Active udržuje oční okolí čisté a hydratované.


Můj názor - mám dvoufázový odličovač poprvé. Nikdy jsem je nevyhledávala, zejména kvůli obsahu oleje. Tento mi vyhovuje, odlíčí oči během chvilky. Nezanechává černou šmouhu od řasenky, což jsem se bála, že bude dělat skrz ten olej. Taky jsem se bála, že budu mít, po odlíčení, mastné oční okolí, ani tohle se nekoná. Pleť je hebká, není mastná. Odličovač jemně voní. A hlavně, neštípe do očí.

Astrid Micelární voda 3 v 1 Soft Skin - 400ml. Tohle je macek, 400ml micelární vody. Já jsem nadšená. Micelární voda účinně odstraňuje nečistoty a make-up a zároveň jemně čistí a odličuje celý obličej včetně očí a rtů bez podráždění, či dehydratování pleti díky hydratačnímu komplexu HYDRO ACTIVE.
Tato micelární voda získala v kategorii pleťová kosmetika ocenění - nejlepší novinka tohoto roku.


Můj názor - mé nadšení je jasné, 400ml micelárky, to je pecka. Ze začátku jsem byla trochu v rozpacích, micelárka je na suchou/citlivou pleť. Což já teda nemám, mám smíšenou a bála jsem se, že mě bude mastit. Zatím se tak nestalo, vypadá to, že bude vhodná na všechny typy pleti. Nebo prostě někomu sedne, někomu ne. Jemně voní.


Posledním produktem je Astrid Hedvábný čisticí pleťový olej Beauty Elixir - 145ml. Tento olej nabízí luxusní a efektivní čištění pleti, které pro ni bude téměř jako pohlazení. Síla pistáciového, meruňkového, olivového a mandlového oleje spolu s bisabololem (netuším co to je) a vitaminem E pomáhá udržovat ochranný film pleti a zabraňuje jejímu vysušování. Pleť je tak po vyčištění hedvábně jemná, vláčná a rozjasněná s pocitem optimální hydratace.



Můj názor - přiznávám bez mučení, tohoto produktu jsem se bála nejvíc. Trošku předsudky, myslela jsem si, že když je to olej, tak určitě nebude vhodný na čištění mé smíšené pleti. Proč ji ještě mastit, že? Uběhlo pár dnů, než jsem tento čisticí pleťový olej použila.
Olej je vhodný na odličování očí, vlastně na celý obličej. Tomu jsem taky nevěřila.
A je to pravda. Olej nejen, že opravdu odlíčí oči do čista, vyčistí pleť a navíc ji nijak nezatěžuje, nemastí. Nevím jak to dělají :D
Aplikovala jsem přesně, jak píší na obalu. Akorát jsem změnila dávkování, 4-6 pumpnutí je docela dost. Já dávám 1,2 max 3, ale to už musí být smokey eyes. Dáte teda na suchý obličej, odličujete a pak smyjete vodou.
Perfektní vychytávka, třeba na cestovní víkend, nemusíte tahat spešl odličovač na oči, na pleť.
V očích neštípe, jemňulince voní. Rozhodně jsme kamarádi, nemám co dodat. Jo mám, skladujte ho ve svislé poloze, já ho položila na pračku a trocha z něj vytekla.


2 komentáře:

  1. Ahoj, Astrid je moje oblíbená značka. Pleť mám mastnou a právě olejové odličovače mám moc ráda, je dobře, že jsi ho vyzkoušela:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušela a zkouším dál :) Teda používám, je fakt výborný.

      Vymazat