Avon, léto, pohodička

Někde jsem včera viděla hlášku, že se blíží podzim. No dobře, blíží, ale proč o tom někdo musí hlásat v polovině srpna? Vždycky se něco blíží.
Třeba teď se blíží článek s produkty Avon, které využijete nejen na podzim, nejen v létě, ale po celý rok.

Avon True Glow bronzing powder - můj je v odstínu Warm Glow. Vybírat můžete ze čtyř odstínů. Warm Glow mi na světlé typy přijde docela tmavý, ale každému vyhovuje něco jiného.


Perfektní bronzer, jemný, pigmentovaný, voňavý. Díky jemným třpytkám, které obsahuje, rozzáří váš obličej a dodá mu letní opálený vzhled. Obal je plastový, pevný. Uvnitř najdete dostatečně velké zrcátko. Balení neobsahuje štěteček.



Avon True Colour Tónovací pleťový krém - je dostupný ve dvou odstínech - Light Medium a Medium Dark.
Krém postupně dodává pleti bronzující efekt opálení beze šmouh, zanechává jednotný tón pleti, hydratuje a má SPF 15.
Já mám ten světlejší odstín, nemám teda pocit sjednocení barvy, asi jsem na něj teď v létě moc tmavá. Krém je perfektně hydratující, smíšené pleti sedí, nemastí.




Řasenek a laků na nehty není nikdy dost. Jo a taky rtěnek, ale ty tu dneska nemám, takže možná příště.

Řasenka Big&False - vytváří efekt umělých řas, vydrží celý den, netvoří žmolky, nerozmazává se.

Řasenka má docela velký kartáček, což jsem věděla hned, že nebude na moje řasy. Efekt není špatný, ale není ani takový, jaký bych chtěla.
Každopádně náplň-barva je skvělá, opravdu vydrží na očích celý den, je krásně černá, nerozmazává se, nedrolí.

Lak na nehty se saténově matným efektem Avon Mark Nail Style Studio
Tyhle laky neznám, asi jsem od Avonu neměla žádný lak. U tohoto jsem se docela zasmála. Já jsem si nepřečetla, že je to lak s efektem, takže jsem nalakovala a obdivovala jak je krásný lesklý a super krycí. Pak jsem šla nalakovat druhou ruku a když jsem mrkla na tu první, tak si říkám, sakra jsem ty nehty někde opřela nebo co, že vypadají jak pogumované :D
Pak jsem si přečetla popis na lahvičce a bylo mi to jasné.


Já mám odstín Pampered Princess, v nabídce jsou ještě další dva. Pampered Princess je krásná letní barva. Přiznávám, můj odstín to na první pohled na lahvičku nebyl. Ale na nehtech už ano. Barva je dokonalá, není až tak zářivá-neonková jak se zdá. Lak má v sobě fialkový shimmer.

Výdrž laku je dobrá, vydržel mi asi tři dny, to je u mě výdrž. Vždy ale záleží jaké máte nehty, co děláte atd. Takže každému bude asi držet jinak. Musím říct, že ten jako by pogumovaný efekt vypadá docela dobře, ale dovedu si představit, že tento odstín nosím i v lesku. Což není problém, hodíte na něj nějaký lesklý top coat.

6 komentářů:

  1. Mě se právě ten kartáček u řasenky docela líbí a lak má pěknou barvičku. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se líbí taky, což o to. Ale mým řasám moc ne :D

      Vymazat
  2. Od Avonu jsem nějakou dobu nezaznamenala novinky, tyhle vypadají fajn. Já bych nejvíc snesla ten tonovací krém, škoda, že není aspon o odstín navíc. Dva jsou docela málo no. Taky preferuju jiný kartáčky u řasenek, ale tento ti ty řasy udělal hezký :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsou vůbec špatné. Samozřejmě záleží, co člověk používá a hlavně je potřeba vybrat dobré odstíny. Díky za pochvalu :)

      Vymazat
  3. Od téhle "mark" edice jsem zatím nic neměla:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrkni na ni, určitě aspoň lak stojí za vyzkoušení. Gumové nehtíky :D

      Vymazat