Topshop Wax&Wane eyeshadow

Minule, když jsem psala článek o stínu od Topshop, zjistila jsem, že jsem nějak zapomněla dát článek na můj úplně první stín od této značky. Stín jsem koupila asi před rokem na výletě v Praze.
Topshop Wax&Wane eyeshadow
Je to klasický monostín v kulatém plastovém obalu s černým spodkem a průhledným víčkem. Na stínu vystupuje nápis Topshop, který se po pár používání smazal. Stín má 2,4g a cena byla 299Kč. Možná vám to nepřijde moc, no mně ano. Se stínem se dá vytvořit každodenní líčení, ale nejlepší efekt vytvoří večer, na umělém světle.
Topshop Wax&Wane eyeshadow
Topshop Wax&Wane eyeshadow
Stín má zvláštní konzistenci. Je jemný, jako by máslový a nepráší. Základ stínu je hnědý,ale obsahuje plno různobarevných částeček. Stín je ve výsledku vlastně průhledný. Když ho naberete, dáte na ruku a rozetřete, tak nemáte vlastně žádnou barvu, jen ten modro-zeleno-fialový, možná růžový lesk. Barvy se mění dle dopadajícího světla. Nejvýraznější barva na oku je pak modro-fialová, ta jde vidět nejvíc. Stín se dá nanášet jak prsty, štětcem. Pro výraznější efekt, můžete nanášet mokrým štětcem. Třpytky z víček neopadávají, což je super.
Topshop Wax&Wane eyeshadow
Topshop Wax&Wane eyeshadow
Topshop Wax&Wane eyeshadow
Tady na fotce je stín mázlý na ruku, ale nerozetřený úplně. Když ho rozetřete, zmizí ten nahnědlý základ a zbyde jen barevný lesk, jak jsem psala výše.
Topshop Wax&Wane eyeshadow
Stín se dá nosit na víčku i samotný. Já ho dávám na bázi od UD a vydrží skoro celý den. Na mých modrých očích, ale nevytvoří takový krásný efekt, jako když ho dám přes tmavší stín nebo třeba přes Color Tattoo. Samozřejmě pomocí stínu-podkladu můžete měnit, zvýrazňovat efekt a výslednou barvu stínu. Myslím si, ale že u hnědooček bude stín krásný a výrazný i samotný.
Abyste měli trošku představu, dala jsem stín přes Color Tattoo v odstínu Metalic Pomegranate a přes černé CT. První vzorek na fotce, je vždy stín samotný. Foťák nezachytil stín v celé jeho kráse. Když tak ho zkoukněte na googlu. Nejlépe na videu, tam půjdou vidět všechny odstíny, které stín vytváří.
Všechny fotky jsou foceny na denním světle.




6 komentářů:

  1. Vypadá super, líbí se mi jak si hraješ s různými podklady a kouzlíš s ním. Přijde mi taky přehnaná ta cena, asi kvůli ní bych do toho nešla, ale zase kdyby byl unikátní odstín, který jinde nebude, tak asi jo :) Díky za článek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Děkuji. Cena stínů mě v Topshopu vždy na chvilku odradí, ale pak si říkám, že podobný neseženu, tak ho stejně vezmu.

      Vymazat
  2. toto je přesně ten typ stínu, co budu u ostatních obdivovat, ale sama bych se v něm necítila... jak to chytá tisíc odlesků...ne to není můj styl :) prostě třpytky a já...nejsme holt kámošky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Ale tak aspoň, žes ho přišla sem obdivovat, díky. Ony ty třpytky nejsou jako klasické třpytky veliké a hrubé.

      Vymazat
  3. Stín je moc krásný, ale ta cena se mi zdá vysoká :( Jinak tyhle odstíny miluju, mám hodně tmavě hnědé oči a tyhle barvy se mi k nim líbí nejvíc.

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Farebne sa mi páči, ale pigmentácia je naozaj nanič. Aj ja rada skúšam rôzne podklady, hlavne trblietavým tieňom, ale takáto zásadná zmena v odtieni sa mi ešte nepodarila. Vyzerá to dobre :)

    OdpovědětVymazat