Astor Perfect Stay 3D Gel Shine Top Coat

Astor Perfect Stay 3D Gel Shine Top Coat dodá laku na nehty výraznou sytost, pevnost a maximální lesk. Složení nového Top Coatu v okamžiku poskytne profesionální gelový vzhled, aniž byste potřebovali zapékací lampu nebo dokonce odlakovače gelové manikúry. Inovativní receptura dodává ultra lesklý vzhled a obsahuje UV filtr, který pomáhá předcházet blednutí a žloutnutí, což umožňuje laku na nehty zůstat déle hladkým a sytým.
Astor Perfect Stay 3D Gel Shine Top Coat
 Astor Gel Shine Top Coat:

  • má štěteček vytvořený k perfektní a snadné aplikaci
  • okamžitě dodává laku na nehty úžasnou sytost jako to dělají zapékací gelové laky
  • vyhlazuje nerovnosti na nehtech pro hladký, až profesionální efekt
  • poskytuje dokonalost, hladkost a vysoký lesk jako zapékací gelové laky
  • dlouhotrvající lesk laku trvá až 7 dní

Astor Perfect Stay 3D Gel Shine Top Coat
Já mám od Astoru už pár výrobků na nehty vyzkoušené. Některé z nich kupuji dokola, protože jsou prostě super a fungují a to zejména Quick Dry Top Coat

Před nějakou dobou jsem si také koupila podkladový lak od Astoru 5-in-1 - žlutá nálepka. Nikdy jsem base coaty nepoužívala, ale v poslední době, pokud lakuji nehty bez podkladu, tak je mám během 14 dnů v šíleném stavu a pak je dávám půl roku dohromady.

Takže dneska jsem nanesla základní vrstvu Astor 5-in-1, pak jsem dala fialový odstín Pompous od Rimmelu a na něj Astor 3D Gel Shine Top Coat.
Pompous je lesklý lak, obsahuje třpytky. Po nanesení gelového nadlaku bylo trošku vidět, jako by barva ještě víc prokoukla, povrch byl lesklejší. Že by to byl nějaký extrémní lesk, nevšimla jsem si.
Jsem asi hodně ovlivněná tím, že ráda používám a nedám dopustit na Quick Dry top coat. A ten lesk laku dodá taky. Navíc je lak během pár minut suchý.

U 3D Gel Shine je lak suchý = nehty nelepí, cca za 10 minut. Bohužel ještě další hodinu není lak zatuhlý, takže jsem se do něj samozřejmě rýpla a na palec jsem si otiskla vzorek trika.
Lak mi opravdu vydržel týden. Odlakovává se klasickým odlakovačem z drogérie a to bez problémů. Aplikace gelového top coatu je díky širokému kartáčku perfektní. Široký kartáček je jedna z věcí, které mám u Astoru ráda. Top coat nijak nenaleptá barevný lak pod ním, takže nehrozí nebezpečí, že se barevný lak při nanášení top coatu bude tahat a vzniknou vám světlá místa.



Astor Perfect Stay 3D Gel Shine Top Coat mohu doporučit. Je to dobrý produkt, barva laku, po nanesení top coatu, jako by ožije, je sytější. Pokud hledáte top coat pro lesk laku a pro výdrž je skvělý. Pozor, pomaleji schne. Obsah 12ml.

10 komentářů:

  1. Nechápu, že ve své sbírce nemám žádný top coat. Naposled jsem měla Sally Hansen a byl super :-)

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jich mám plno, mám i matné. Ale nejlepší je ten žlutý Astor :)) Ten se povedl.

      Vymazat
  2. Já mám moc ráda top coat od Sally Hansen :-)

    Ale ani tenhle nevypadá špatně :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Momentálně jsem skoro na dně top coatu od Flormaru, takže jak půjdu na nový, mrknu se po tomto. Děkuju za tip ;)

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ten rimmel lak je krááásny :) mam rada fialove laky na jesen :)

    OdpovědětVymazat
  5. Právě nad něčím podobným jsem přemýšlela, že si koupím. Tak děkuji za tip. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za tip. Mám teď Jessicu, Essie a XXXL Essence, ale až dopotřebuji, tak Astor určitě zkusím :-))

    OdpovědětVymazat
  7. Konečně jsem na něj našla recenzci.Díky. Jdu ho zkusit :-)

    OdpovědětVymazat
  8. už som ho zazrela aj u nás, po dobrej skúsenosti s oboma spomenutými (podkladový a rýchloschnúci) vyskúšam veru aj tento :)

    OdpovědětVymazat