Nars Parcel Horror Story I.

Dneska milé děti, vám povím pohádku... Houby, bude to horor a bude pro dospělé :D Kdo nemá rád horory tak nemusí utíkat, bude to horor s dobrým koncem.

Bylo to někdy minulý rok, kdy na mě na netu vykoukly fotky nových rtěnek od značky NARS. Okoukla jsem je jen tak ze zvědavosti a abych byla v obraze. Pár odstínů se mi líbilo, tak jsem si řekla, ok až budou u nás, pokud budou, tak se na ně zajdu podívat.
Pak za nějaký čas, jsem si řekla, že pohledám jestli už není více fotek rtěnek Audacious v akci na rtech, abych viděla zda ty moje vybrané, jsou pro mě vůbec vhodné. Měla jsem pár odstínů, vesměs všechny takové ty berry, ze kterých jsem vybrala absolutního favorita - odstín VIVIEN. U tohoto odstínu jsem si řekla, jo tuhle fakt chci. Při tom šmejdění na různých zahraničních blozích a youtube mě zaujala zmínka, že některé odstíny jsou jen pro USA nebo pár obchodů v USA... Samozřejmě, že Vivien byl zrovna ten odstín, který se k nám neměl dostat.

Trochu mě to štvalo, ale pak jsem zašla do Sephory, že rtěnky omrknu a vyberu když tak jiný odstín. Přeci ze 40 odstínů musím vybrat. Hmm jasně. Po příchodu ke stojanu Nars na mě koukalo pár odstínů, konkrétně asi 20, které se mi moc nezamlouvaly. Odstín Vivien mezi nimi nebyl, ale v záloze jsem měla Fanny a Janet, ale.... Já nevím, nějak jsem si nemohla vybrat, takže jsem nakonec odešla z obchodu bez rtěnky a zklamaná, že u nás zas není z čeho vybírat.

Pak mě po nějaké době zas chytla rtěnková mánie a chtěla jsem rtěnku objednat, jenže! Nejsem blázen abych objednávala z USA jednu rtěnku a platila tady clo a blbé poplatky poště. A to vše jen za to, že si poctivě zaplatím balíček a poštovné a oni se na mým balíku z ameriky obohatí za nic.
Tak si říkám, no nic objednám z Evropy, vždyť přeci vím, že to jde. O evropském eshopu Nars, už jsem psala zde.  Občas do něj mrknu, protože mám přihlášený newsletter, takže mi chodí různé nabídky, zatím jsem jich nevyužila. Tedy do té doby, než jsem objednávala Nars Audacious lipsticks.
Obchodu chvilku trvá než má novinky od Narsu, takže i rtěnky měli až o něco později. Ale!!! Měli v nabídce VIVIEN, chápete tu radost? :) Vzhledem k tomu, že nemám zařízenou platbu přes net do zahraničí (děkuji nechci, potřebuji taky z něčeho platit účty zde v ČR :D ), hned jsem volala kamarádce, zda mi rtěnku objedná, ona že jo, že není problém. Tak jsem se registrovala, pročetla jsem podmínky a hledím na poštovné a tam 19 euro. Myslím, že se zbláznili, jako rtěnka mě stojí 30euro a dalších 19 dám za poštu? No to asi ne. Pak mi ale došel newsletter, že k nákupu nad 50euro je poštovné zdarma. Takže v tu chvíli to bylo jasné, musím vybrat dvě rtěnky. A to je docela problém, když odstíny nevidíte v reálu. Navíc to nebyla rtěnka za 50Kč. Šla jsem na to logicky:D Určitě si vzpomínáte, jak jsem se ptala na fb. Vivien byla jasná, i když jste mě od ní některé odrazovaly, že je tmavá. Co je to tmavá rtěnka na bleduli, jako jsem já? ;)

Nakonec jsem si k Vivien vybrala odstín Anna a šla objednávat. Nutno podotknout, že mezi tím, kdy jsem zjistila, že rtěnky mají a rozhodováním se atd, uplynul nějaký týden, a když jsem naklusala do eshopu, že udělám objednávku, tak už Annu měli vyprodanou. Typical! :D Tak jsem si řekla, že na to kašlu. Asi za 14 dnů mi to nedalo a do eshopu jsem se vrátila a hele, měli oba odstíny. Ježiš to byly fofry, rychle volat kámošce, jde se objednávat :D Měla ze mě radost, to jo.., ale rtěnky mi objednala, zaplatila 60euro a zdárně aplikovala kod na slevu na poštovném. Jakou já měla radost, zvlášť když se mi objednávka podařila den před mými narozeninami. Už zbývalo jen čekat na balíček.


Tak jsem čekala a vy si taky počkáte :) Pokračování příště a to už přijdou ty nervy...

17 komentářů:

  1. :-D Ještě, že to má jen dva díly:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :P chtěla jsem to udělat na tři, ale to by už nikdo nečetl :D

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Díky, doufám, že se vrátíš na pokračování, to bude teprv pecka :D

      Vymazat
  3. Tak já nevím jestli dneska usnu...:-D..

    OdpovědětVymazat
  4. Na pokračování se moc těším :)

    OdpovědětVymazat
  5. :D Typické, tak dlouho si chceš něco koupit, až to jisto jistě nebudou mít, když už se rozhoupeš! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Umírám smíchy :D Dobrý hororek :) Tak doufám, že dorazí miláčkové, a že budeš spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  7. No to je dobré :-D Aspoň si nepřipadám sama v tom rozmýšlení věcí a objednávání, které nevychází :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozmýšlím, někdy se do obchodu vrátím i 2x nevezmu to a pak tam stejně jedu a koupím :D

      Vymazat
  8. no už dlho som sa takto veľmi netešila na pokračovanie nejakého článku!!! ani ja nezaspím :D

    Dodka z .BeautyMissfits.

    OdpovědětVymazat
  9. paráda, teším sa na balíček s tebou!:) sklvelý ťah na nás, ale aspoň v tom čakaní nie si sama:)

    OdpovědětVymazat