Objednávka z Boots

Pokud objednáváte ze zahraničí, jistě jste zaregistrovali, že hurá, konečně k nám zasílá britská Boots. Tedy není to až taková novinka, nějaký pátek už to běží. Já jsem za tohle moc ráda, protože mě nebaví objednávat značky, které tady nejsou, z Ameriky a čekat jestli ententýky na mě vyjde platit clo nebo ne. A se clem se balík z USA většinou už nevyplatí. Já jsem měla v merku hlavně Revlon, který u nás není, pak nějaké produkty značek, které tu sice jsou, ale dané odstíny tady nejsou dostupné. Další co se  mi na Boots líbí, je to, že mají pořád nějaké akce, kup tři, zaplať dvě, kup dvě a třetí za 50%, kup tuhle značku a dostaneš k nákupu dárek atd. Kdo by na slevy a dárky k objednávce neslyšel, že :)
Před nedávnem jsem teda pár produktů objednala, byla to akce kulový blesk, do hodiny jsem musela mít vybrané produkty :DD Neptejte se...
Tuším, že balík došel do týdne nebo tak nějak. Zboží bylo v krabici a ještě v bublinkách. Dárky došly přesně tak jak psali na stránkách.
Objednala jsem si.
Revlon Colorburst Matte Balm
N°7 Bronzing Highlighter
Rimmel Moisture Renew lipstick



Objednávala jsem s ILoveMakeUp, využily jsme pár akcí, které právě běžely na stránkách. Revlon 2kusy za 10liber, N°7 kup dva produkty nebo víc a dostaneš dárek a pak Rimmel akce byla, když utratíš 9 liber za Rimmel, dostaneš dárek.


Dárek N°7 byl víc než dobrý řekla bych. Krabička obsahuje řasenku, lak na nehty, oční stíny a Beauty balm.

Odstíny Revlonu a Rimmel jsem nepsala schválně, počkejte si na samostatné články ;)

12 komentářů:

  1. Super nákup ako prvé ma napadli tie odtiene ale počkám :) ja zatiaľ Boots odolávam ale neviem dokedy, tie akcie majú fakt dobré

    OdpovědětVymazat
  2. dobré produkty aj ja mám niektoré doma :-)
    simonechanell

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, snad jsi spokojená a já taky budu s výběrem :)

      Vymazat
  3. Akce kulový blesk bývaj často těmi nejlepšími:-) Těším se na recenze.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi líbí ten Revlon, těším se na ukázku odstínu v akci.

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Revlon bude během příštího týdne, Rimmel pak hned ten další, asi:)

      Vymazat
  6. Nice post!;)I love the color of revlon product:)Keep in touch xoxo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks. I am going to reveal the mystery of the Revlon shade soon, so come back next week ;)

      Vymazat