Artistry Studio - NYC Edition - část I.

Limitovaná kolekce dekorativní kosmetiky Artistry Studio NYC Edition, je inspirovaná krásou, uměním, kulturou a módou.  Světla, energie, barvy města New York jsou zachycené v produktech této limitky.

Kolekce obsahuje velkou řádu produktů v různých odstínech. Počítejte s tím, že limitka je dost barevná, výrazná. I když... :)


Artistry Studio - NYC Edition - On-The-Go Palette
Celá kolekce je v dokonalých barevných obalech, ty mě fakt baví, jsou povedené. Jako první, pojďme mrknout na paletky, které obsahují tři oční stíny a tři produkty na obličej.



Paletky mají dobře nakombinované varianty odstínů. Najdete v nich vždy světlý pak nějaký třpytkatý nebo se shimmerem, ten krásně rozjasní oko a třetí odstín je matný, tmavý do vnějšího koutku. V případě, že chcete kombinovat a dávat na víčko všechny tři stíny.

Pigmentace stínů na oku, je lepší jak na ruce. Na ruku jsem dávala bez báze, přeci jen na víčku, na bázi je vše lepší. Světlé odstíny očních stínů v paletách, jsou málo pigmentované, druhý a třetí bez problémů. Líčení je spíš jemnější. Matné stíny trochu práší, ale na oku drží dobře.

Nejslabší pigmentace produktů na tvář je v paletě Liberty Light. Je prostě světloučká, na světlé typy. Na fotky, kde jsem dávala vzorky barev z paletek, jsem nevrstvila, vše je mázlé pouze v jedné vrstvě.

To "i když", na začátku článku patří právě paletkám. Ty jsou takové střídmější, co se týče odstínů. Na druhou stranu, ne všichni máme vždy náladu na divočinu na očích. Já se raději vyblbnu na rtech, dám sytější odstín. Očí mám ráda výrazné, ale tak akorát.
Do práce kouřovky opravdu nenosím.




 Artistry Studio - NYC Edition - Illuminating Light Up Compact


O obalech produktů této kolekce už jsem mluvila. Tady se opět rozplývám. Paletka rozjasňovačů je balena do plastového obalu a ten má černobílý potisk. Nádhera :)


Rozjasňovače jsou uvnitř tři:
bílý, po rozetření stříbrný
růžový, po rozetření světle růžový s fialovými odlesky
zlato-měděný, po rozetření zlatavý rozjasňovač, skvělý na opálenou pleť, ale i na mé podzimní, se skvěle vyjímá.


Co vás ale možná u tohoto produktu zaujme víc než samotné rozjasňovače, jsou světýlka po stranách zrcátka, která si můžete sami zapnout a vypnout. Já to miluji :D


Rozjasňovače jsou krémové, jemně namleté. Neobsahují žádné velké opadávající třpytky. Já bych možná uvítala jiný odstín toho prostředního, protože mi nesluší fialové odlesky na tvářích, ale to je můj problém. Kdo máte rádi tento duochromatický efekt, bude se vám hodně líbit. Rozjasňovače mi na tváři drží celý den.
Koupíte na stránkách AMWAY
 ZDE


Pokud byste rády vyzkoušely něco z nové kolekce NYC Edition od Artistry a nevadí vám, že jsou produkty vyzkoušené na recenzi. Můžete se zapojit do mini givky. Napište mi do komentářů, kterou z paletek byste rády vyzkoušely a třeba se na vás usměje štěstí :)

Pravidla:
1. Napsat, která paleta by se vám líbila
2. Uvést svůj email
3. Mít doručovací adresu v ČR
4. Komentáře můžete psát do pondělí 15. 10. 2018

Hodně štěstí.

8 komentářů:

  1. Líbila by se mi paletka rozjasňovačů. Ta je ��. Mail je nemcova.l@email.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi paletka Downtown Deep. Můj email: lucie.gondorcinova@gmail.com

    Jinak teda krásné obaly!

    OdpovědětVymazat
  3. Dobře vypadá Midtown medium ��
    lamroval@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za recenzi i swatche :-) .... hned na první dobrou mi padla do oka paletka Liberty Light- jako správné bleduli.... hlavně v zimě bude jemná, tón v tónu i na denní nahé líčení.... ideálka- dle mého názoru. Kouzelná je ovšam i paletka rozjasňovačů.... to bez debat :-) Ta světýlka.... to je úúžo :-)
    Přeji pěkný večer
    mishaorifame@post.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Mě by se líbila paletka Downtown Deep
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Katka Horáková12. října 2018 v 10:23

    Mně se líbí Midtown Medium. V této paletě mě zaujal odstín tvářenky a rozjasňovače. Až tě omrzí světýlkový rozjasňovač, hlásím se o něj. :)) katka.horakova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se nejvíce líbí Downtown Deep. Pavla.391@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Soutěž ukončena. Protože jsem zapomněla vyhlásit vítěze v termínu. Rozhodla jsem se obdarovat tři výherkyně - Lucie Shreder Gondorčínová, Lucie Lamrová a Míša.

    OdpovědětVymazat