Medik8 Hydr8 B5 - hydratační sérum

Slíbila jsem vám další recenzi, na produkt od značky Medik8. Abyste nemuseli dlouho čekat, říkala jsem si, že bude nejlepší dát články v jednom týdnu. 
V případě, že vás zaujmou oba produkty, můžete je šupnout do košíku společně. 




Medik8 Hydr8 B5 - hydratační sérum, které mě na eshopu vlastně zaujalo jako první. Hydratační produkty na mou pleť dokonale sedí. Popis mé pleti si můžete přečíst ZDE a na stejném odkazu najdete i minulou recenzi na Medik8 VitaminC sérum.



Toto hydratační sérum obsahuje kyselinu pantotenovou (vitamin B5) a kyselinu hyaluronovou. Díky nim dochází po aplikaci séra k okamžitému zjemnění a vyhlazení pokožky. Kyselina hyaluronová je schopna na sebe vázat velké množství molekul vody na vazební místa pokožky, což má za následek hebkou a pružnou pleť.
Podrobnější informace najdete ZDE


Produkt je opět ve skleněné lahvičce s kapátkem. Samotný produkt je spíše tekuté - gelové konzistence. Neobsahuje olej, je neparfemovaný.
Sérum je vhodné pro všechny typy pleti, neucpává póry, nezhoršuje akné.
Sérum můžete používat jak přes den, tak i na noc. Nanesete 5-6 kapek nebo prostě jako já, podle potřeby. Občas mám pocit, že mám sušší nos, tak jen na něj dám tři kapky a další na čelo a tváře. Tohle sérum je tekutější než sérum s vitamínem C, takže tady opravdu bacha, jakmile nanesete kapky na obličej, hned zapracujte do pleti.
Sérum se rychle vstřebá, nezůstává lepivý pocit, prostě vše vsákne a pleť je hydratovaná a hebká. Co je důležité, nemusím dávat na obličej během dne žádný další krém nebo opakovat aplikaci séra. Prostě ráno mi to stačí, nakapu a mám vystaráno do dalšího rána.
Pokud se mi někdy stane, že to s kapáním přeženu, natřu sérum na krk nebo do dekoltu.
Obsah lahvičky je 30ml, ale tím, že pouze kapete, tak skoro neubývá.


Nanáším tedy ráno a kombinuji s Medik8 VitaminC sérem. Pokud bych to svoje šmrdlání kapátkem po obličeji měla převést na kapky, tak asi 3 kapky VitaminC a 5 kapek Hydr8 B5. Pak to vše rukami rozmažu na obličeji.
Já nenosím makeup, ale myslím si, že byste v pohodě pak mohli ihned makeup na obličej dávat. Já ráno na "namazaný" obličej nanáším korektor pod oči a tvářenku s rozjasňovačem a vše drží. Ani štětec není mokrý nebo mastný od hydratačního séra nebo VitaminC séra.
Myslím, že jsem opět měla šťastnou ruku při výběru téhle dvojky, která mi každé ráno perfektně slouží :D
Je fakt, že po letech, kdy používám kosmetiku, už relativně vím, co mi sedne, co mi sluší, co mi bude vyhovovat. Obvykle se nepletu.

Když to shrnu, oba tyto produkty doporučuji, investice se určitě vyplatí a pleť vám ji svým vzhledem také vrátí.

10 komentářů:

  1. Značku jsem zahlédla na instagramu, ale recenzi čtu první. Mám podobnou pleť jako ty. A pokud píšeš, že ani není potřeba pak nanášet krém, to by mi vyhovovalo:)
    Kačka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně není potřeba nanášet krém. Celý den mám pokožku hydratovanou, prostě super :)

      Vymazat
  2. Tak tuhle značku vůbec nemám, omrknu, ty používáš vždycky jen to nej, takže chcu taky!:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle séra vypadají skvěle, taky bych je ráda vyzkoušela. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Perfektní jsou i samostatně, ale jako dvojku si je nemůžu vynachválit. Zatím stále používám, uvidíme, co v zimě.

      Vymazat
  4. Tohle vypadá lákavě. :) Tuto značku chci už dlouho vyzkoušet.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně doporučuji, mám už několikátý produkt od Medik8 a zatím vše bezva.

      Vymazat
  5. Toto sérum mě zaujalo více než to předešlé! Já mám normální pleť ale miluji vše co hydratuje a vyživuje! Pleť už mám starší takže proto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Tak to by ti mohlo sedět. Pokud máš pleť normální, není co řešit.

      Vymazat