MAC Mirage Noir kolekce - tvářenka Mother O´Pearl

Konečně jedou stíhám psát o produktu z limitky, která je stále ještě k dostání. Já obvykle nestíhám a pak vám ukazuji něco, co už je půl roku pryč. Takže jdu na to, ať si to když tak můžete ještě koupit :)

Ukázat vám chci Pearl Matte Face Powder v odstínu Mother O´Pearl od MACu z limitky Mirage Noir.




Na stránkách píší, že je to perleťový pudr. Ať je to jak chce, já produkt používám jako tvářenku a je to nádhera.
Zajímavý je nejen produkt, ale i obaly v téhle limitce. Obal je duochromatický, vypadá jako černý, ale mění se z fialové na modrou. Moc hezký efekt.



Docela se divím, že je tvářenka v eshopu stále dostupná. Myslím, že se dost lidí lekne toho, z jakých barev se tvářenka skládá. Ty jsou fakt nevšední. 
Já, když jsem viděla prvně fotky limitky, tak jsem si říkala, ok, tak jsem zas ušetřila, tohle fakt nepotřebuji. Si budu líčit tváře fialovou?


Jenže pak jsem někde viděla odstín, který tvářenka vytvoří, když smícháte všechny barvy a bylo jasno.


Toto jsou vzorky jednotlivých barev ve tvářence.


Společně vytvoří krásný korálovo-broskvový odstín. Já jsem se snažila udělat silný vzorek odstínu na ruku, takže to vypadá vražedně, ale na tvář dáte jemně a máte krásně vypadající zdravá líčka.


Takhle vypadá na sluníčku, má trochu shimmeru v sobě, takže tvářenka není úplně matná.


Je to skvost a pokud máte rádi tyhle odstíny tvářenek, tak si ji kupte. Já meruňkové, jemné korálové miluji.
Tvářenku nanášejte štětcem na tvářenku. Proč jsem ji fotila se štětcem na rozjasňovač, nevím :D

4 komentáře: