Letní novinky Max Factor

A jedeeeem :D mám tady další nálož letních novinek, které uvádí značka Max Factor. Max Factor je taková moje středoškolská srdcovka. Určitě jsem na blogu psala o koupi mého prvního luxusního, drahého, tmavě modrého stínu na oči. Tenkrát kupovaný v butiku na náměstí. No sentiment jak něco,  už to bude takových 20 let. Škoda, že ten stín už asi nikde nemám, to by byl historický kousek :)

Takže pohled do minulosti je za námi, teď už ty novinky. A těmi jsou nový bronzer a laky na rty.


Max Factor Creme Bronzer - má zapečené bronzující složení obohacené o velmi jemné pigmenty a zapečené minerální pudrové částečky, které snadno splynou s tónem pleti.

Bronzer je dostupný ve dvou odstínech. já mám světlejší 05 Light Gold. Gramáž na obalu nevidím. Obal je plastový, vršek průhledný se zlatým rámováním. Mně se obal líbí, je pevný, jednoduchý, nemám k němu co víc psát.


Bronzer vytváří přirozený efekt, snadno se roztírá, dá se vrstvit. Díky tomu jej můžete používat jemně v zimě, kdy jste světlejší a nebo si dát více vrstev a udělat si krásné tváře v létě, kdy jste opálené.
Bronzer není krémový, jak by se z názvu mohlo zdát. Když na produkt sáhnete prstem je takový sametový, jemný, příjemný. Bronzer je dobré aplikovat velkým jemným štětcem od linie vlasů a jemně rozetřít těsně pod lícní kosti - radí vizážisté MF.
Cena 329Kč.



Další novinkou značky Max Factor jsou laky na rty Colour Elixir Honey Lacquer. Tyto laky jsou charakteristické intenzivní barvou, kterou mívá rtěnka + lesklý finiš + lehký pocit balzámu.

V nabídce je pět odstínů
  • Indulgent Coral
  • Blooming Berry
  • Honey Nude
  • Honey Rose
  • Floral Ruby

Tyhle laky v sobě kombinují jako by rtěnku a lesk. Přiznávám, že když sleduji Američanky na youtube, skoro vždy dávají na rtěnku lesk. Já to zkoušela párkrát, ale nejsem fanoušek, prostě mi přijde, že mi lesk patlá tu rtěnku a pak to cestuje na rtech. Nevím, asi jsem levá.

U produktů Honey Lacquer vám žádné rozpíjení lesklé složky na rtech nehrozí. Ten pigment a lesk drží jako by spolu a nic nikam neteče. Krom této vychytávky lak o rty pečuje, hydratuje je a rty máte hebké jako po aplikaci balzámu.

Mimo všechna tahle plus mají laky na rty i krásné obaly. Fakt povedený produkt.
Já se zatím nebudu rozepisovat k jednotlivým odstínům. Chystám si své informace a poznatky do samostatných článků, které budou následovat.

Cena 249 Kč, ale viděla jsem vše teď v drogérce v akci.

Zde jsou odstíny laků a bronzeru na ruce, pro představu.
L-P - Honey Nude, Honey Rose, bronzer Light Gold



Žádné komentáře:

Okomentovat