Letní lakování a péče o nehty

V létě lakuji nehty mnohem víc než v zimě. Nemám moc pevné nehty, takže cca za 14 dnů lakování zjišťují, že jsou nehty slabé, občas se třepí a to se pak naštvu a ostříhám je.
Mně rostou nehty docela rychle, takže je mám za chvíli zpět a znova lakuji. Letos jsem přišla na chuť světlým, jemným lakům, i když jsem vždy říkala, že tyhle nude nejsou pro mě. Asi si za tím stojím dál, ono není nude jako nude. Některé odstíny mi přijdou mrtvolné.

Já jsem si letos z dovolené dovezla krásný světlý lak. Je z Nude kolekce by Bipa. Odstín Shopping with the girls je tmavší starorůžová barva s jakýmsi lehkým stříbrným shimmerem nebo co to je. Na nehtech je ta stříbrná spíš neviditelná, ale přesto dodává nehtům takový zvláštní lesk. Na obou fotkách tady v článku je na nehtech podlak, jedna vrstva laku a nadlak. Tento odstín kryje dokonale v jedné vrstvě. Myslím, že si koupím ještě jednu lahvičku do zásoby.


Tady můžete v lahvičce vidět to stříbrné žilkování. Odstín neodpovídá, musela jsem naklonit lahvičku tak, aby foťák zachytil ty třpytky.


Zde už odstín odpovídá o něco lépe, no záleží jak máte nakloněný monitor :)
Mým druhým oblíbencem je lak Mavala, odstín Begonia. Už jsem to někde zmiňovala. Begonii ale používám pouze na nehty na nohou. Není v tom žádná logika, prostě se mi na nohou líbí. Begonia je víc růžová a mini shimmer, který má, je spíš zlatý s fialkovými/růžovými odlesky. Jinak si jsou odstíny dost podobné.


Vzhledem k tomu, že mám ráda vínové nebo fialové laky na nehty, tak vždy používám podlak. Aktuálně jsem si oblíbila Dermacol Fast Dry Base Coat. Lakuji ho i pod nude odstíny. Doufám, že nehtům pomáhám, když na ně hned nemáznu lak.


Další oblíbenec, který už na blogu byl několikrát je nadlak od Astoru Quick Dry Top Coat. Ten vřele doporučuji, mám už několikáté balení. Lakuji na lak, aby rychleji zaschl. Nadlak je na fotce mírně zabarvený, to je od těch vínových laků.


Další pomocník, kterého jsem si letos oblíbila je krém od značky Mavala, který mažu na nehty. Je určen na suché, poškozené nehty. Krém obsahuje vitamíny, vyživuje nehty a dávám ho obvykle na noc. Nehty by měly být silnější. Koupíte ZDE


Mou stálicí v péči o ruce je SOS krém na ruce od Nivey, tedy on se teď jmenuje Repair and Care. Dřív se jmenoval SOS a opravdu, když jste byli v nouzi a měli suché ruce, po jednom nanesení krému, se ruce daly do pořádku.
Krém mám v kabelce, není až tak velký, je bezvadný, pěkně voní. Ruce hydratuje, po nanesení ihned vsákne a ruce jsou zas v kondici.
Když jsem doma, krémy na ruce střídám, záleží, který mám zrovna po ruce. Nemám ráda suché ruce a vždy potřebuji něčím máznout. Zejména večer, kdy jsou ruce vysušené mytím nebo úklidem.



Pokud lakuji, je potřeba i odlakovávat. Já nyní používám odlakovač od Dermacolu, který je bez zápachu - neobsahuje aceton. Dle složení, které je na lahvičce, by měl odlakovač obsahovat extrakt z mízy bambusu. Nevím jestli tahle složka dodává pevnost nehtům nebo způsobuje to, že po odlakování máte nehty mastné jako od oleje. Myslím, že je to docela fajn, i když já ten pocit moc nemusím, takže promnu ruce a jako by se tím olejem namažu, ale pak stejně jdu a umyji ruce mýdlem. Odlakovač má obsah 120ml.


Pokud nejste jako já konzervy, co se týče lakování, seženete nyní mini neonové laky od Dermacolu - ZDE. Mini laky stojí 49Kč a je dobré k nim mít jako podklad bílý lak. Ten má též Dermacol a je za 99Kč - ZDE

Jaké odstíny lakujete letos vy? A máte stejný lak na rukou i nohou nebo úplně jiný? ♪♫♪

Žádné komentáře:

Okomentovat