Představení novinky Revlon Ultra HD Matte Lipcolor

Na začátku listopadu se v Brně konalo představení nových tekutých rtěnek od Revlonu. Byla to taková menší akce pro blogerky z Brna a okolí. Setkání bylo příjemné a já moc děkuji za pozvání.
Možná jste již rtěnky zaregistrovali na blozích, ale pokud ne, tak pojďme na ně mrknout spolu. Tekutá rtěnka, která je v ČR nyní jako novinka, se jmenuje Ultra HD Matte Lipcolor. U nás je celkem v sedmi odstínech. Od začátku listopadu je dostupná na eshopu FAnn. Tuším, že už je i v parfumeriích FAnn a postupně, během listopadu, by měly rtěnky být v Rossmannech, kde mají stojan Revlon. 

Rtěnka je tedy tekutá, nanáší se pěnovým aplikátorem, který je tvarovaný a dobře se jím vykreslují rty. Měla jsem možnost vyzkoušet všech sedm odstínů a všechny jsou krásně pigmentované. Rtěnka vytvoří na vašich rtech sametově hebký finiš.


Obal rtěnky je matný, příjemný do ruky. Rtěnka je docela macek, má obsah 5,9ml. Co vás upoutá po otevření rtěnky, je její vůně. Dle oficiálního popisu, je to vůně manga a vanilkového krému. No prostě budete mít chuť do ní kousnout. Voní jako gumové bonbóny.
Z těch sedmi odstínů, které u nás jsou, si určitě vybere každý. Najdete mezi nimi, světlé, tmavé, výrazné, červené.



Já jsem si donesla domů malou výslužku, abych mohla co nejdříve začít testovat a nafotit vám pěkně na rtech.

Odstíny jsou přesně podle mého gusta. Nejtmavší odstín je 610 Addiction, růžovka uprostřed je 600 Devotion a poslední, světloučký je 630 Seduction.




Odstín rtěnky najdete na přelepce, která je nalepená přes víčko a tělo rtěnky, tím pádem máte kontrolu, zda někdo chytrý!! rtěnku v obchodě neotvíral. Odstín je docela malinkým písmem, pokud lepku odlepíte a vyhodíte, nezjistíte jaký odstín máte, protože na tubě nikde vyražený není.


Pokud vás rtěnky zaujaly, můžete se těšit na recenze a fotky jednotlivých odstínů, které už nosím a zkouším jak na tom jsou. 
Kdo chce, může hádat, který odstín bude v příštím článku :)



14 komentářů:

  1. Super článek, rtěnky jsem viděla už u blogerek na instagramu. Těším se, až je nafotíš na svých rtech.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsem zvědavá a tvoje rty, ach, to bude zase čumenda :) Viděla jsem v Americe ve Walmartu, nevěděla jsem, že je to novinka a že to u nás ještě není. Vypadaly moc hezky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, u nás je to novinka teprve teď. Pár odstínů, ale můžem být rádi.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. A sakryš, ten první nepůjde. Ale asi jako druhý. Vydrž :)

      Vymazat
  4. Jsou krásně sytý! :) Netuším jakou použiješ, ale už se moc těším :)

    OdpovědětVymazat
  5. som zvedavá na tvoj názor keď ich budeš používať :) zatiaľ som počula iba pozitívne ohlasy :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  6. Nejvíce se mi zamlouvá ten nejsytější nejtmavší červený odstín. Těším se na recenzi, jak dlouho ti to tak na rtech vydrží a zda to příliš nebarví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi tě nepotěším, barví. Ale má plno dalších pozitiv :D

      Vymazat
  7. Tak to se těším na recenzi, pěkný odstíny jsi si odnesla :) Tak si říkám, kolik máš vůbec produktů na rty? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odstíny jsem trefila, to jo. No, nevím jestli se mi to chce počítat, ale asi to bude hodně. Nějaká stovečka a výš :/ Ale je fakt, že jsem hodně vyřadila.

      Vymazat