Aussie nová řada pro divoké, nespoutané vlasy ;)

Aussie představuje novou řadu produktů, které poskytnou účesu zpevnění, jaké potřebujete, ale zároveň vašim vlasům umožní zachovat si úžasně přirozený vzhled.
Celá řada obsahuje exotické bylinné výtažky z rozpálené australské divočiny. výtažek z kůry australské divoké třešně a australských mořských řas, nezatíží vaše vlasy. Vlasy se tak mohou pohybovat, účes nepůsobí jako helma.

Tato řada obsahuje dvě pěnová tužidla a dva laky na vlasy.


Lak na vlasy pro objem a zpevnění Aussie Miracle Volume + Hold
  • složení s výtažkem z australských mořských řas vlasy lehce a pružně zpevní, abyste mohly vytvořit skvělý účes plný pohybu.
Aussie Miracle Volume + Hold
Aussie Miracle Volume + Hold
 Pěnové tužidlo pro objem a péči Aussie Miracle Volume + Conditioning
  • toto pěnové tužidlo je jemné a lehké jako právě našlehaná šlehačka. Pěnové tužidlo Miracle Volume + Conditioning vytváří přirozeně pružný účes a dodává mu dokonalý objem. Díky složení s výtažkem z australských mořských řas, vám přináší vlasy plné objemu.
Aussie Miracle Volume + Conditioning
Aussie Miracle Volume + Conditioning
Lak na vlasy pro lesk a pružnost Aussie Miracle Shine + Hold
  • vaše hříva může být díky laku Miracle Shine + Hold stále v pohybu. Tento zázračný lak s výtažkem z kůry australské divoké třešně, dodá vašim vlasům zářivý lesk a účesu pohyb. Díky menším kapkám lak rychleji zasychá, na vlasy se nanáší rovnoměrněji a méně je tak slepuje a zatěžuje. I když to při tanci pořádně rozjedete, vašemu účesu se nic nestane, dokonce se bude hýbat spolu s vámi ;))
Aussie Miracle Shine + Hold
Aussie Miracle Shine + Hold
Pěnové tužidlo pro tvarování loken a lesk Aussie Miracle Curl Define + Shine
  • už žádné nehybné, praskavé účesy jako v osmdesátkách. Pěnové tužidlo Miracle Curl Define + Shine obsahuje skvělý výtažek  z kůry australské divoké třešně, díky kterému pomáhá vlasům oslnivě zářit a vytváří přirozený, pružně zpevněný účes plný objemu. 
Aussie Miracle Curl Define + Shine
Aussie Miracle Curl Define + Shine
Díky výrobkům z téhle řady budou vaše vlasy vypadat skvěle. Laky na vlasy i pěny nádherně voní.
Produkty jsou již dostupné v DM Drogeriích, cena 149Kč.

Dneska výjimečně zakončím článek otázkou. Líbí se vám fotka na začátku článku? Pokud ano, doporučuji sledovat můj blog, fb nebo třeba instagram, já a Aussie ještě něco chystáme... BRZY ♪♫♪

27 komentářů:

  1. Wow, potřebovala bych doma mít všechny! :D
    Fairychain

    OdpovědětVymazat
  2. Až mi dojde můj oblíbenec, nezbývá nic než zkusit tenhle :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Fotka na začátku článku se mi líbí moc! :) A tato řada mě velmi zaujala. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
  4. Měla jsem od Aussie šampon z hydratační řady a elektrizovaly mi po něm vlasy (což se mi nikdy u žádného šamponu nestalo). Tak nevím, jak by obstál tenhle..
    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je pech, asi ti nesedl. Zkus šampon použít v jiném období. Někdy mi v zimě elektrizují vlasy taky, po zbytek roku ne.

      Vymazat
  5. Hodně mě láká novinky vyzkoušet :) Joo a fotka se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak lak na vlasy urcite zkusim, pouzivam kazdy den!:) Prvni fotka je boziiiii

    OdpovědětVymazat
  7. Ten balíček na fotce vypadá krásně, je vidět, že to mají promakané.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě překvapilo balení, je fajn, že si dávají záležet na celkovém dojmu.

      Vymazat
    2. Super článek, krásné fotky a lákavé produkty😊

      Vymazat
  8. Od Aussie mám několik výrobků, jsem s nimi spokojená. Krabička na začátku článku se mi moc líbí. Bude soutěž? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se fotka líbí a že máš Aussie ráda. Že by? :D

      Vymazat
  9. Produkty od Aussie jsem nezkoušela . Někteří jí chválí, někteří zase ne. Ale chtěla bych tuto značku někdy vyzkoušet :) Jsem zvědavá na ten 3 minutový zázrak :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj. To bych jistě chtela vyzkoušet :-) Vypadá to všechno moc hezky :-)
    Martina Serafee Kolarova

    OdpovědětVymazat
  11. Aussie jsem ještě nezkoušela, pěkné produkty. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  12. Jsem vůbec nevěděla, že mají laky a tužidla, takže super, zkusím počkat až budou v nějaké akci a jdu do toho:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak tohle je opravdu lákavé! :)

    OdpovědětVymazat
  14. :) vyzera to super , určite vyskušam , milujem 3 minute miracle mask

    OdpovědětVymazat
  15. Nejvíc mě zaujal ten lak na vlasy pro lesk, já mám takovéhle věci moc ráda:)

    OdpovědětVymazat
  16. Lak pro objem vlasů mě moc zaujal, zatím mi žádný stoprocentně nevyhovoval, tak ho asi zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tuhle značku jsem ještě nezkoušela, ale v drogerce po ni vždycky šahám, tak snad už ji konečně vyzkouším :-)

    OdpovědětVymazat