M.A.C Expensive Pink + M.A.C Coppering

To si tak jednou sedím v klidu u PC a najednou na mě jukne zpráva od Lucifrid´s Obsessions , že prý mají na parfemy-elnino výprodej kosmetiky. Hm bezva, říkám si, ti nemají odběr v Brně, tak nemá cenu se jít dívat. Pokud kupuji ve výprodeji za levno, chci to bez poštovného. Odolávala jsem tak hodinu a pak jsem se jen tak šla podívat. Samozřejmě mě zajímala dekorativní kosmetika. Teda to byl výběr značek :) Kromě Chanelu a Dioru mě zajujal hlavně M.A.C. V Brně prodejna není, objednávám obvykle na dobírku z Prahy a tady měli něco se slevou, super :)
Začalo vyhledávání fotek stínů na googlu, protože mi přijde, že ve výprodejích obvykle/dost často bývají odstíny, které jsou děsné, neprodejné, neslušivé. Nakonec jsem vybrala dva stíny. Jeden byl ve slevě, druhý ne, přesto byl za docela dobrou cenu. Takže mám stíny v košíku a mrknu na poštovný, bože 85Kč navíc?! Chvíli jsem sbírala odvahu, pak jsem napsala Lucii , že kvůli ní dělám objednávku:D , ale že jsem skrblík a nechci platit poštovný, tak jestli by mi to mohla v Praze vyzvednout a pak poslat. Vzhledem k tomu, že jsem takhle neotravovala poprvé, tak Lucka raději řekla OK, ať má ode mě pokoj. Kecám:D, je prostě ochotná.
Za nějakou dobu došel balíček a byli v něm dva M.A.Cíci :)
Stíny od M.A.C doma mám 4 v paletce. Objednávala jsem kdysi dávno na mac.nabizi . Vzhledem k ceně na elninu jsem myslela, že mi dojdou refilly. Došly tyhle klasické jednotlivé stíny v obalu. To mě hodně potěšilo.
MAC Expensive Pink and Coppering eye shadows
Odstíny, které jsem vybrala jsou M.A.C Expensive Pink a M.A.C Coppering. Expensive Pink byl za 360Kč a Coppering byl ten zlevněný, myslím, že byl za 190Kč cca. Co mě zaujalo jako první, že každý stín měl jinou krabičku, teda jinak popis a jinak kód. Nevím jestli obě varianty jsou možné nebo jeden ze stínů je padělek:/ Kdo máte stíny od MACu z ofiko obchodu můžete mi napsat, která krabička je originál. Na Copperingu je název i kód na krabičce nalepený.

MAC Expensive Pink and Coppering eye shadows
MAC Expensive Pink and Coppering eye shadows
Plastové obaly stínů jsou stejné. Abych řekla pravdu, je mi vcelku jedno jestli by jeden z nich byl padělek, v případě, že bude držet na oku tak, jak originál a nevypálí mi do víčka obsahem díru, tak je mi to fuk, akorát by mě to trochu mrzelo. Tedy jak díra v oku, tak i ten fake :D
MAC Expensive Pink and Coppering eye shadows
MAC Expensive Pink and Coppering eye shadows
Expensive Pink (veluxe pearl) - je růžovo-oranžová barva se zlatými odlesky, zlatá je po nanesení na oko hodně výrazná. Jestli máte tvářenku NARS Orgasm, tak ta zlatá je tam hodně podobná. Odstín ne, Orgasm je víc růžový.
MAC Expensive Pink
 Coppering (veluxe pearl) - je měděná barva, trošku do oranžova
MAC Coppering
 Zde máte srovnání na více fotkách, světlejší je vždy Expensive Pink.

MAC Expensive Pink and Coppering -swatches

Krátké pokračování o těchto stínech bude v dalším článku.

Žádné komentáře:

Okomentovat