Maybelline 1+1, Color Whispers + Color Tattoo 87-Mauve Crush

Můj letošní nákup s kupónky z Ona Dnes, byly něco jako malé dostihy, ale nebudu se rozepisovat, bylo by to na dlouho. Podstatné je, že akci v Rossmannu od Maybelline jsem využila dokonale a tady je výsledek.
Čtyři kousky Color Whispers, jedna rtěnka Colorsensational, ale hlavně nový odstín Color Tattoo, 87 Mauve Crush.

Pokud o tomhle odstínu nevíte a stojan Maybelline jen tak zběžně přelétnete očima, může se stát, že si ani neuvědomíte, že nějaký nový odstín je. Přelepka Mauve Crush se tváří jako Eternal Silver, srovnání na blogu  Lady Twig , která měla tenhle nový odstín nafocený snad jako první, takže i když neměli v drogérii tester, věděla jsem do čeho jdu :)
Maybelline Color Tattoo - 87-Mauve Crush
Odstín je úžasný, je to fialkovo-stříbrno-modrá barva. Která se mění, dle dopadajícího světla. Na sluníčku hraje všemi barvami. Fialková barva jde v obalu vidět pouze v okrajích.
Maybelline Color Tattoo - 87-Mauve Crush
Maybelline Color Tattoo - 87-Mauve Crush na sluníčku
Konzistence tohoto odstínu je stejná jako u 65-Pink Gold. Tzn. přijde mi víc gelová, prostě mám pocit, že je na něm vrstva průhledného gelu, což třeba u odstínu 35-On and on Bronze není.

Maybelline Color Tattoo - 87-Mauve Crush
Stín velice pěkně drží, na očích je odstín docela jemný. Netroufnu si říct jestli bude slušet všem, záleží na úhlu pohledu ;)
Maybelline Color Tattoo - 87-Mauve Crush
Nakoupili jste taky něco super v téhle akci nebo šla úplně mimo Vás? Dejte vědět a krásný víkend přeji ☺

Maybelline Color Tattoo - 87-Mauve Crush

32 komentářů:

  1. tak tenhle odstín color tattoo jsem nikde neviděla, vypadá skvěle! Whisperky mám stejné, co ty:o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) mám v merku ještě nějaké odstíny whisperek, ale nebudu hlad a nechám je jiným, asi :D

      Vymazat
  2. Dneska jsem taky byla, koupila si ještě jeden odstín Color Whisper a řasenku :) Tenhle odstín jsem tam viděla, ale měli poslední a bez testeru.. tak jsem ho nebrala ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nad řasenkou jsem taky přemýšlela, ale nikdy jsem od Maybelline řasenku neměla, nevím jaké jsou, tak jsem nakonec nevzala, mrknu pak na řasenky u tebe :)

      Vymazat
  3. už sa musím ísť popozerať po tých Whisperkách:) všade na blogoch ich vidím :)
    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no ty teda statečně odoláváš, když ještě žádnou nemáš :)

      Vymazat
  4. Škoda, že akce nebyla o dva týdny dřív. Nevyhodila bych 139,-
    Jinak, pokud můžu mluvit negativně, tak to písmo na Tvém blogu mi dělá hrozný problém číst a působí na mě podivně, když čtu, hýbe se to, jak kdybych měla 15 rumů. Tak radši koukám jen na obrázky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem dvě koupila za 139Kč a další pak teď v akci, škoda no..jestli můžu něco k tomu písmu, tak ono se fakt nehýbe:-D ale zdá se mi, že je každé písmenko o trochu jinak velké, proto to tak vypadá možná trochu:o))

      Vymazat
    2. taky jsem byla nedočkavá a koupila jeden za 139, hned jak došly. 15rumů:D

      Vymazat
  5. Si piš, :)
    Mám dvoje Color Tattoo, hnědé a růžové.Tu rtěnku 130 mám taky, asi nejlepší odstín.

    OdpovědětVymazat
  6. nejako som sa tam už nestihla dostať po druhýkrát, na prvýkrát mali dostupné len asi 3 ružové odtiene, ktoré som nechcela:/...ale tá akcia veru bola výborná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ještě zítra to platí, myslím, že super akce, když někdo používá makeupy, které jsou dražší, tak se mu to fakt vyplatí, záleží kolik lidí o tom vědělo

      Vymazat
  7. Mně ty whispers prostě nezaujaly..:( A mrzí mě to, protože všichni o nich básní :D:D Color Tattoo je ale krásnéé..nádherná barvička..vhodná na jaro :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ne? jako odstíny nebo když sis je dala na rty? já jsem nadšená, na léto budou super

      Vymazat
    2. Právě, když jsem si je dala na ruku (na rty v drogerce nezkouším)...Přišli mi hodně mastné a to já moc nemusím :(

      Vymazat
    3. no to je jasné, já myslela, že sis jeden koupila a nesedl ti. buď ráda, aspoň jsi ušetřila :)

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. možná v lahvičce lepší než na oku, ale mám color tattoo ráda

      Vymazat
  9. Ty stíny color tattoo mají nádhernou barvičku!:) Půjdu je omrknout do DM:)

    OdpovědětVymazat
  10. Také jsem využila akce 1+1 a koupila si Color Tattoo v odstínu Pink Gold a Mauve Crush. Obě moc krásné barvy. Článek teprve chystám.

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, ráda bych tě ke mě pozvala na giveaway :)
    http://ponura-nora.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Odpovědi
    1. buď ráda, mně to neuniklo a pak akorát unikaly prachy z peněženky :D

      Vymazat
  13. u nás podla mna ešte není ani ten odtien Pink Gold a ani tento, no dnes sa nato idem pozrieť :Dpreotže sa mi velmi páči :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak mrkni, určitě doporučuji pink gold, nejen barva, ale i trvanlivost na oku je lepší jak Mauve Crush

      Vymazat
  14. Ahoj Violets,

    já si od Maybelline koupila černou linku - má to podobné balení. A byla jsem tak hodně zklamaná. Linka tvrdá, špatně tedy vykreslí hladkou linku a navíc každá obyč tužka na oči je víc pigmentovaná a víc toho i vydrží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to je blbé, to je ta gelovka se štětečkem? už jsem po ní taky pomrkávala, ale vím, že je v černé a to je na mě dost tvrdá barva na oči

      Vymazat
    2. Ne ne, ona je i se štetečkem? Vypadá úplně stejně jako tyhle stíny - v takovém hezkém elegantním balení. Já si totiž léta neuměla udělat horní linku, tak jsem si koupila nejdřív Essence linky, že se to naučím a pak koupím něco dražšího, co víc vydrží. A teď chválím Essence linky do nebes a asi pro ně zase půjdu.

      Ale jinak mám Maybelline ráda:-)

      Vymazat
  15. pozývam ťa na moju GA :)
    http://mimslady.blogspot.sk/2013/04/prva-giveaway-na-uvitanou.html

    OdpovědětVymazat