Essence True Love + Zoya Chloe

Tak vás tady vítám v novém roce ☺ Zatím jsem nebyla schopná nafotit a vytvořit vánoční šmírovací post, snad to neva, takže první příspěvek roku 2013 bude lakovací.
Essence Vampire´s Love odstín True Love, dvě vrstvy a na něm jedna vrstva Zoya Chloe. Nejsou to žádné novinkové laky, jen jsem prostě měla náladu na tuhle kombinaci. Výdrž Essence relativně dobrý, lakovala jsem ve středu večer, zatím lak vypadá obstojně a drží. Seche jsem tentokrát nedávala, mám pocit, že lak drží lépe, ale možná je to jen pocit.

Essence True Love, Zoya Chloe
Essence True Love, Zoya Chloe
Essence True Love, Zoya Chloe
Kdo blog sleduje, asi si říká, to už jsem tu viděla :/ no skoro, je to podobná kombinace jako Nubar a Zoya , i když co si budem vykládat Essence na Zoyu Valerie nemá. Teď mě napadlo, že podobná levnější varianta by mohla být Essence Vampire´s Love True Love z dnešního postu, přeláklá Essence Night in Vegas . To by taky šlo, ale nevím jestli Night in Vegas je ještě v nabídce.

3 komentáře:

  1. Tak ta Zoya je krásná, já bych jí snesla i samotnou.Myslím, že něco podobného jako je ta Zoya má i Sephora.

    OdpovědětVymazat
  2. vyzerá to v tejto kombinácii veľmi pekne. ja už dlhú túžim po takom efektovom laku, už si konečne budem musieť zadovážiť ten od essence :-/

    OdpovědětVymazat
  3. Essence true love se fakt povedl, je to parádní barva. Moc pěkné fotky

    OdpovědětVymazat