Nanu-Nana, stojan na náramky

Dneska jen v rychlosti. Už dlouho jsem shnáněla něco na "uskladnění" náramků. Sem tam jsem něco v obchodech objevila, ale buď to bylo malé nebo se mi nelíbil design stojánku. Krabičku jsem nechtěla. A dneska jsem konečně narazila na stojánek, který vypadá docela dobře, je funkční a já jsem spokojená:) Koupila jsem ho v Nanu-Nana.
Nanu-nana stojan na náramky
Nanu-nana stojan na náramky
Stojan má cca 35cm, neměřila jsem, hádám. Cena 150Kč. Je docela solidní, žádná třasořitka, takže když jsem na něj navěšala všechny náramky, tak v pohodě stál, nijak se nepřevracel. To na fotce nejsou všechny náramky jo :D

Ještě malá poznámka k obchůdku Nanu-Nana. Byla jsem v obchodě včera i dneska. Při včerejší návštěvě jsem šla koupit skleněné vázy (ne pro sebe). Koupila jsem dvě, dorazím domů a koukám, jedna je naprasklá:((( Ježiš já jsem byla naštvaná a smutná a nadávala jsem si, že jsem to neprohlídla. No nic, tak jsem zavolala do obchodu, že to mám naprasklý, jestli mi to vymění. Slečna říkala ano, v poho dojeďte. Tak já jsem vzala vázu, že ji zabalím zpět do toho papíru, ve kterém byla a co se nestalo... lup a váza mi spadla do klína a v ruce jsem měla střep cca 10cm. Neeeeeeeeeee, to už jsem myslela, že mě trefí. Říkám si, no tak to mi teda asi už nevymění. I tak jsem dneska ráno zajela do obchodu, popsala jsem slečně u kasy co a jak. A ona normálně bez řečí a s úsměvem mi tu vázu vyměnila. Tentokrát jsem byla šťastná jako blecha a že byli tak hodní a ochotní, tak jsem tam koupila ještě tenhle stojan.
Je fakt, že já moc věci nevracím, neměním, nereklamuji, takže nevím jak to chodí, ale takovou vstřícnost jsem nečekala. Fakt spokojenost :)
No a zítra jdu do Nanu-Nana znovu, protože jsem se dneska rozhodla, že chci nějakou kýčovitou podzimní dekoraci, třeba takovou:


4 komentáře:

  1. Ten stojan je super, taky bych takový brala, vypadá, že je dost velký.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je hodně vysoký, blbý, že mám široké náramky některé, tak se jich na háček moc nevejde

      Vymazat
  2. Ty jo, okolo toho obchodu chodim dlouho, kdyz jsem v nem byla naposledy, tak tam nic takoveho nemeli :) takze si pro ten stojan mozna dojdu, to by se mi hodilo, i na kruhove nausnice, teoreticky i prsteny by na to sly navliknout :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no přesně, taky tam nakukuji pořád a nic neměli, dneska náhodou jsem to uviděla. vlastně všechna bižuterka by na to šla i korále, záleží jak kdo rád rozmotává:D

      Vymazat