mixit.cz 2

Tak už mě taky dostali:D Objednávala jsem znova z mixit a abych nebyla troškař, tak jsem vzala pěkně dva tubusy. Už tady nebudu pět chválu na mixit, tu si můžete přečíst v prvním příspěvku. Každopádně opět mi mixy velmi chutnají, lyofilizované ovoce je luxusní, hlavně broskve, ty jsem měla tentokrát nově. A co mě překvapilo je moruše, je to takové zvláštní sladké cosi... Dneska to bude spíše jen o fotkách. Jo a dobrá zpráva, mixit má výdejní místo v Brně, takže super. Zde: Brno, Zdravá výživa na Údolní, Údolní 32, pondělí až pátek 9.00 - 18.00.
jarní a dětský tubus :)
Jarní tubus
Samé vlákno ( se špetkou skořice)
Borůvky
Brusinky
Višně
Lyofilizované:
Maliny
Banán
Ostružiny
Broskev
Třešně
Corn flakes s medem a oříšky
a pěkně detail na obsah

broskve si určitě do mixu dejte, a banán taky, už jsem mu přišla na chuť :)
prostě jsem to musela nafotit z více stran, a ty barvy, krása :D
Dětský tubus
Ahmed amaranth a med
Fíky
Goji
Třešně (mírně kandovaná)
Meloun žlutý - cantaloupe
Moruše
Lyofilizované:
Kiwi
Banán
Pomerančová dužina
Rýžové vločky Bio křupavé
to červené je goji a moruše jsou ty hnědé bobky, takové s bodlinkama nebo jak to mám napsat:)
V základu Ahmed-Amaranth je dost vloček. Vzhledem k tomu, že tyhle směsi mám jen tak na zobání, tak ty vločky nejsou nic moc jakože syrové. Asi by bylo chutnější dát tuhle směs do jogurtu.
Určitě budu objednávat zase. Už vím co mi chutná víc, co míň. Další tubus bude vyšperkovanej, no nevím jestli ho sem budu zas fotit, zřejmě to bude pořád dokola. Jsem ráda, že jsem objednala dva tubusy, mizí to pomaleji:D Dobrou chuť

Žádné komentáře:

Okomentovat