Kabelky květen II.

Jsou obchody, do kterých obvykle nechodím. Ne proto, že bych proti nim něco měla, ale proto že se mi zdá, že jsou pro mladší. A když už jsem do nich zavítala, obvykle jsem nic nekoupila. Tentokrát jsem udělala výjimku, ani nevím proč, a zašla jsem do Ann Christine. Některé kousky oblečení se mi fakt líbily, ale já prostě nesnáším ty umělé látky na léto. Tak jsem omrkla bižu a pak šla na kabelky, ty měli fakt pěkné, jedna taková měděná, ale byla moc velká a malý ucho, dost špatně seděla na rameni, škoda, ta barva byla skvělá. Nakonec jsem koupila malou kabelku, která nejlépe vypadá jako crossbody.
No.2
Barvu moc neumím popsat, asi tmavší béžová, ale příjemná barva, hodí se ke všemu, tedy ke všemu mému oblečení:) Patent a karabinky jsou ze starozlata, což je super, aspoň to tak nezáří. Na to jak je kabelka malinká, je fakt vymakaná.

vzadu má kabelka malou kapsičku se zipem

zip je i na hlavní kapse, skvělé. další malá kapsička opět se zipem je i uvnitř kabelky


Popruh z kabelky se dá sundat, takže ji můžete nosit i jako psaníčko, myslím, že ostudu si s touhle taškou neudělám. Jako crossbody je taková sportovnější, k saku moc nešla :D
Rozměry jsou cca 21x13cm, cena byla 250kč po slevě, což jde. Ovšem nechápu prodavačky, které dávaly kabelky na stojan. Strávila jsem asi 10 minut tím, než jsem kabelku sundala. Na stojanu bylo cca 5-7 takových malých taštiček, já samozřejmě chtěla až tu poslední, protože ta druhá, stejné barvy, byla od lepidla nebo co. No co říkate si, mělas sundat tašky, vzít tu zadní a valíš ne? No skoro, kdyby ty popruhy od všech kabelek nebyly nejméně desetkrát omotané kolem takových tyček stojanu, na kterém byly pověšené. Já myslela, že mě trefí. Navíc ten stojan byl tak 20cm od země, takže jsem klečela a odmotávala kabelky, a pak je motala zas zpátky, divím se, že na mě někdo nepřišel:D
Mate nějaký oblíbený obchod na kabelky? Sice mám teď pár nových, ale mám pocit, že stejně potřebuji další. Hezký víkend ♪♪♪

4 komentáře:

  1. Taková kabelka by se mi také hodila :) Už nějakou dobu něco podobného sháním, takže, až budu mít čas, cestu a finance, určitě kouknu do tohoto obchůdku...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. omrkni, měli i jiné barvy. mám pocit, že zelenou a červenou

      Vymazat