Revlon ColorStay Overtime Lipcolor

Kdo má rád rtěnky? Jááá :) Kdo mohl vyzkoušet novinky od Revlonu? Jááá :)
Revlon má novinkovou dlouhotrvající barvu na rty s lesklým finishem. Rtěnka je tekutá a nazývá se ColorStay Overtime Lipcolor.




Rtěnka je k dostání ve čtyřech odstínech:
  • Infinite Raspberry
  • Forever Scarlet
  • Ultimate Wine
  • Bare Maximum
Já jsem dostala odstín Bare Maximum a Infinite Raspberry.
Rtěnky jsou tekuté, balení má dva konce. V jednom je barva, v druhé lesk, který uzamkne barvu na rtech. Barva je neslíbatelná, nerozpíjí se, nerozmazává se a nevysušuje rty. Topcoat obsahuje 99% hydratačních složek a je obohacený o heřmánek. Krémová barva se snadno nanáší a má výdrž a 16 hodin.


Odstín Bare Maximum - je takový hnědý lesklý odstín. Na mých rtech ne moc viditelný. Rtěnka přesně plní to, co slibuje. Odstín je pigmentovaný, krásně kryje rty. Neflekatí, nevpíjí se do vrásek na rtech. Není potřeba konturka, rtěnka se nerozpíjí.



Rtěnka má jakousi parfemaci, ale že by mi to úplně vonělo, se říct nedá, ale ani mi nevadí. Na rtech  nic cítit není.
Nejdříve aplikujete barevnou část pěnovým aplikátorem, necháte cca minutu zaschnout a pak přejedete průhledným koncem rtěnky.
Jakmile dáte přes rtěnku ten lesk, pocit na rtech je hned příjemnější, rtěnka nelepí. Je na rtech opravdu příjemná.




Odstín Infinite Raspberry - je nádherná malinová barva. Není tmavá, odstín je vhodný i na denní nošení do práce. Já vím, to jsou všechny odstíny, ale tento patří mezi ty, které jsou pohodové, výrazné, ale ne řvavé. Rtěnka má stejně skvělé vlastnosti jako odstín Bare Maximum. Je také příjemná na rtech, nevysušuje, nezvýrazňuje vrásky.



Odstín Infinite Raspberry je pro mě nositelnější a víc se mi líbí. Nevím přesně, jak se vám zobrazují fotky, zkuste si natočit obrazovku tak, abyste první fotku viděli spíš do malinova než do růžova. Jakmile uvidíte rtěnku v malinovém odstínu na fotce, tak to je přesně ten odstín, který má na mých rtech. Samozřejmě na vás může vypadat trochu jinak, záleží na podkladu - na barvě vašich rtů. 






Odstíny dokonale drží, vydrží jídlo i pití. Nijak zvlášť ze rtů nemizí. Oba odstíny se mi ale po nějaké době po nanesení, začaly jako by loupat do pusy. Prostě jsem v puse měla kousíčky rtěnky. Myslím, že to byla rtěnka vnitřního okraje rtů, kde je kůže hladší a rtěnka tam asi hůř drží. Výslednému vzhledu rtů to nijak neuškodilo, rty i tak vypadaly dobře.
Rtěnky koupíte ve FAnn parfumeriích za 309Kč.

8 komentářů:

  1. Tak tohle jsou nádherné odstíny. Minimálně jeden bych si vybrala,na matné rtěnky totiž moc nejsem.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) já taky ne, přesto je nosím ráda. Teda spíš ten druhý odstín, ten je perfektní.

      Vymazat
  2. Pro raspberry jsem si zašla a je to skvělý odstín, díky za fotky! Pavla

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten druhý odstín je mega pěkný. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat