Max Factor Velvet Mattes Lipsticks - odstín 05 Nude a 15 Flame

V minulém článku o novinkách Max Factor, se objevily i nové matné rtěnky ZDE. Psala jsem, že dám fotky rtěnek na rtech a dnes slib plním :)

Rtěnky jsem neřadila nijak speciálně, prostě od nejmenšího čísla, po nejvyšší. V každém článku budou rtěnky dvě.

Dnes tedy Max Factor Velvet Mattes 05 Nude a 15 Flame.


05 Nude je velmi pěkný, světlý odstín. Myslím, že sedne každému. Líbí se i mně a to moc nude nemusím. No, nemusela jsem, teď už mám občas náladu na světlé odstíny rtěnek.


Na rtech jsou tyto rtěnky velice příjemné, lehké, hydratují rty. Rtěnky mají dokonalou pigmentaci, takže stačí jedno, dvě přetření po rtech a rtěnka vypadá skvěle. Nedoporučuji moc vrstvit, za a) to nemá cenu, prostě víc barvy ze rtěnky nedostanete, za b) více vrstev není na rtech příjemné, protože rtěnka jak je klouzavá, tak se rozpíjí ze rtů. Toť můj poznatek.




Všechny rtěnky MF jsem kombinovala s novou univerzální konturovací tužkou na rty od Max Factor Colour Elixir Universal Lip Liner, ZDE.


 15 Flame - název rtěnky je přesný, opravdu zářivá krásná barva.


Odstín je korálový, já moc korálové rtěnky nemám ráda, protože proužkují na rtech. Asi jsem ještě nezažila korálovku, která by byla na 100% krycí a neprosvítaly mi pod ní rty. Nevím jestli víte, co myslím :) Nechci říct, že se korálové rtěnky táhnou na rtech, to úplně ne, ale sem tam nekryjí rty, je potřeba nanést další vrstvu a u některých rtěnek je to nekonečné, protože s dalším nánosem uděláte zas pruh a jdou vám vidět rty.
Odstín Flame patří dle mého názoru k těm lepším, nekryl na 100%,. Na spodním rtu jsem měla pocit, že nezakryl na první pokus, ale při druhém máznutí rty zakryl a bylo po problému.
Možná vyžaduji od rtěnek moc, popřípadě všímám si věcí, které někdo ani neřeší, či nevidí, ale od toho asi píši tento blog.


Tady na druhé fotce, mám pocit, jako by mi šly vidět okraje rtů. Nevím jak rtěnka vypadá na méně pigmentovaných rtech, možná to nedělá. Jinak ale jak jsem psala, tento odstín patří k těm lepším, je to dáno i skvělou pigmentací, takže kdo máte rádi tyhle odstíny jděte do ní.



5 komentářů:

  1. Vypadají krásně , nádherné odstíny, to se určitě povedlo :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Korálovky jsem nikdy neměla ráda, naopak po nich začínám pokukovat až tohle léto :) Ale něco na tom, co píšeš, bude. A krásné fotky! Jako vždy! Bejt chlap, tak z těch tvých rtů nesundám oči! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já je prostě fakt nemusím, ale třeba to jiným lidem nedělají. Díky za pochvalu, ale když si vyfotíš rty ze dvou centimetrů, tak je budeš taky mít takové.

      Vymazat
  3. Krásné kousky, oba odstíny jsou mimořádně povedené:))

    OdpovědětVymazat