pondělí 6. února 2017

Představení novinek od značky Dermacol

Dermacol se činí hned ze začátku roku a představuje plný ranec kosmetických novinek pro vaše oči a rty.

True Colour Lipliner - v nabídce čtyři odstíny, já mám k testování dva. Zatím nebudu psát své poznatky, nechám si je na samostatné recenze produktů.




16H Lip Colour - Dermacol rozšířil řady těchto dlouhotrvajících rtěnek o tři nové odstíny, dohromady tedy můžeme vybírat z 11 barev.




16H Matic Eyeliner - automatická tužka na oči, celkem čtyři odstíny. Tužka je v plastovém obalu a vysouvá se.


12H True Colour Eyeliner - osm kousků v překrásných odstínech. Zkoušela jsem hnědou, která mi došla a na to, že jsou tužky ve dřevě, jsou docela měkké a příjemné při malování na oku.


Longlasting Intense Colour Eyeshadow&Eyeliner - 8 stínů v tužce. Dneska testuji, zatím teda neprozradím nic. Jsem trochu na rozpacích z odstínů, které mi došly, ale co už nadělám. Jsem samozřejmě vděčná i za ně, bohužel k modrým očím modrá tužka nesedí. Ale v nabídce je i zlatá s hnědou, takže pokud budou stíny dobré, mrknu na tyhle odstíny v drogérce. Však linky ve fixu jsem pak taky kupovala v dalších barvách.




Pokud je Dermacol vaše oblíbená značka, omrkněte novinky v drogériích, třeba zjistíte, že něco nutně potřebujete :D

4 komentáře:

  1. Potřebuju tu barvu na rty, tmavý odstín :D Těším se na recenzi i fotky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíce mě zaujaly ty stíny.. Ty odstíny jsou perfektní :-O A těším se i z dalších odstínů tekutých rtěnek, ikdyž č.04 budou pořád mojí největší favoritkou :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné. Zaujaly mne ty konturovací tužky a stíny v tužce, z těch bych si odstíny vybrala.

    OdpovědětVymazat