Makeup Revolution Amazing lipstick - The One

Zdravím vás všechny, pěkně odpočaté po volném, svátečním pondělí :) Doufám, že jste si zalenošili. Já měla taky volno, tak jsem vymyslela pár novinek, se kterými se můžete, od dnešního dne, setkat na mém blogu.

Když objednávám nějakou kosmetiku, obvykle nezůstanu u jednoho produktu a přijde mi jich několik. Produkty vyfotím na hromádce, ale ne vždy hned na všechny píši recenze. Tak jsem se rozhodla, že pokud budu mít víc produktů z jednoho eshopu/obchodu, nafotím vám je vždy do první fotky a pokud budu v tom samém článku hned nějaký z produktů recenzovat, tak ho pěkně viditelně na fotce označím. Něco podobného jsem zkoušela už u recenzí na Astor rtěnky, jen jsem to neměla úplně dotáhlé do konce ;) 
Takže jakmile na fotce uvidíte u nějakého produktu R tak je jasné, že se v článku dočtete nejen co a kde jsem si koupila, ale i podrobnější informace právě o "ofajfkovaném" produktu.

Minulý týden mi došel balíček s produkty značky Makeup Revolution. No vlastně balíčky s touto značkou mi došly dva, ale jeden z balíčků byl z českého eshopu Makeup Revolution London.
Balíček obsahoval tři produkty: rozjasňovač, paletku tvářenek a rtěnku. 
Vidíte fajfku u rtěnky? Tak jdem na to :))


Rtěnka od Makeup Revolution je z řady Amazing Lipstick. Na českých stránkách Makeup Revolution najdete 32odstínů a to už je z čeho vybírat.
Já měla v balíčku odstín The One. Přiznávám, na mě trochu nezvyklý odstín, ale nelze pořád nosit a recenzovat jen malinovky:)
Rtěnka má klasický plastový obal, který je černý a lesklý. Rtěnka dorazila zalisovaná, takže nehrozí, že by ji někdo již použil. Na vršku rtěnky je průhledná část, kde vidíte odstín. Na stránkách jsem se dočetla, že průhledný kalíšek obsahuje barvu rtěnky pro poslední záchranu, kdy už rtěnku spotřebujete celou. V případě nouze, máte průhledný vršek odšroubovat. Já to zkoušela, ale nešlo mi to. Pak jsem zjistila, že průhledná část je zasazená na pacičky, ale dál jsem s tím nerýpala, nechtěla jsem si obal zničit hned ze začátku. Možná by to šlo pak zasadit zpět, ale kdo ví...
Makeup Revolution Amazing lipstick - The One
Odstín The One je nude odstín. Světloučký, ve rtěnce jde barva spíš do hnědé. Konkrétně tedy do béžové.
Makeup Revolution Amazing lipstick - The One
Makeup Revolution Amazing lipstick - The One
Vzhledem k tomu, že pod průhledným víčkem je vlastně rtěnka, takže barva, ne nabarvený papírek, tak se odstíny shodují, to mi přijde fakt super. Nekupujete zajíce v pytli.
Makeup Revolution Amazing lipstick - The One
Odstín The One jde na ruce trošku do oranžova. Líbí se mi, že odstín není hnědý jako makeup a neudělá úplně mrtvolné rty.I když na mých rtech je odstín světlejší než na ruce. Pozor připomínám, že mám hodně pigmentované rty.
Makeup Revolution Amazing lipstick - The One
Abych dosáhla odstínu, který mám na fotce na rtech, dala jsem asi pět vrstev. Myslím, že to bylo tak akorát, aby rtěnka nevypadala škaredě, jako nános.
Rtěnka samotná je matná, neobsahuje žádné třpytky. Na rtech, ale matný efekt nedělá. Rtěnka je krásně krémová, dá se vrstvit. Při pěti vrstvách mírně zalézá do vrásek, ale stále je to ok, vidíte sami na fotkách. Pokud máte suché rty a šupinky, nebudete s tímto odstínem kamarádi. Doporučuji dát rty do formy. Rtěnka nevysušuje. Výdrž rtěnky - klasika. Nejíte, máte ji na rtech, jíte - jde dolů a to celá. Toto není dlouhotrvající rtěnka. Rtěnka příjemně voní.
Aplikace je bez problémů, k tomuto odstínu není potřeba konturka, rtěnka se nerozpíjí. Já jsem ale kvůli focení světlou konturku dala. Dobře k odstínu The One sedí konturka od Dermacolu Longlasting Lipliner 1.
Makeup Revolution Amazing lipstick - The One
Makeup Revolution Amazing lipstick - The One
Makeup Revolution Amazing lipstick - The One
Makeup Revolution Amazing lipstick - The One
Cena rtěnky je na eshopu Makeup Revolution 45Kč. To je prostě za pusu. Pokud hledáte nenápadnou rtěnku k výraznému líčení očí, tak mohu tento odstín jen doporučit.

11 komentářů:

  1. Wow, nádherný odstín, píšu si, tuhle si teda pořídím, vypadá moc pěkně a co mám MR rtěnku tak je super!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak chci další odstín od Makeup. Nějaké rtěnky už mám a zatím žádná nezklamala. Líbí se mi, jak máš nafocené rtěnky.

    OdpovědětVymazat
  3. pripomína mi odtieň Lips Seduction, 01 od Dermacolu. Pekný, no na mňa už bol dosť mŕtvolný :-/

    OdpovědětVymazat
  4. odstín vypadá úžasně :)) také mám jednu, tak ji budu muset co nejdříve vyzkoušet :))

    OdpovědětVymazat
  5. To je fakt krása, piši si na nákupní lístek:-D Nude rtěnky miluju musím zkusit.

    OdpovědětVymazat