Podzimní lakování s Rimmel a Catrice

Konečně jsem asi před týdnem naznala, že mé nehty po létě jsou zase ok, v pořádku, netřepí se, jsou docela pevné, takže bych je mohla nalakovat. I když jsem neměla nehty kdo ví jak dlouhé, říkala jsem si, neva, délka je tak akorát a možná budou i fotitelné :)
Protože jsem měla v zásobě nové zdobící laky od Catrice, hned jsem je chtěla vyzkoušet. Fialový podklad byla jasná volba. Fialové laky mám hodně v oblibě.
Takže jsem nalakovala dvě vrstvy Rimmel Purple Addict
Rimmel Purple Addict
A pak jsem chtěla dát tohoto krasavce od Catrice. Je to lak z limitky Haute Future, celý název laku je Holo is the new Yolo. Má to být krycí lak pro 3D holografický efekt. Pro mě laika, jsou to prostě duhové "flejky". A nějak nechápu to slovo krycí, když je průhledný.

Catrice Holo is the new Yolo
Barva částeček v laku je perfektní, hází odlesky od žluté, oranžové, modré až po zelenou. Krása. Problém začal při lakování. Otřela jsem štěteček z jedné strany, na druhé jsem nechala barevné kousky a šla jsem lakovat. Samozřejmě, že po přetření nehtu mi na něm nezůstalo nic, jen průhledný lak :D Ty kousíčky se totiž nezachytily na nehtu, ale posunuly se, tím jak jsem štětec otřela o nehet, nahoru po štětečku. Takže po druhém, třetím pokusu, jsem zjistila, že bude nejlepší, nechat na štětci ten lak s kousky jako by stéct na nehet a pak to jemně posunout po nehtu tam, kde jsem si ty barevné vločky přála. A ono to fungovalo.

Catrice Holo is the new Yolo
 První fotka pouze dvě vrstvy Rimmel Purple Addict. Foceno na denním světle u okna.

2 vrstvy Rimmel Purple Addict
Tady už Rimmel + Catrice. Postupovala jsem od malíčku k ukazováku. Vidíte, že na ukazováku, už jsem měla kousíčků víc, věděla jsem jak na to ;) Foceno opět u okna.

Rimmel Purple Addict + Catrice Holo is the new Yolo
Zde je fotka focená pod zářivkou. Chtěla jsem zachytit holo efekt. No nic moc, ale můžu říct, že je dokonalý. Hodně lidí mi nehty pochválilo. Efekt, který Cantrice vytváří, dost přitahuje oko, takže jsem si několikrát všimla, že když jsem psala, či gestikulovala :D tak mi lidé hledí na nehty.

Rimmel Purple Addict + Catrice Holo is the new Yolo
Na závěr jsem na dvě vrstvy Rimmelu a jednu vrstvu Catrice dala můj oblíbený top coat od Astoru, psala jsem o něm zde. Fakt ho mám ráda a hlavně mi s ním laky drží strašně dlouho. Tahle kombinace mi vydržela pět dní, aniž bych měla ozobané špičky. Za to jsem ráda, nerada odlakuji po dvou dnech. Odlakování je relativně bez problémů, sem tam na nehtu zůstane malá částečka, kterou je potřeba odrýpnout nehtem. Ale žádná alobalová metoda není potřeba. Jasně, kdyby byla, tak se s tímhle lakem nezahazuji, nemám ráda dlouhé odlakovávání. Ještě mě napadlo, že by vás mohlo zajímat jaký dělá ten lak povrch. Povrch samozřejmě není úplně hladký, ale nehrozí žádné zatrhávání. Když si přejedete po nehtu, tak cítíte, že na něm máte nějaké kousíčky, ale jsou jemné, nijak zvlášť nevystupují.
Rimmel Purple Addict + Catrice Holo is the new Yolo + Astor Already Dry
Doufám, že se vám kombinace líbí. Možná přijde někomu trochu infantilní. Mně ne, jsem moc ráda, že jsem lak koupila.
Rimmel Purple Addict + Catrice Holo is the new Yolo + Astor Already Dry
Pokud se vám tenhle efektový lak zalíbil, nemusíte plakat, že je z limitky. Myslím, že Catrice něco podobného má i ve stálé nabídce. Vlastně nemyslím, vím to, protože ho mám taky doma. Má název 50 Glitterazzi. Je spíš teda do modra, ale taky moc krásný.

13 komentářů:

  1. Tenhle odstín laku patří mezi mé oblíbené. Zrovna mi došel tak si budu muset koupit nový :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)Dobrá volba. Já mám všechny fialové oblíbené. A Rimmel má bezva štětečky.

      Vymazat
  2. Moc hezké. Já mám právě Glitterazzi a na černém laku vypadá fantasticky. To mi připomnělo, že bych ho měla zase brzo nalakovat :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ, to jsem si říkala, škoda, že nemám černý lak. Máš nějaký dobrý krycí ve dvou vrstvách?

      Vymazat
    2. Já mám od Essence, už v té nové lahvičce a fakt mile mě překvapil. Lakuje se skvěle, dvě vrstvy dokonale stačí a na černý lak fakt solidně drží. Řekla bych, že ty 4-5 dní dá v klidu. Navíc za 40 Kč, jestli ho chceš jen na nějaké to občasné lakování, tak ti ho můžu klidně doporučit!

      Vymazat
  3. Krásná kombinace, ale štětečky od Catrice jsem alergická =D a nehty máš fakt krásné ;)

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Tak mně nějak nevadí, ale je fakt, že Rimmel placaté, široké mi vyhovují víc.

      Vymazat
  4. Hezký je to a infantilní to není! Efektní! Černej lak zkus třeba Flormar nebo GS. A můžu doporučit i Inglot. Se ti pak kouknu na číslo, až budu večer doma.

    OdpovědětVymazat
  5. Fialový je veľmi pekný, taký efektový, zrejme ten, čo spomínaš, že je v stálej ponuke, som dnes zazrela, zatrblietalo sa mi pred očami, ale práve kvôli tomu jeho druhu som ho nezobrala do rúk. Keď mali S-He tieto laky, najprv som ich chcela, no potom som videla tie recenzie a to ich lakovanie, tak som plány zmenila. Takže Catice za mňa bohužiaľ ee :-( a čo sa týka toho čierneho vyššie spomenutého, pridávam sa tiež k Essence, ten je vážne skvelý a dnes som si kúpila akurát nový :-)

    OdpovědětVymazat
  6. jééé to je moc krásná kombinace a po tom láčku od Catrice se budu muset podívat :))

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to moc pěkně! Taky bych už měla nalakovat nehty.

    OdpovědětVymazat
  8. Catrice mám taky, je super;) Rimmel vypadá luxusně!

    OdpovědětVymazat