Jordana Eyeshadow - 13 A Classic

Ve článku o matné rtěnce Jordana jsem se zmínila o stínu na oči, kvůli kterém jsem objednávku dělala. Dneska vám konečně ten stín představím. Jak víte jsem posedlá měděnými odstíny stínů na oči, ano pořád to trvá. U nás jich moc k sehnání není, takže čas od času brouzdám na netu a hledám jestli náhodou něco nového měděného nedorazilo na náš malý kosmetický trh. Při jednom takovém brouzdání na mě vykoukl stín od Jordany. Protože eshop Jordana je mi známý, tak jsem hned šla mrknout a byl tam.
Jordana - 13 A Classic Eyeshadow
Jordana Eyeshadow - 13 A Classic
Jordana Eyeshadow - 13 A Classic
A Classic je měděný odstín, není tolik oranžový jako na fotkách, řekla bych, že jde spíš do hnědé. Stín je lesklý bez třpytek.
Jordana Eyeshadow - 13 A Classic
Jordana Eyeshadow - 13 A Classic
Pigmentace stínu je velice dobrá. Když jej přetřu prstem, je pigmentace dokonalá i barva, na oku se sytost vytrácí, ale nebojte se, stále je stín viditelný a to docela dost. Já stín dávám na bázi od UD, takže mi vydrží celý den, aniž by se slil do vrásek na oku. Konzistence stínu je mírně krémová, stín je jemný a nepráší.
Jordana Eyeshadow - 13 A Classic
Tady máte porovnání velikosti stínu s tvářenkou Jordana. Stín má1,65g, tvářenka2,2g. Velikost stínu je prostě klasika. Cena byla do 50Kč. Bezva cena.
Jordana Eyeshadow - 13 A Classic
Na této fotce je stín bez báze bez ničeho, jen mázlý na ruce, jak vidíte nahoře pigmentace ok, ale dole už to pokulhává a je slabší.
Jordana Eyeshadow - 13 A Classic
Na posledních třech fotkách jsem dala stín A Classic na černý Maybelline Color Tatto, to je přesně ta kombinace, kterou tento stín nebo podobné odstíny potřebují. Poslední fotka je mázlá, je to schválně, vynikne tam krásně přechod barev. Já mám ráda černé Color Tattoo i se stínem Cranberry od MACu. Je fakt, že tuto kombinaci nosím jen, když mám čas na líčení, takže na večer, na párty atd. Ráno do práce zas tolik času na makeup nemám a nebudu vstávat o půl hoďky dřív, to fakt ne :D
Jordana Eyeshadow - 13 A Classic over Maybelline Color Tattoo Timeless Black
P.S. já vím chtělo by to fotku na očích, tak asi časem. Nemám v poslední době pocit, že bych chtěla vystavovat svůj obličej :/

12 komentářů:

  1. Ahoj, hezký článek, balení výrobků této značky se mi moc líbí. O tvářenkách jsem toho slyšela už dost a tento stín se mi moc líbí, a ta cena je vážně příjemná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvářenky mám dvě a taky dobré. Mně se hlavně líbí, že je to relativně levná kosmetika, ale pigmentovaná, drží, prostě super :) Teda ty produkty, které mám jsou super, je možné, že něco se jim taky nepovedlo

      Vymazat
  2. ty děláš jak kdyby si měla neštovice a proto se nechceš ukazovat =P =D

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z neštovic mám tak jizvu na nose :D Ale ta mě nebere, jenže já jsem poslední dobou pořád nemocná nebo nachlazená a vypadám fakt jak strašidlo :D

      Vymazat
    2. bez tak kecáš a my ti to nevěříme a chceme vidět naší oblíbenou blogerku =P

      Vymazat
    3. Ty ale přestaň tady prudit :D

      Vymazat
    4. nepřestanu to máš za ty pískáče na fb =D

      Vymazat
  3. Jeeee a ja se taky tesila na tva kukadla a nejakou peknou rtenku, sup dej se do gala a ukaz se nam, berusko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. žádný možná jinak zjistím, kde bydlíš a příjdu si pro tebe =D

      Vymazat
  4. pekný tieň a úžasná recenzia

    follow me:
    anahjalliyah.blogspot.com

    OdpovědětVymazat