Trocha bižu tvoření

To si tak jednou brouzdám po nákupním centru a i když obvykle do obchodu Ann Christine nechodím, tentokrát jsem tam zavítala. Jak víte je čas slev a výprodejů a já mám docela ráda, když mohu koupit bižuterii za 30Kč. Je fakt, že většina stojanů je už docela probraných, ale sem tam se ještě dá objevit něco kloudného.
Na stojanu mě zaujala peříčka na řetízku z "růžového zlata". Tak na to hledím, kam ten řetízek vede a hmm, byly to sponky do vlasů, docela odrbané sponky:/ Původní cena 109Kč, cena po slevě 29Kč.


Jak jsem už asi někdy zmiňovala, sem tam si bižuterii vyrábím sama. Hned mě napadlo, že z těchto odrbaných sponek budou skvělé naušnice. A vzhledem k tomu, že přívěsky jsou celkem tři, tak z toho budou ne jedny, ale dvoje naušnice :) Trochu jsem se bála toho kovu, protože růžovo-zlaté afroháčky doma nemám, ale doufala jsem, že budou stačit měděné a snad to nějak bude ladit. Vzala jsem sponky 2x, jednou pro sebe a jedny jako dárek.
Myslím, že se naušnice docela povedly. Největší peříčko jsem nechala samotné, ty dvě menší jsem dala dohromady, aby naušnice nebyly chudé. A výsledek můžete ohodnotit zde:


11 komentářů:

  1. Já myslím, že je to pěkné. :) Na tyhle věci nejsem moc šikovná, ale láká mě něco takového taky vyzkoušet. :) Musím si ale nejdřív pořídit nějaké kleštičky, jinak mám tendence se snažit rozevřená očka řetízku secvaknout zuby a to není moc ono. :/ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, kleštičky jsou základ :) mě to hodně bavilo, když jsem studovala vysokou, člověk se u korálkování hodně odreaguje :)

      Vymazat
  2. Moc se mi to líbí :) Jsi šikovná :)

    OdpovědětVymazat
  3. ja moc sikovna v tomto nie som ale obdivujem kazdeho komu to ide!

    Inak ak ta zaujima ako funguje hadi krem na nohy recenzia u mna: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/nieco-co-ste-este-neskusali-od-tiande.html

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojda,
    alespoň máš originál, který nikdo jiný nemá, opravdu se to povedlo! =o) Lidská fantazie nemá meze. V loni jsem celkem dost korálkovala, a tak mám ještě dost naušnic, akorát jsem zvyklá na ty svoje stříbrné ze zlatnictví, a proto žádné jiné tolik nenosím =o(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky toho mám plnou tašku :D budu muset prodávat. v létě nosím bižu docela dost, ale v zimě stříbrné kruhy, tak to máme podobně

      Vymazat