Let´s go shopping 10 - Rossmann, akce Maybelline Colorama 1+1

Tak jsem se snažila předstírat, že mě nezajímá leták Rossmann, že mě nezajímá akce Maybelline Colorama 1+1 a vůbec mě nezajímá kosmetika a její nákup, protože už mám všeho dostatek. Musím začít trénovat pevnou vůli, včera jsem zašla do Rossmanna a takhle to dopadlo...


Nivea Coconut Cream sprchový krém jsem dávala už na fb a prostě jsem jej chtěla, vůně kokosu je dokonalá.
Zlaté stíny z limitky Sun Kissed od Essence jsem sice nepotřebovala, vlastně když jsem viděla obrázky, tak mě z téhle kolekce nic nezaujalo, no ale naživo tomu bylo jinak :) (stíny jsou z DM)
Meruňkový stín od Essence z limitky The Great and Powerful je krásná barva, kterou nemám, navíc byl ve slevě. (také z DM)
Oční stíny Astor, už dlouho hledám vhodný odstín fialové, copak můžu za to, že ve stojanu byly dvě paletky, které mají fialové odstíny? No a z testeru prostě nepoznáte, který odstín vám padne líp, tak je lepší koupit hned dva, než se pak pro ten druhý zas vracet :D
Na konec Maybelline Colorama. Okukovala jsem stojan, věděla jsem, že určitě nejdu pro lak na nehty, to už by musel být jooo odstín. Chtěla jsem tvářenku a možná lesk na rty. Z lesků jsem si nevybrala. Z tvářenek ano, no a když byly v akci 1+1 tak proč to nevyužít :)

Přeji hezký víkend☺



8 komentářů:

  1. :)))to sa budú líčka líčiť jedna radosť:))pekne využitá akcia...aj tebe pekný víkend!

    OdpovědětVymazat
  2. super akcia, u nás som colorama videla len laky na nechty, škoda, tie lícenky vyzerajú skvele a nivea sprchové gély mám najradšej a kokosový je naj :) skvelý nákup

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha, tak to je divné, jsem myslela, že co máme my tady tak míváte i u vás

      Vymazat
  3. Tak ty jsi vzala snad uplně všechny odstíny, co měli že? :D:D Jinak super nákup..já jsem si koupila laky..těm neodolám..:(

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem si z té limitky Sunn kissed koupila ty bronzové stíny a jsem moc spokojená! :) Nad tou tvářenkou taky přemýšlím a ten sprcháč voní úžasné! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na ty jsem se taky dívala, zkoušela jsem na ruku několikrát, docela dobře se vrstvily, ale pak jsem vzala zlaté:)

      Vymazat