Essence Fantasia Highlighter 01 Elf Yourself LE

Miluji rozjasňovače. Do jisté doby jsem byla kosmetický analfabet a o nějakých rozjasňovačích jsem neměla ani páru. Používala jsem max stíny, řasenku a rtěnku. (a taky mi bylo fajn :D) Dnes již páru o produktech na tvář mírně mám a taky mám pár rozjasňovačů, které moc ráda používám.
Essence Fatasia Highlighter byl rozjasňovač v limitované edici Fantasia.
Essence Fantasia Highlighter 01 Elf Yourself
Já jsem se po tomhle rozjasňovači nějak zvlášť nepídila, ale pak jsem objednávala z internetové drogerie nějaké produkty a tenhle tam byl tak sám:D poslední kousek, tak jsem ho šupla do košíku.
Rozjasňovač se skládá ze dvou barev: světlounké růžové - podklad a na něm je hnědo?růžová kytka.

Essence Fantasia Highlighter 01 Elf Yourself
Smíchaná barva je velice jemná, po rozetření moc barvy nedá, spíše je na pleti vidět jemný stříbrný třpyt, ale bez třpytek. Je to takový stříbrný nádech :) Rozjasňovač nepráší, dobře se nanáší, dobře drží.

Essence Fantasia Highlighter 01 Elf Yourself
Snažila jsem se nafotit smíchané barvy dohromady, bez šance, tak foto alespoň obou odstínů zvlášť.


Balení má 9g, velikost takového klasického kulatého kapesního zrcátka přímo do dlaně. Cena asi 70Kč.

7 komentářů:

  1. Také jsem ještě donedávna neměla tušení, že něco takového existuje :D, pak jsem jich pár nakoupila a přestože vypadají moc hezky, vzpomenu si na ně tak jednou za měsíc :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já používám rozjasňovač každý den, když jdu do práce, jsou super. no aspoň ti fakt dlouho vydrží :D

      Vymazat
  2. NO tak tento asi vyskúšam, aj keď pri Essence sa už veľmi nezastavujem no toto tento balenie je rozkošné! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten vypadá super a za pár korun, paráda!

    OdpovědětVymazat