Palmer´s Cocoa Butter Formula II.

Pokud tady sem tam čtete nějaké články, tak jste jistě narazili na to, že mám opravdu ráda kosmetiku Palmer´s. Poslední dobou, kdy chodím do Rossmanna jsem si všimla, že jsou tahle tělová mléka a oleje a jiná mazání levnější a to o dost. Dneska byly slevy ještě o víc :D Takže kolem 40 a 50Kč. Hleděla jsem jak puk a protože slečna prodavačka nevěděla jestli se kosmetika přestane v Rossmannovi prodávát úplně nebo bude jen jiné balení, tak jsem si udělala zásoby. Koupila jsem i masáž na strie pro těhotné, no zatím nevím co s tím, nic neplánuji a strie už vůbec ne, ale co kdyby... 
Nebudu psát, že je to opravdu fajn kosmetika, to si přečtěte v mém starším článku. Článek neobsahuje recenzi na olej, ale ta už se chystá, mám ho už dva týdny. Tenkrát byl dražší než ten na obrázku z dneška, ale kdo mohl vědět, že ceny půjdou takhle dolů. Kdo uvažujete, že Palmer´s zkusíte, tak šup do Rossmanna ☺

Palmer´s Cocoa Butter Formula
Palmer´s Cocoa Butter Formula
A taky mají u Rossmanna 30% slevu na dekorativní kosmetiku Dermacol. Tipujete, že jsem něco koupila? Tak se nechte překvapit :D

4 komentáře:

  1. Tak tobě je 30+ a nemáš strie? Tak to závidí jedna 20+:/

    OdpovědětVymazat
  2. Krém na zmenšení pozadí tam neměli? S tím mám totiž problém já 20+:-D

    OdpovědětVymazat
  3. jee, vypadají báječně))

    http://howimetfashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat