Urban Decay Revolution lipstick Venom

Pamatujete na rtěnky Revolution od Urban Decay? Prodávaly se dřív, než došly Vice rtěnky. Revolution měly krásný kovový gun metal obal. Nevím, proč jsem si nikdy žádnou u nás nekoupila, buď mě nezaujaly odstíny nebo možná v té době stojan UD ani v Brně ještě nebyl. A asi jsem nechtěla nakupovat bez vyzkoušení testeru v reálu.
Pak jsme kdysi jeli na dovču a jako správný maniak jsem přesně věděla, že v Itálii, teda konkrétně v Benátkách, chci zajít do Sephory. Že bych měla namířeno zrovna pro rtěnky Urban Decay, to teda ne.

Nakoukli jsme do Sephory kousek od železnice a už jsem si něco nesla :)


Rtěnky Urban Decay Revolution měli zrovna ve výprodeji, výběr už nebyl velký, ale já jedu po tmavších odstínech, které obvykle ve slevách zůstávají dýl, takže jsem měla štěstí. Koupila jsem odstín Venom.

Za 10 euro jsem ji tam samozřejmě nemohla nechat :)


Tak, tohle je ten krásný obal. Myslím si, že je fakt hezký, povedený. Je teda děsný k focení, protože se v něm vše odráží a taky je to sběrač otisků prstů.



Uvnitř je rtěnka fialová, jako krabička. Myslím tím, ta otočná část obalu, kterou vysouváte rtěnku. Odstín Venom je fialkový odstín, řekla bych, že je to taková lilková, ale samozřejmě ne tak tmavá. Jako kdybyste zesvětlili lilek :) Na rtech je odstín trochu jiný než ve rtěnce
Rtěnka má v sobě jakési malé lesklé částečky, ale na rtech není nic vidět, je vlastně matná s leskem.


Rtěnka je dokonale pigmentovaná, je krémová, poskytuje rtům hydrataci, měla by mít efekt zvětšení rtů, ale to tipuji, že způsobuje lesk. Rty jsou hebké jak se rtěnkou, tak i když ji sundáte. Rty nevysušuje a co se mi líbí, tak i když je odstín tak tmavý, nenechává zbytky barvy na rtech nebo ve vráskách rtů, neobarvuje rty.
Tohle oceníte zejména, když jíte a rtěnka vám ze rtů mizí. Nemám ráda, když se mi barva usadí ve vráskách a pak jsou rty jako by proužkované.
Takže výdrž rtěnky klasika, pokud jíte a pijete, tak jde dolů. Ne teda nějak extrémě, ale postupně jde.


Tady je vzorek na ruce, je to jen jedno přetažení rtěnkou, pigmentace na 1*. Vedle, ty malé čárky jsou konturky, které jsem k odstínu Venom zkoušela. Věděla jsem, že mi ke rtěnce půjde nějaká konturka od Catrice, jen jsem nevěděla z hlavy, který odstín. Jak vidíte první/horní výběr byl trochu mimo, ale na podruhé jsem to trefila. Ke rtěnce sedí konturka Catrice Very Berry. To je konturka za všechny prachy, používám ji hodně. Bohužel už tento odstín přestali vyrábět, no snad najdu nějaký podobný.


Rtěnka na rtech je nádherná. Je temná, ale ne strašidelná. Je fialová, ale ne do modra, spíš do fuchsiové. Záleží na světle. Nevím přesně jak rtěnku na rtech vidíte na svých monitorech. Já mám pocit, že foťák nebo monitor na mém noťasu sežral takovou tu zářivou fuchsiovou ze rtěnky :/





Poslední fotku jsem zkoušela v photoshopu upravit, tedy odstín rtěnky na rtech, jak se jeví mně. Vidím v ni na rtech prostě víc růžové, fialové, zářivé.


2 komentáře: