Dermacol novinka Matte Mania Liquid Lip Colour

Dermacol přináší na zimní období novinku, která potěší milovnice matných rtěnek.


Tekuté matné rtěnky Matte Mania najdete v obchodech v 15 odstínech. Rtěnky jsou vysoce pigmentované, jsou bez parabenů a vydrží na rtech až 9 hodin.


Já jsem mohla vyzkoušet pět odstínů. Tedy vlastně šest, ale šestý došel osamocen až v další zásilce, proto není v tomto článku. Dám ho do některého z dalších.
Barevná škála rtěnek je od nejsvětlejších, přes růžové až po tmavé barvy. Já si myslím, že mrknu v drogérce na 22 a 32, ty vypadají zajímavě.


Rtěnky najdete ve stojanech Dermacol za 199Kč. Obsah je 3,5ml. Chci vás upozornit, vždy vyzkoušejte odstín na ruce, nedejte na to, jak vypadá v balení. V reálu na kůži vypadají trochu jinak. Doporučuji vyzkoušet i odstíny, na které byste normálně nesáhly, můžete být mile překvapeny.
Takto vypadají rtěnky hned po nanesení, na další fotce jsou nafoceny už docela zaschlé. Vidíte, že jakmile uschnou, jsou matné.



Rtěnky jsou příjemně parfemované, voní mi. Konzistence je příjemná, lehká, pěkně se nanáší, nepraskají, nezalézají do vrásek. Jediný problém je u intenzivnějších barev, tam je potřeba pevná ruka při nanášení na rty.

Odstín 15, 16, 20, které mám vypadají relativně podobně.
Když se na umělém světle podíváte blíž na odstín 15, uvidíte v něm fialkový odlesk, který na rtech není vidět.
Zde na fotce je rtěnka pouze na spodním rtu. Tam, kde ukazuje šipka, je barva právě nanesená, kdežto na zbytku rtu je už zaschlá. Můžete klidně dotřít barvu i po zaschnutí, vrstvy do sebe splynou.



 Na rtech je odstín 15 taková růžovka.


Odstín 16 jde víc do oranžova, nanést ho na první pokus je zabiják. Jako vždy, je to boj s těmito "korálovými" rtěnkami. Prostě flekatí, ale dá se dotřít, takže výsledek je relativně v pohodě, i když chce to trpělivost.

Odstín 20 - je na rtech do fialkova. Nanáší se v pohodě, neflekatí, rty zatře na první pokus.


Miluji odstín 55. Samozřejmě, že jsem se té rudé lahvičky bála. Na 100% jsem věděla, že ho nebudu nosit. No jasně, teď nosím jen tento a těším se na zimu, to bude pecka.
Odstín je přesně z těch, který potřebujete přesně nanést na rty, nepřetáhnout ani milimetr. Pokud přetáhnete, je to peklo. Samozřejmě i dokreslování je špatné. Vzhledem k tomu, že rtěnky mají klasické pěnové aplikátory, zabere to, u těchto barev, trochu času.

Jinak jak jsem psala, je to nádherný odstín. Krásně kryje, neflekatí, nedělá mapy.
To jsem si tedy myslela, že nedělá mapy, ale když se podíváte na fotku na horním rtu mi rty jdou vidět. Já nevím jak to foťák zvládl, protože když jsem se dívala do zrcadla, tak jsem svou barvu rtů neviděla.

Po té jsem zkoušela fotit mobilem a ten mapy neukazuje. Navíc zachytil barvu trochu víc věrohodně. Tahle červená je prostě rudá a krásná.
Co je pecka a to je to nedůležitější, rtěnky, až zaschnou, tak se neobtiskují. Dokonalost. Odlíčit jdou velice dobře odličovacími ubrousky. Ze začátku rtěnky trochu lepí.

Na všech fotkách mám rtěnky bez konturek. K číslu 55 konturku  dávám. Vykreslí rty a lépe se mi rtěnka nanáší, nepřetahuji.


Odstín 56 vám na rtech neukáži, lavička mi došla ulepená od barvy, nebudu si ji dávat na rty. Nevím teda jak jsou rtěnky chráněny v drogeriích, jestli se prodávají zatavené v průhledném obalu nebo jestli mají na vršku aspoň přelepku. Pokud nemají ani jedno, tak je to opruz. Kdokoli může rtěnku zkoušet a to mě docela odrazuje od nákupu. Použitou rtěnku bych fakt nechtěla.

Další pomůckou může být neviditelná konturka na rty, která obsahuje kyselinu hyaluronovou. 




Už jste se na rtěnky dívaly? A koupily jste nějakou? Jak jste spokojené?

11 komentářů:

  1. Tato novinka mě rozhodně zaujala. :) Na rtech já růžovou mám ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Číslo 55, to je vážně pecka. Skoro jak červená na semaforu. Vážně nedělá otisk? Tak ta bude moje :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já se na ně taky chystám do dm, mají tam tuším slevu v tom jejich časopise a rtěnka vyjde na 130 Kaček , no ale uvidím teda jak jsou chráněné , to je docela blbé jestli nijak :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 130kč je super cena. Díky za info, to zajdu ještě okouknout další odstíny. No, ono když ji někdo otevře, tak to poznáš, že je upatlané to hrdlo. Ale je to blbé fakt.

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. 56? Jen jestli nebude na rtech flekatět :/ Možná půjde navrstvit.

      Vymazat
  5. Já mám spadeno na nějaké nude barvičky, na první kuk mě zaujala např. 12.

    OdpovědětVymazat
  6. Já nevím no. Někdo je haní, někdo chválí. Asi ji budu muset taky zkusit. Líbí se mi hlavně obal, že ho udělali takovej jednoduchej.

    OdpovědětVymazat