Nars Dual-Intensity stíny - Rigel a Pasiphae

Můj první produkt od značky Nars byly tvářenky, které jsem koupila v roce 2012. Po té následovaly rtěnky, horor stories si můžete na blogu přečíst ZDE a ZDE. Vy, které mě sledujete déle, už jste tyhle radostné příběhy určitě četly a trpěly jste se mnou.
Postupně jsem nakupovala stíny na oči, paletky tvářenek a tak :) Nars nakupuji buď v Sephoře nebo na netu. Sephora je vždy ta klidnější varianta. Na netu kupuji s ročním nebo několika ročním odstupem, až se vzpamatuji, protože zkušenost je vždy ne moc příjemná.


Musím říct, že eshop, přes všechny nepříjemnosti, mě vždy láká cenami a akcemi, které mi v newsletteru posílají.
Mívají dobré produkty k objednávce, dopravné zdarma...


Já jsem měla zálusk na dva stíny z řady Dual-intensity. Pár těchto stínů mám, jsem s nimi moc spokojená. Odstíny Rigel a Pasiphae jsem si vyhlídla na netu. Pak jsem zjistila, že u nás nejsou, takže jediná možnost pro maniaka byl eshop.


Nars Dual-intensity Rigel je na netu popsaný jako shimmering rose gold - cokoli rose gold je nutné mít. Mám hodně ráda odstín Calisto, tak jsem si říkala, proč nemít do sbírky další krásný rozjasňující odstín.

Nars Dual-intensity Pasiphae by měl být burgundy odstín se zeleno-měňavými odlesky. Bohužel foťák mě štval a není schopní zachytit tu krásu. Když se na stín podíváte, na první pohled vidíte jako by lahvově zelený odstín.


Tady ještě jednou, sice už je použitý, ale jde vidět jak je dole "hnědý" a nahoře zelený.



Na očích jsou odstíny perfektní, syté, lesklé, neopadávají, drží celý den. Pokud chcete dražší, kvalitní stíny, tak Nars doporučuji. Nevím jak jsou na tom paletky očních stínů, zatím mě žádná nezaujala.


Zde je fotka rozmazaná, ale na takových jsou obvykle skvěle zachycené třpytky nebo shimmer v produktech.

Když jsem mluvila o akcích, tak zrovna u téhle objednávky bylo poštovné zdarma a dárek miniatura Nars lesku na rty Orgasm a Velvet Matte lip pencil v odstínu Dolce Vita. Dostávat takové dárky k nákupu, mě fakt baví.
I s tímto balíkem byly nervy, nedošel, nedošlo oznámení, prostě nic jako obvykle. Po předchozí zkušenosti jsem věděla, že nemá smysl volat do Anglie, telefonní číslo je neplatné. Tak jsem čekala pár dnů, po té, co jsem na netu viděla, že balík byl odeslán, pak jsem zašla na PPL, jestli tam náhodou nemají můj balík. Samozřejmě jsem neměla ani číslo balíku, protože to eshop též nezasílá, no na palici.
Balíček tam měli, huráá. Já byla šťastná jak blecha, takže možná na příští narozky objednám zas :D


5 komentářů: