Max Factor Smokey Eye Drama - oční stíny a pudr na obočí 2v1

Nevím jestli jsem to už na blogu psala (asi jo), ale moje první dražší stíny byly od Max Factor. Byl to tmavě modrý monostín, který měl průhledný vršek a ten fungoval jako šuplíček a zavíral produkt. Tuším, že to bylo někdy v letech 1996,7,8. Od té doby uplynulo pár :D let, přibylo mi doma pár :D kilo kosmetiky a já si teď tady sedím a mám u sebe další nové stíny Max Factor, kde bych si to tenkrát pomyslela.
Max Factor uvedl novinku Smokey Eye Drama, což jsou oční stíny a pudr na obočí v jedné paletě. Paletky jsou barevně uzpůsobeny tak, aby vám pomohly vytvořit kouřové oči a k tomu upravit obočí.
Na výběr je celkem 6 variant. Můžete mrknout na FANN.

Já jsem dostala na vyzkoušení paletky:
  • 04 LUXE  LILAC
  • 03 SUMPTUOUS GOLDS

Balení paletek je plastové, víčko je průhledné, vidíte tedy přímo výrobek. V paletách je pěnový aplikátor. V tomto případě doporučuji nevyhazovat, stíny jím jdou aplikovat lépe než štětci.




V paletkách jsou tři odstíny na oči a čtvrtý je na obočí. Nevím jaký klíč měli při kombinaci barvy na obočí k ostatním stínům v paletě. Mohu říct, že mně vyhovují na oči odstínem víc stíny z 03, ale na obočí bych dala spíš ten světlý z 04. No vzhledem k tomu, že si obočí nedokresluji (ač bych asi měla), tak jsem stín z fialové paletky použila na oči. Konkrétně do záhybu oka. Není sice ideálně světlý na rozstínování a zahlazení tmavých hran stínů, ale když ťupnete lehce, dá se využít.

04 LUXE LILACS - miluji fialové stíny na očích. Mně obvykle nesluší, ale přesto je doma mám, občas neodolám a nakombinuji je na oči s jinou barvou.


Stíny v 04 mají střední pigmentaci, na ruce nic moc, na oku s bází jsou lepší, sytější. V 04 se mi nejvíce líbí první, světlý perleťový stín, který, když na něj jde správné světlo, hází fialkový odlesk. Je perfektní. Stíny jsou sušší, ale nijak extrémně nepráší. Sušší v porovnání s 03.

 Tady je zachycen ten fialový odlesk na prvním stínu.

03 SUMTUOUS GOLDS - tohle jsou moje barvy :) I když já osobně bych se vyžívala ve fialové, moje oči potřebují zlatou, měděnou atp. S touto paletkou jsem si pohrála víc, protože mi barvy na očích slušely, ať už jsem je zkombinovala jakkoli. Odstíny jsou syté už na ruce, na oku s bází perfektní. Všechny tři odstíny, které patří na oko jsou lesklé. Horní podlouhlý stín je pecka. Stíny nejsou tak suché, jako v 04.





I když jsou tyhle stíny na tvoření kouřového líčení očí, tak jsem se o kouřovky nepokoušela. Neumím je nalíčit tak, aby mi slušely. Tohle je mé líčení paletkou 03. Velice mě překvapila výdrž, líčila jsem ráno kolem 8 a večer asi v 10 byly stíny na víčku jako nové. Problémový byl stín v záhybu oka, ten se slil. Samozřejmě je to stín určený na obočí, můj problém, že jsem ho dala na oči.
Jinak stíny jsem nanášela aplikátorem, ale na oku jsem je trošku polechtala štětcem ;)


Cena paletek je 319Kč, dostanete je ve Fannu nebo drogeriích, tam bych asi počkala na nějakou akci se značkou Max Factor.

3 komentáře:

  1. stíny vypadají krásně, ale zdá se mi na takovou malou paletku dost vysoká cena

    OdpovědětVymazat
  2. Paletky se mi libi, ale za ty penizky bych si je nekoupila. Do fialovych kombinaci jsem se ted zamilovala, takze fialova skladba se mi libi vic :).

    OdpovědětVymazat
  3. Stiny jsou moc pekne. Jen se mi najak nelibi ten obal. Za me umi lepsi. A souhlasim ze cena je dost vysoka.

    OdpovědětVymazat