Makeup Revolution 5 baked eyeshadows Chocolate Deluxe

Zjistila jsem,že pomalu opouštím od rtěnkové mánie a zase začínám nakupovat a vybírat oční stíny. Ne, že bych jich měla málo, ale stále jsou nějaké novinky a to víte, že si v nich rozhodně vyberu.
Stíny od Makeup Revolution asi nejsou úplnou novinkou, ale zaujaly mě hlavně mixem odstínů. Na měděné a bronzové odstíny jsem zatížená.
Paletka Chocolate Deluxe je složená z pěti stínů. Stíny jsou zapečené, toho jsem se trochu bála. Protože jsem kdysi koupila paletu Chanel, která měla zapečené stíny a nic moc teda :/
Makeup Revolution 5 baked eyeshadows Chocolate Deluxe
Psát informace k obalu asi nemá cenu, vidíte na fotkách, že paletka je kulatá. Je tak asi velká jako moje dlaň. To vám asi hodně řekne, že? :D Obal je plastový, vrchní víčko je průhledné. Plast je docela pevný.
Makeup Revolution 5 baked eyeshadows Chocolate Deluxe
Paleta obsahuje aplikátor, doporučuji nevyhazovat. Štětcemi tyhle stíny moc nenaberete. Aplikátem stíny pěkně naberete v dostatečném množství a docela fajn se s ním pracuje, takže oči v pohodě nalíčíte. Na rozmazání stínů v záhybu oka jsem použila štětec.

Paletu jsem fotila z různých úhlů. Docela oříšek bylo nafotit horní dva světlé stíny. Na téhle první fotce se mi to povedlo. První stín je takový do růžova, druhý je spíš béžový.
Makeup Revolution 5 baked eyeshadows Chocolate Deluxe
 Paleta má 4g. Koupíte ji na strákách Makeup Revolution ZDE
Makeup Revolution 5 baked eyeshadows Chocolate Deluxe
Makeup Revolution 5 baked eyeshadows Chocolate Deluxe
Jak jsem psala, zapečené stíny po předchozí zkušenosti moc nemusím. Když jsem stíny z paletky Chocolate Deluxe mázla na ruku, no taky mě neohromily. Zvláště první dva světlé, nic moc. Spodní řada je na tom mnohem líp.
Barevně je spodní řada dokonalá a protože stíny patří na oko a ne na ruku, tak jsem se s nimi nalíčila a nestačila se divit.
Stíny na oku jsou prostě dokonale pigmentované. Prostě pecka. Opět mluvím o spodní řadě. Dva horní světlé stíny jsou slabší a jsou vhodné na rozjasnění do vnitřního koutku oka. Na celé oko mi nevyhovují. Stíny při nabírání nepráší, ale při aplikaci opadávají pod oči, takže určitě nejdříve namalovat oči a pak makeup. Na to, že jsou stíny zapečené, jsou docela "krémové".

Spodní řada - pigmentace na 1*. Nelze říct jestli je jeden nebo druhý stín lepší. Jsou super a hlavně to jsou nádherné odstíny. Můj favorit je ten prostřední. Na oku je to hnědo-červená barva s fialkovým odleskem. První stín je růžovka se zlatým odleskem. Ve výsledku vypadá trošku do oranžova. A poslední stín je moc hezká sytá bronzová barva.
Stíny na fotce jsou nanesené na ruce bez báze. Stíny se dají aplikovat i na mokro. Ale myslím, že to díky pigmentaci není potřeba.
Makeup Revolution 5 baked eyeshadows Chocolate Deluxe - swatches
I když neumím moc líčit a fotit si oko, přesto jsem si řekla, že líčení paletou zveřejním. Můžete si udělat obrázek na stíny sami. 
Makeup Revolution 5 baked eyeshadows Chocolate Deluxe
Makeup Revolution 5 baked eyeshadows Chocolate Deluxe
Líčení je docela jednoduché, ale mým očím svědčí. Dokonce si pár lidí všimlo, že jsem jinak nalíčená, tedy mám jinou barvu stínů a to je co říct. Myslím, že tyhle odstíny mi barvu očí vytáhly.

Postup líčení je jednoduchý. Na vnitřní a vnější stranu víčka jsem nanesla odstín uprostřed z palety. Můj favorit :) Střed víčka jsem nechala volný. Na vnější stranu víčka jsem pak dala odstín č. 3, na střed víčka jsem dala růžovo-zlatý stín a do vnitřního víčka na rozjasnění trošku béžového horního stínu.
Makeup Revolution 5 baked eyeshadows Chocolate Deluxe
Co se týče výdrže, tak mi stíny vydržely, na bází od UD, asi 7 hodin. Ale ke konci už šlo vidět, že jsou stíny dost unavené. Měla jsem je nehezky slité v záhybu oka. Na druhou stranu, toto jsou drogérkové stíny za 129Kč a u takového kousku jsem se sedmi hodinovou výdrží moc spokojená.
Paletu doporučuji, i když světlé stíny nejsou podle mých představ. Ovšem můžete je použít jako rozjasňovače. 

5 komentářů:

  1. Paletka nevypadá vůbec špatně! Avšak využívala bych maximálně jeden ze stínů, takže to není nic pro mě (minimálně co se týče barviček). :) Navíc musím říct, že já nové oční stíny nakupovat prostě nemůžu, protože mám pár svých oblíbených, které jsou asi už nenahraditelné, protože se k nim stále vracím i přesto, že za tu dobu přibyla hromada dalších. :D :)
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat
  2. Za stovku fajn, proc ne, supr recenze. Haha ty zacinas neco nakupovat? Tak to jsem se pobavila:-D Jsi chtela asi napsat doplnovat.

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle mrňavé paletky jsou skvělé. Já mám fialovou a zelenou a nemůžu si je vynachválit. Krásné líčení si vytvořila s paletkou.

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to na další dobrý kousek, který doma nemám. Tak dík :D Líčení más pěkné. Mně by asi tyhle barvy neslušely, ale vyberu jinou pětku.

    OdpovědětVymazat
  5. Paletka je super, mám ráda, když je očních stínů pohromadě víc než jeden... I když tyhle barvy by nebyly uplně pro mě, vypadá to moc hezky.

    OdpovědětVymazat