Max Factor Velvet Volume Mascara

Ve středu dopoledne se trošku ochladilo, tak jsem si řekla, že bych konečně měla nafotit novinkovou řasenku od Max Factor Velvet Volume Mascara. Byla jsem ráda za chladnější počasí, protože fotit oči, není jako fotit rty. U očí se vždy zapotím, protože oči fotit neumím, navíc nejsou fotogenické a vždy mě to nervuje :D
Možná si říkáte, že řasenku od MF v podobném obalu jste již viděly. Ano, je to tak. Řasenka Velvet Volume je z kolekce False Lash Effect. Tady si můžete prohlédnout, které další řasenky mají tento obal.
Max Factor Velvet Volume Mascara
Obal je takový macík, má obsah13,1ml.
Max Factor Velvet Volume Mascara
Max Factor Velvet Volume Mascara
Řasenka slibuje: 
OBJEM - nový kartáček pro bohatý objem řas, má chytře rozmístěné krátké a dlouhé štětinky, které zachytí a obalí barvou každou jednotlivou řasu od kořínků, pro efekt plných a dokonale pročesaných řas.
ODDĚLENÍ - speciálně rozmístěné štětinky perfektně oddělí řasy po celé linii víčka včetně těch velmi krátkých a jemných a zahalí je do oslnivé černé barvy.
SAMETOVÝ FINIŠ - nadýchaná krémová náplň řasenky obsahuje kombinaci přírodního včelího vosku a zvláčňujícího glycerínu pro řasy na dotek stále sametově hebké a pružné. Po aplikaci řasenky se z vašich řas nestanou nepřirozeně vypadající tuhé shluky.

Já jsem nejdřív nepochopila, co tím Max Factor myslí. Teda proč řeší finiš na řasách, ale když jsem si na ně sáhla, tak to bylo jasné. Řasy jsou fakt hebké, nejsou takové natužené, pichlavé jak od některých řasenek. Víte co myslím? S touto řasenkou jsou řasy jako by pružné, hebké.
Max Factor Velvet Volume Mascara
Štěteček má dobrou, prostě normální, velikost.Také štětinky jsou ok. Barvy na štětečku zůstává akorát na nalíčení jednoho oka. Pokud si umíte líčit řasy, tak se řasenka nikam neobtiskává, nedělá šmouhy, neopadává během dne.
Max Factor Velvet Volume Mascara
 Řasy zůstávají celý den stejné. Takže jak si je ráno namalujete, máte je tak až do večera.
Max Factor Velvet Volume Mascara
Tak a pojďme na mé příšerné fotky :D Na první fotce nemám na řasách nic, asi je to vidět, oči jsou jak nahé :/

Zde je nanesená jedna vrstva na horních řasách. Řekla bych, že nic moc. Samozřejmě je potřeba vzít do úvahy jaké mám řasy, taky nic moc :D Ale při první vrstvě jsem neměla pocit, že bych nad řasenkou jásala.
Max Factor Velvet Volume Mascara
Tady už jsou na horních řasách vrstvy dvě. Myslím, že je to mnohem lepší. Takže dvě vrstvy mi relativně sedí. Mezi nanášením první a druhé vrstvy jsem chvíli počkala než první vrstva zaschne. Nemusíte se bát, aplikace druhé vrstvy řasenky, řasy nijak neslepuje. Kartáček řasy pročeše.

Max Factor Velvet Volume Mascara
Na poslední fotce je už konečné líčení očí. V poslední době mám docela ráda linku uvnitř oka. Dobře vypadá i tyrkysová.
Max Factor Velvet Volume Mascara
Max Factor Velvet Volume Mascara

12 komentářů:

  1. Nojo, naprosto chápu, jak tě to stresuje, já si zase neumím nafotit rty a pak to na fotce vypadá prostě strašně, i když to v reálu tak strašné není:))
    No tak právě na tobě je to perfektní ukázka, jelikož máš ty řasy krátké, tak tady jde fakt poznat, co řasenka dokáže.. Super fotky kartáčku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já si taky nemyslím, že mám na očích ve skutečnosti takové štětky řasy jak na fotkách :D Co už, lepší jak namazat na ruku. Díky.

      Vymazat
  2. Tak vidím, že to máme s focením očí stejné. Já už jakžtakž rty nafotím, nedávno jsem na blogu dělala rtěnkový speciál, tak holt jsem musela ;) No ale ty oči jsou katastrofa, teď se chystám na recenzi té nové okurkové Rimmelky, ale teda těch fotek očí co mám teď v počítači a všecky mi přijdou šílený :D
    Jinak posledních x měsíců jsem taky přesedlala k vnitřní lince a jako vnější dávám nějaký světlý stín, do zlata nebo do růžova.
    Řasenka mi přijde taková jako normální, ale chtít za ni 419 Kč se mi zdá moc.

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, přesně, 150 fotek a ještě z toho nejdou vybrat nějaké koukatelné :D Ano, cena mi přijde taky vysoká, teď je hodně v akci, ale za plnou cenu bych ji nekoupila.

      Vymazat
  3. Já mám podobné řasy jako ty a výsledek mě velice zaujal. Mrknu po ní:) Janča

    OdpovědětVymazat
  4. max factor mam rada, ale ty umele kartacky mi nevyhovuji :)

    OdpovědětVymazat
  5. MF mám moc ráda, ale jediná řasenka od nich která mi sedla byla 1000 Calorie :/ Od té doby, co jsem si koupila nějakou jinou (název si už nepamatuji) tak se vracím jedině k 1000 Calorie protože po té druhé mi řasy začly snad i padat, a zkrátka vypadala i na očích divně no.. :D :) A přesně jak říkáš, že řasy byly jemné po týhle řasence, tak to nutně potřebuju, hrozně mě štvou ty hrubé nánosy na řasách po většině řasenek. :D

    OdpovědětVymazat
  6. štetček sa mi veľmi páči, ale nevidím, že by riasy nejak natočil a to by mi asi prekážalo :/
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje krátké řasy nejdou natočit :D Ale samozřejmě některé řasenky to zmáknou líp, některé hůř. Záleží jaké máš řasy.

      Vymazat