For Life & Madaga - Control Krém 24H, Hyaluronic Acid sérum

Po nějaké době používání, jsem zde s recenzí na dva produkty od značky For Life & Madaga. Produkty mám nové tři, ale Mat Control Sérum jsem zatím nepoužila (myslím, že bude mít využití v létě). Sem tam jsem přes zimu zápasila se sušší pokožkou kolem nosu, tak jsem ji nechtěla zatěžovat dalším přípravkem.
Mí noví dva pomocníci, které jsem si od For Life & Madaga opět hodně oblíbila jsou:
  • Control Krém 24h
  • Hyaluronic Acid sérum
Oba produkty a další, koupíte na eshopu zde . Eshop má přehledně rozdělené kategorie produktů. Co se mi líbí, u většiny produktů si můžete objednat vzorek na vyzkoušení.
For Life & Madaga - Control Krém 24H, Mat Control Sérum, Hyaluronic Acid sérum
Control Krém 24H, Aloe vera, Hamamelis & Vitamins - krém je určen pro mastnou a problematickou pleť. Složení krému působí proti nadměrné produkci kožního mazu, hydratuje a normalizuje pleť, redukuje nedokonalosti. Zanechává pleť matnou, sjednocenou, hladkou, oživenou. Krém můžete aplikovat jak na vyčištěnou pleť na obličeji, tak i na krk a dekolt. Více info zde
For Life & Madaga - Control Krém 24H
Co o produktu říkám já? Tak nejdříve mě zaujalo jeho balení. Je prostě elegantní, stříbrné detaily rozhodně potěší oko. Jak se tak dívám, tak jsem na focení zapomněla dát na lahvičku vršek :D Lahvička má samozřejmě na sobě vršek, ten je z průhledného plastu.
For Life & Madaga - Control Krém 24H
For Life & Madaga - Control Krém 24H - ingredients
Produkt je opatřený pumpičkou a pohyblivým dnem, takže když pumpujete, dno se posunuje, tím vytlačuje produkt nahoru. Takový luxus vždy uvítám, protože až krém celý vymažu, nebudu muset řezat obal a dolovat poslední, někdy docela velké, zbytky krému.
For Life & Madaga - Control Krém 24H
Na jedno pumpnutí vytlačíte dost produktu na celý obličej. Konzistence krému je taková normální, ani hutná, ani tekutá. Krém se velmi dobře roztírá, nezanechává bílý povlak na obličeji a krásně se vstřebává. Krém se vstřebá během chvilky a pokožka je rázem matnější. Rozhodně krém nevysušuje. Mně stačí namazat ráno a během dne není potřeba aplikovat další krém.
Pozor, pokud vám teče doma z kohoutku voda, která vám pleť vysušuje. Já jsem občas ráno musela k tomuto krému dodat hydratační sérum nebo Hyaluronic Acid sérum. Ale to je vyloženě problém vody, která nám tu teče a šíleně vysouší. Když jsem byla na návštěvě mimo Brno, stačil mi ráno po umytí na obličej tenhle krém, nic víc.
Pokud mám pocit sušší pleti, pumpnu pumpičkou napůl a dodám další produkt, který potřebuji. Pumpička se dá dobře ovládat, takže nemusíte půlit a někam do kalíšků schovávat zbytek krému.
Tento krém mi moc vyhovuje, k tomu není potřeba dlouhé vypisování. Co ale na něm miluji nejvíc, je ta vůně. Já ji neumím popsat, ale je prostě mňam :D
For Life & Madaga - Control Krém 24H
Hyaluronic Acid Sérum - koncentrované hydrofilní sérum s vynikající schopností vázat a udržet vodu v pokožce. Přispívá k redukci vrásek, vypíná pokožku, zpomaluje stárnutí. Produkt nebo vzorek koupíte zde
For Life & Madaga - Hyaluronic Acid sérum
Nebyla bych to já, abych neměla do zásoby produkt na vrásky. Zatím se snažím je oddálit různými mastičkami, sérem nebo krémy. Injekcí do obličeje se bojím, takže doufám, že veškerá péče, kterou pleti věnuji, k něčemu je.
For Life & Madaga - Hyaluronic Acid sérum
Zde jsem se snažila nafotit složení, bohužel se to dost špatně fotilo. Snad něco vidíte. Jak víte, já složení neřeším. Možná to někomu přijde odsouzeníhodné, no já to neřeším. Nejsem chemik, látky na kosmetických produktech mi obvykle nic neříkají. Vlastně nic mi neříkají, protože je nečtu. Pro mě je důležité zda mi produkt sedí nebo ne. Pokud mi nesedne může mít v sobě 24karátové zlato, či sliny ptáka ohniváka, je mi to fuk, prostě ho používat nebudu.
For Life & Madaga - Hyaluronic Acid sérum
Hyaluronic Acid sérum má taky pumpičku, a pohyblivé dno. Pumpička je teda plastová, ale ničemu to nevadí. Dá se lehce ovládat, takže taky můžete pumpnout jen na půl. Sérum je vodové/tekuté. Ničím nevoní. Na celý obličej mi stačí jedno pumpnutí. U aplikace musíte být rychlé, sérum teče po ruce, takže se mi asi 2x stalo že jsem nedávala pozor, ruku nahnula a k obličeji jsem na ruce neměla nic :D Teď už to mám vychytané. Sérum používám jak se mi zachce a jak pleť potřebuje. Obvykle, ale používám píše večer na očištěnou pleť. Nebo jak jsem psala někdy, když mám ráno pocit suché pleti, tak dám krém 24H a sérum, pro vláčnou, hydratovanou pokožku.
For Life & Madaga - Hyaluronic Acid sérum
Abyste si nemysleli, že produkty For Life & Madaga jen vychvaluji, tak zde máte důkaz, že je opravdu používám. Bohužel jsem zapomněla na fotku dát produkty na oční okolí, no skleróza, ale na tu krémy nejsou ;)
For Life & Madaga face products

8 komentářů:

  1. Tyjo, no jde vidět, že ti pasují. Ty obaly jsou super, také to mám ráda a je to pro mě velké plus, pokud mají krémy a séra pumpičku, je to fajn a praktické.. Já myslím, že ta péče se musí na té pleti odrazit, ale na druhou stranu si myslím, že to ani nepoznáme, protože se to vlastně projeví s léty a člověk to prostě nebude tak úplně vnímat a ani nepozná, zda a kdy by ta pleť vypadala hůře, nebýt té pečující kosmetiky... Ale odrazit se to musí.. Super článek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pasují, jsem ráda, že jsem tuhle kosmetiku poznala. Já myslím, že to nějaký účinek mít musí. Rozhodně to poznám na pleti, že hezky vypadá :)

      Vymazat
  2. Já teď dodělávám vzorek matujícího séra, které jsem si přivezla z veletrhu a musím říct, že za mě jsem lepší matující sérum a ani krém neměla. fakt bomba, určitě si pořídím plné balení. Jinak fajn článek
    http://verenisleben.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Vidíš, tak já jsem to sérum zatím nezkusila, takže díky za info, těším se na něj :)

      Vymazat
  3. Hyaluron Acid jsem měla od jiné značky a dobrý. Tady vidím, že mají lepší cenu, takže zkusím Madaga. Děkuji za recenzi, člověk si aspoň rozšíří obzory :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem od této značky léta používala čistící sadu na aknózní pleť a dle mých zkušeností patří k těm lepším ;)

    OdpovědětVymazat