Trussardi My Name

Miluji vůně, používám je každý den a potřebuji mít vůní dostatek tak, abych si mohla vybírat. Nejsem člověk, který je věrný jedné vůni celý život a nic jiného nepoužívá. Já si myslím, že je to vcelku nemožné. Tím jak člověk stárne/moudří :) se mu mění priority a prostě si myslím, že vůně, kterou jsem měla ráda v pubertě a pěkně na mě voněla, už bych si asi těžko vzala ve věku, kdy jsem pomalu jednou tak starší. Neříkám, že nosím babičkovské vůně, ale určitě to nejsou jemné květinkové.
Nevím, zda mám opět psát, že moje vůně číslo jedna je YSL Elle. Ale jo, zas to napíšu, já tu vůni prostě miluji.
Dnes ale nemám v plánu psát další článek o Elle. Dnes to bude tip na vůni, kterou jsem chtěla na první přičichnutí a o letošních Vánocích jsem ji našla pod stromečkem. 
Je to Trussardi My Name.
Ještě než jsem vůni našla v parfumerii, tak jsem ji samozřejmě viděla na netu. Opět platí staré známé - obal prodává. Jasně, zaujal mně obal. I když tedy některými estéty byl sepsut, že je škaredý a Trussardi fuj, styď se. No já jsem naštěstí totální barbar, takže mně se obal líbí moc.
Pak jsem parfém začala hledat v parfumérkách, samozřejmě jsem ho hned nenašla, až po několika měsících jsem ho zahlédla v Praze v Debenhams v Douglasu, tam jsem si jej dala na zápěstí a bylo vymalováno, věděla jsem, že parfém chci mít ve sbírce.
www.google.com
Poštěstilo se letos a já dostala Trussardi My Name ve velké krabici.
Trussardi My Name
V krabici byla  růžovo hnědá taštička a v taštičce 100ml tělové mléko + 50ml toaletní voda My Name.
Trussardi My Name
Řeknu vám, pokud se někomu nelíbil obal My Name, tak pokud viděl a hlavně sáhl na tu taštičku, tak se mu zřejmě zježily i chlupy, které nemá. Jako ta taštička je totální propadák, prostě děs. Já obvykle nejsem šťoura, ale toto teda :/ Tipovala bych, že taška, aby byla trochu použitelná, by měla být pevná, uvnitř třeba pogumovaná. Ale toto je jemňoučká látka, měkká. Kvalita ušití... Stačí se dole vepředu podívat na ten spoj. Raději bez komentáře.
Trussardi My Name
 Jak jsem psala pro mě je obal vyhovující, jednoduchý a moc pěkný.
Abyste si trochu uměli představit jak vůně Trussardi My Name voní, bylo by asi vhodné napsat složení:
Hlava: bílá fialka, otočník
Srdce: šeřík, pižmo
Základ: ambra, vanilka

Složení se stránka od stránky trochu liší, ale fialka, šeřík, ambra, vanilka se opakují.
Trussardi My Name
Kromě té příšerné taštičky, mě zaujal popisek na krabičce vůně. Je zde napsané, že vršek parfému je navoněný vůní My Name. Jakmile jsem vyndala flakon z krabičky, tak jsem k vršku čichala a opravdu, vršek je navoněný a vůně je z něj stále cítit. Tohle je pro mě novinka, žádný parfém, který doma mám, nemá voňavý vršek.
Trussardi My Name
A jak voní Trussardi My Name podle mě? Je to příjemná, jemná, sladší, ale ne sladká vůně. Někdo mi na netu psal, že je pudrová. Ok, možná je, já to tak necítím :) Možná to dělá vanilka, kterou vůně obsahuje. Rozhodně necítím šeřík. Možná tu fialku, i když netuším jak voní bílá fialka. Vůně je relativně držák. Cítím ji docela dlouho během dne. Můj názor je, že tohle není večerní vůně. Na mě působí spíš uklidňujícím dojmem. Na párty bych si ji nevzala. Nechci nijak moc tipovat, protože každá máme jiný nos, ale myslím, že na mladé holky pod 20let tahle vůně asi nebude.
Trussardi My Name
Sada Trussardi My Name stála před Vánoci něco přes 1700Kč, teď ji seženete za zhruba 1200Kč, ale viděla jsem ji v jedné parfumerii i za 900Kč. Což je teda pecka. Takže juchů, příští rok nenakupuji na Vánoce vůbec nic a pěkně si nakoupím až po Vánocích, za poloviční ceny. Je to fakt trapně předražené. Sice bude riziko, že to, co si vyhlédnu možná bude vyprodané a do slev se nedostane, ale co, já mám vždy něco v záloze :)

 A takhle pěkně zapadla nová vůně do mé sbírky. Myslím, že se jí u mě bude líbit :D
My collection + Trussardi My Name

3 komentáře:

  1. My Name jsem zkoušela minule v Douglasu, docela mi voněla. Ale líbí se mi tvoje sbírka parfémů.Vybrala bych si i tři :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Já mám parfémy moc ráda. Ale krotím se a nekupuji teď. Jenže jak se tak dívám na fotku, pár jich už je za půlkou, takže budu stejně muset koupit zas.

      Vymazat
  2. Jaj to je nádhera a ta taštička!! Tyhle sady mám hodně ráda, když je tam krém nebo i taštička, to je super..

    OdpovědětVymazat