Pink Panda

Nebojte, nepořídila jsem si exotického domácího mazlíčka :D Pink Panda je nový eshop, který už nějaký měsíc funguje i u nás.
Obchod nabízí množství známých i méně profláknutých kosmetických značek, můžete mrknout zde. Mě zaujala značka bhcosmetics, Everyday Minerals, the Conjac Sponge, Sigma, Z palette a bohatý sortiment značky Makeup Revolution. Další věc, která se mi, rtěnkovému maniakovi, líbí moc, jsou obrázky u rtěnek a lesků přímo na rtech. A co je důležité, ani jeden výrobek v eshopu není testovaný na zvířatech.
Kromě kosmetiky zde najdete i kabelky, šperky a další.
V listopadu jsem na facebooku psala, že jsem obdržela od eshopu Pink Panda balíček. Určitě jste si mohli všimnout, že nás bylo víc. Každá blogerka dostala v balíčku něco jiného.
Produkty většině došly v růžové krabici. Bohužel mně kosmetika došla v bublinkové obálce, naštěstí vše zůstalo pohromadě a bez úhony i po dlouhé cestě ze Slovinska. O co horší byl obal, o to lepší byl obsah ;)
V mém balíčku byla velká, obrovská paleta stínů od Makeup Revolution a voskové oční stíny od stejné značky. Voskové oční stíny jsem zatím nezkoušela, netuším jaké jsou. Možná byste si o ně mohly v budoucnu zasoutěžit:)
Paleta obsahuje 100 stínů a má super barvy. Je to jako byste měli vlastně dvě paletky. Jedna s přírodními světlými odstíny a druhá, která obsahuje tmavší, výraznější odstíny na večerní, dramatické líčení.

V paletě je malé zrcátko a zbytečné pěnové aplikátory. Stíny jsou matné, se shimmerem i se třpytkami. Pigmentace jak u kterého stínu. V paletě jsou stíny, které jsou skvěle pigmentované, ale jsou zde i odstíny, které jsou slabší.

V eshopu Pink Panda platíte dopravu dle částky za nákup. Doporučuji přečíst podmínky. Platba je možná jen na dobírku. Což mi přijde jako zákazníkovi v poho. Horší to je jistě pro eshop samotný, protože co si budem říkat, lidi jsou různí :/ Komunikace s eshopem byla rychlá, jasná a bez problémů.

Pokud byste nakoupily v eshopu PINK PANDA do konce roku, nezapomeňte při nákupu nad 700Kč použít promo kód PANDA700 budete mít poštovné zdarma a dostanete bezplatný dárek :)
Děkuji Pink Panda za produkty :)

7 komentářů:

  1. Dobrý začátek článku, jsem se zasmála :D. Jinak paletka je nádherná, já mam od makeup revolution london jen malé paletky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ;) tak to jsem ráda, že aspoň jednoho můj vtip rozesmál :)

      Vymazat
  2. Nadherna paletka, chystam se na ni v pristim roce, mam jednu a ta ma uz neco za sebou, takze je treba poridit novou!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Nad tou velkou jsem také přemýšlela nakonec jsem si vzala poloviční s nude odstíny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záleží co využiješ víc. Tahle je sice plná stínů, ale na cestování trošku neskladná.

      Vymazat
  4. to je paradna paletka :) najviac ma chytila ta fuchsiova :)

    OdpovědětVymazat