Let´s go shopping 18 - Catrice, drogerie Rossmann

S kosmetickými novinkami nezůstala pozadu ani značka Catrice, která stáhla pár výrobků a nahradila je jinými. Všechny novinky Catrice najdete zde. Až se začnete radovat z produktů, rozklikněte si je a podívejte se, jestli se u nás vůbec budou prodávat :/ Samozřejmě, že ty, které bych chtěla a měla jsem je na seznamu jako první, u nás nebudou. Bez komentáře raději :D
Novinky by měly být ve všech prodejnách Rossmann během srpna. U nás už v jednom stojanu jsou, takže jsem zašla na obhlídku a nákup.
Když jsem došla do Rossmanna ke stojanu Catrice, vykoukla na mě limitka Haute Future. O limitce jsem věděla, ale nějak jsem po ní nepídila, takže jsem neměla ponětí jaké má produkty a hlavně zda jsou dobré nebo k ničemu. Zaujal mě lak, který se na umělém světle nádherně třpytil a pak mé oči přitáhla stříbrná krabička s holografickým nápisem, který hrál všemi barvami. Jasné, že jsem neodolala. Nejdřív jsem studovala co to je, zjistila jsem, že perlová tvářenka (říká se tomu tak?), v limitce byl dokonce i tester, takže jsem jej omrkla, pigmentace a barva byla pěkná, tak jsem šupla do košíku k tomu třpytkatému laku, co vlastně není lak, ale topcoat s holografickými vločkami.
Podotýkám, že dnes nebudou detailní fotky, tohle je jen takový informativní rychločlánek, soukromě mu říkám šmírovací :)
Catrice Haute Future 
Blush Pearls C01 iROSEdescent - 24g/104Kč
Holographic Flakes topcoat C01 Holo Is The New Yolo 10ml/89,90Kč
Catrice Haute Future LE
Tak jedeme na produkty, kvůli kterým jsem do Rossmanna jela. Z novinek od Catrice si vybere každý. V nabídce jsou nové stíny, rtěnky, tvářenky, řasenky, makeupy atd.
První na co jsem se těšila jsou oční stíny Velvet Matt. V nabídce je šest odstínů. Já měla vyhlídnuté tři.
Catrice Velvet Matt Eyeshadow, cena 104Kč/ks
040 Al Burgundy
010 Vanillaty Fair
050 Welcome to Greysland!
Catrice Absolute Eye Colour
720 Papaya Don´t Preach, 69,90Kč
Catrice Lip Smoother
030 Cake Pop, 89,90Kč
Catrice Ultimate Colour
370 In a Rosegarden, 104Kč
A poslední je lak na nehty, o kterém jsem teď zjistila z netu, že není novinka :D Nevadí, je to Ultimate Nail Lacquer 50 Glitterazzi, 64,90Kč. Opět nadlak s vločkami. Kdybyste se ptali proč mám dva stejné laky, nejsou stejné. Ten z limitky je do žluta-zelena, tento hází modré odlesky.
Catrice new arrivals August 2014
Víc vám dneska nenapíšu. Jen to, že produkty jsou opravdu dobré. Zklamal mě pouze jeden. A teď nemyslím barvou, ale tím jakou má konzistenci, jak se chová po aplikaci. Který produkt to je, řeknu příště.


Co vy, chystáte se na lov novinek? Nebo jste už nedočkavě jako já nějaké nakoupili?

16 komentářů:

  1. já bych nakoupila hned, ale jet kvůli tomu do vedlejšího města se mi nechce.. škoda,ale zase můj účet nebude plakat.. ale je fakt, že ty matné stíny bych chtěla MOC :-)
    hezky sis nakoupila

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem na lovu byla a přesně jak říkáš, to nejlepší zůstalo v Německu. Pořídila jsem si zatím jen jeden matný stín, ten dozelena. No a je jasné že pro další odstíny vyrazím a nejspíš i pro matné rtěnky Ultimate Stay a Tinted lipbalm pastelky k sousedům do Müller drogerie. Z holo edice mám jen modrý lak, protože mě se holo moc nelíbí. Už se ale moc těším na limitku Metallure, doufám že v pondělí už ji v Praze seženu.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Muller je v Německu? Tak třeba pořídíš i další, co u nás není. Se máš :)) A Metallure u nás má být? Já myslela, že ne, taky tam pokukuji po pár kouscích

      Vymazat
  3. Já jsem novinky od Catrice v drogérii ještě neviděla, ale mám zálusk na ten Lip Smoother. Doufám, že to není zrovna ten jeden produkt, co Tě zklamal! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. já si myslím, že to bude ten topper z limitky, na ten jsem už četla negativní ohlasy. jinak jsem už nějaké věci viděla, naštěstí u nás Catrice stojan je a vždycky tam mají všechno, takže paráda :)

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju Catrice, skvělý nákup, taky musím zajít :)

    OdpovědětVymazat
  6. naštěstí jsem na lovu novinek ještě nebyla, snažím se teď nic nekupovat, tak se drogeriím vyhýbám obloukem :D

    OdpovědětVymazat
  7. Škoda že jsi nevyfotila tu tvářenku otevřenou, obal vypadá krásně, Catrice má skvělé novinky;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na jednotlivé produkty budu dělat články, takže vše ještě detailně nafotím :)

      Vymazat
  8. Pěkná sbírka, tak vidím, že má Catrice moc hezké novinky :).

    OdpovědětVymazat
  9. Hrozně moc mě zajímaj ty stíny. Mám na ně zálusk, ale nevím nevím, jestli by za to stály. Těším se na další zprávy o nich :)

    OdpovědětVymazat