Max Factor CC Colour Correctors - část 2.

Slíbila jsem, že bude pokračování článku Max Factor CC Colour Correctors. Dnes to bude o korektorech, které jsem si teď během dvou týdnů oblíbila. Z minulého článku víte, že korektorů je celkem šest. Já teď nejvíce používám tři. Když jsem si korektory prohlížela, zajásala jsem, protože v balíčku byl korektor na kruhy pod očima. To mě potěšilo a hned po nafocení jsem jej nadšeně zkoušela.

Max Factor CC Colour Corrector Corrects Under Eye Circles

Max Factor říká: korektor na kruhy pod očima neutralizuje fialové a modré tóny, proto je perfektní pro maskování tmavých kruhů pod očima.

Já říkám: kruhy pod očima jsou moje noční můra, mám je dost hluboké a po většinu roku jsou fialovo-modré. Trochu jsem se bála konzistence korektoru, mám v oblibě korektory spíše tekuté než tuhé. Ale tady jsem byla mile překvapena jemnou, krémovou konzistencí korektoru. Mázla jsem korektor na kruhy, chvíli jsem koukala na ten odstín a přemýšlela jakým štětcem korektor rozetřít. Pak jsem ale nevymýšlela a jemně rozťupkala korektor pod očima prsty. To byl dobrý tah, protože teplem z prstů korektor jako by roztál a moc dobře se s ním pracovalo. Korektor mi modrou barvu pod očima zakryl perfektně. Do vrásek kolem očí mi nezalézal, samozřejmě je potřeba aplikovat korektor mimo vrásky, takže ne na vnější stranu oka. Korektor jsem rozťupkávala pod očima do tvaru trojúhlelníku. Korektor vydržel tak půl dne, cca. Ale myslím si, že v chladnějším počasí vydrží na obličeji déle. Nedávala jsem korektoru moc, protože je světlý, já mám obličej už trochu opálený, tak ať nemám světlá kola pod očima. Oční okolí korektor prosvětlil. Nemám pocit, že by mi korektor okolí očí vysušoval. Mám smíšenou pokožku, v létě spíš mastnou. Já jsem z výsledkem spokojená a od té doby co korektor mám, používám na kruhy jen tento od Max Factor.

Další co jsem z balíčku uvítala s nadšením byl Max Factor CC Colour Corrector Highlighter - vlastně mě rozjasňovač mezi korektory překvapil, protože jsem neměla tušení, že rozjasňovač je korektor. Každopádně rozjasňovačů není nikdy dost.

Max Factor říká: jemně odráží světlo a rozjasňuje pokožku, nanášejte přes makeup, např. nad lícní kosti, na hranu nosu nebo na oblast spánků.

Já říkám: pokud dostanete kosmetiku a jsou k ní instrukce, tak si je nejdřív přečtěte, protože jinak můžete být ze začátku zklamaní jako já...
Tak jak jsem psala, hurá rozjasňovač, máznu si s ním na ruku a málem mi vypadly oči. Šmarjáááá vždyť to není vůbec vidět. No tak to je na houby... Tak jsem na ruku mázla znova a znova a nic moc. JENŽE - a) korektor není určený na ruku ale na obličej, za b) MF radí: nanášejte přes makeup !!! No jo v tom je to kouzlo, na makeupu jde vidět. Jenže já makeup nenosím :/ Nevzdávala jsem to, nanesla jsem tvářenku a nad tvářenku na lícní kosti jsem nanesla rozjasňovač - BINGO :D Obličej se mi hned rozsvítil. Rozjasňovač skvěle odráží světlo a tvářenka v kombinaci s ním vypadala božsky. Takže CC Highligher je další z mých favoritů z šestice korektorů. Teď jsem chvilku dala pauzu všem ostatním rozjasňovačům, které doma mám. Netvrdím, že je to nejlepší rozjasňovač na světě, znám i lépe pigmentované, ale v kombinaci s tvářenkou vytvoří super efekt.
Tady máte detail fotky CC Colour Corrector Highlighter na sluníčku, pěkně se třpytí.


První den jsem víc korektorů nepoužila. Popravdě nemám moc problematickou pleť, takže zelený korektor na červené fleky na pleti mi byl k ničemu, tmavé skvrny taky nemám - mám sice pihy, ale ty nemaskuji a na ně asi korektory myšleny nejsou a pak ten modrý, ten mi vrtal hlavou. Nic jsem nevymyslela, tak jsem šla spát.
Druhý den se vzbudím, chňapnu u toaletního stolu po korektoru a rozjasňovači, hledím do zrcadla a zděsím se. OMG mám na tváři štípanec, ale jakej! Se na mě přišlo napást stádo komárů? A s tím mám jít do města? Díky bohu za Max Factor CC Colour Corrector Corrects Redness

Max Factor říká: neutralizuje zarudnutí, kryje popraskané žilky, má jemnou krémovou konzistenci, naneseme na problémové místo, necháme chvilku zaschnout a poté nanášíme makeup.

Já říkám: nikdy jsem zelený korektor neměla a nepoužila, trochu jsem k němu byla skeptická, ale díky za něj. Naťupkala jsem na červený štípanec, nenechávala jsem zaschnout, protože jsem pak nenanášela makeup, takže jsem musela rozetřít hned, abych neměla zelený flek na obličeji. A bomba. Samozřejmě, že pupínek nebyl tak dokonale zamaskovaný, jako kdybych pak přes něj dala ještě makeup, ale už rozhodně červená barva nezářila do okolí. Ta zelená ho pěkně zneutralizovala. Opět tleskám a i když tento korektor nebudu používat pravidelně každý den (doufám) jakmile si na mě smlsne komár nebo mi vyrazí puberta na čele, jdu do nich zelenou:)




Zbývající tři korektory jsem zatím nevyužila. Tedy růžový Dark Spots Light, který je na neutralizaci tmavých skvrn, znamének jsem zatím použila na rozjasnění vnitřního koutku oka, nebylo to špatné, ale není to jeho hlavní funkce. A pro oranžový a modrý zatím nemám využití... Nemohu tedy napsat jaké jsou.
Článků na korektory od Max Factor se v nejbližší době na netu objeví hodně. Určitě mrkněte na pět recenzí od nových ambasadorek Max Factor, každá z nás má jinou pleť, jiné problémy, jiné potřeby, co zakrýt, takže já se moc těším jaké rady se dozvíme od ostatních blogerek :)

Pokud někdo bude namítat, že jsem za 14 dnů nemohla korektory dostatečně vyzkoušet, tak se samozřejmě plete, korektory nemusíte zkoušet půl roku, abyste zjistili jak dobré nebo jak špatné jsou ;)

A dneska to nejhorší nakonec. Abych neměla korektory jen na ruce, s velkým sebezapřením dávám fotodokumentaci, kde jsem na první fotce bez korektoru pod očima a na druhé s, abyste viděli, že Max Factor CC Colour Corrector Under Eye Circles opravdu funguje. Zakryje nehezkou modro-fialovou barvu a rozjasní vám oční okolí. Kdybych měla na obličeji makeup, nebála bych se korektoru pod oči dát víc, takhle jsem musela opatrně, abych nevypadala jak panda. A vzhledem k tomu, že mi vylezly od sluníčka pihy, bylo by žluté místo bez pih opravdu nenápadné.
Třetí fotku dávám pro představu jak je důležité mít při focení dobré světlo, protože to umí taky dost nedostatků v obličeji vymazat, dokonce pihy mi zmizely :D Při focení korektorů mě docela mrzelo, že nemám pořádnou foto techniku, protože fotit korektory a rozjasňovač u okna není nic moc.
Rozjasňovač na tváři jsem taky fotila, bohužel, to už foťák opravdu nebral.
Fotky nejsou nijak upravované v photoshopu, pouze čelo. Okolí očí a zbytek obličeje ne. Rozdíl mezi první a druhou fotkou je zřejmý. Kdo má menší kruhy a ne rýhy jako já, tak bude mít efekt po použití korektoru ještě lepší a samozřejmě pokud nanesete korektor+makeup bude to na 1* :)




Doufám, že jste se nelekli a že vás třeba nějaké informace z mých dvou článků nakopnou k tomu, abyste si nějaké korektory od Max Factor pořídili. 
Pozn. 2.8.2014 - MF CC Under Eye Circles - dneska jsem tento korektor použila pod obočí na projasnění a skvělý tah. Perfektní odstín, krásně projasnil. Takže bezva věcička jak pod oči, tak nad oči :))

10 komentářů:

  1. To je fajn, že ti rozjasňovač vyhovuje, já makeup také nenosím, ale ani v kombinaci s tvářenkou moc nevynikl, ale zkusím mu dát ještě šanci!:) Fotky jsou super, hezky ti oblast pod očima projasnil!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus třeba jinou tvářenku, já jsem fakt spokojená a doporučuji ho nanášet ne špičkou, ale plochou

      Vymazat
  2. Ahoj, fúha, obsiahly článok, ale také sú najlepšie. No korektory vyzerajú lákavo, ale ja mám teraz nový v jednom balení od Dermacolu. Takže teraz kúpu týchto recenzovaných nezvažujem, ale je dobre vedieť, že sú tu. :-) A ako tak pozerám, nevidím rozdiely medzi tými poslednými obrázkami.... Vlastne len minimálne, a inak si pekná :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si říkala, jestli to někdo bude číst :) Protože já obvykle dlouhé články nečtu, ale tady se to psalo vcelku samo, tak jsem nechtěla umazávat text. Díky.

      Vymazat
  3. Super za recenze na tyhle tři korektory, protože s červenáním a kruhy mám dost velký problém. :) Na mě se teda pohybují ve vyšší cenové kategorii, tak si asi počkám na nějakou slevičku.

    OdpovědětVymazat
  4. no tak já ho teda zkusím :) ale doufám, že bude nějaká zaváděcí akce, cena je přece jenom trochu vyšší...

    OdpovědětVymazat
  5. ja se tesila na fotecku s rozjasnovacem, ale chapu, ze to asi uplne vyfotit neslo.....ale jinak porad mne laka, asi ho fakt pujdu omrknout!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkusím nafotit jindy na jiném světle, pokud vyjde, dám ji sem dodatečně

      Vymazat