Avon SuperShock Gel Eye-liner - Golden Fawn, Blackberry

O gelových tužkách na oči od Avonu jsem tady už básnila. Mám dva odstíny - Aqua Pop + Flash a používám je často. Když se v novém katalogu Avon objevily další odstíny, které nemám a navíc s popiskem !do vyprodání zásob! tak jsem je prostě musela objednat :D
Avon SuperShock gel eye-liner
Avon SuperShock gel eye-liners
Zkoukla jsem pár fotek na googlu, řekla si, že jsou dobré a využitelné a objednala jsem oba odstíny, jak Blackberry tak i Golden Fawn.
Avon SuperShock gel eye-liners
Avon SuperShock gel eye-liners
Avon SuperShock gel-eyeliner v odstínu Blackberry je tmavě-hnědá barva, která má v sobě miniaturní třpytečky zbarvené do fialova/vínovo červena, prostě ostružina. Ve stínu matná, na sluníčku se sem tam leskne.
Avon SuperShock gel eye-liner Blackberry
Avon SuperShock gel eye-liner Blackberry
Avon SuperShock gel-eyeliner v odstínu Golden Fawn je, jak název napovídá, světlá zlato-hnědá. já bych řekla možná taková světlá lesklá taupe barva. Zlaté tam moc není. Prostě přesně odstín, který mám na očích ráda.
Avon SuperShock gel eye-liner Golden Fawn
Avon SuperShock gel eye-liner Golden Fawn
Tužky tím, že jsou gelové jsou prostě ideální na oči, jsou jemné, vůbec nemusíte tlačit, po víčku úplně kloužou. Výdrž je luxusní, ani se nehnou, to byste si musely třít oko 5x tam a zpět a pak odstín Blackberry povolí a udělá šmouhu. Nepředpokládám, že tohle někdo z vás dělá.
Avon SuperShock gel eye-liner Golden Fawn +Avon SuperShock gel eye-liner Blackberry
Avon SuperShock gel eye-liner Blackberry+ Avon SuperShock gel eye-liner Golden Fawn
A tohle je moje celá sbírka avoňáckých gelových tužek na oči. Plánuji koupit i černou, ale zatím mám MUFE.
Avon SuperShock gel eye-liners - Blackberry, Golden Fawn, Aqua pop, Flash
 Cena 98Kč.


13 komentářů:

  1. taky jsem si je objednala:) jsou krásné:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, já vím, těším se na tvoje líčení. já dneska jedno zkoušela, no nevím jestli vyberu aspoň jednu publikovatelnou fotku :D

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. zkoušela jsem dneska, přijde mi na mě tmavá, no nebo se neumím líčit :D

      Vymazat
  3. Mám tři - černou, stříbrnou a modrou a vypadá to, že budu muset sbírku rozšířit i o tyto dva odstíny, vypadají moc dobře :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám asi nejraději tu Flash, ta je skvělá, rozzáří oko

      Vymazat
  4. Akurát som ich pozerala a rozmýšľala nad nimi či objednať, používam hlavne čiernu ale tie odtiene flash a golden fawn vyzerajú super, tak asi si ich idem zaobstarať, no bolo mi to treba ?? :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D jo a pak choď na cizí blogy, že! Flash doporučuji na 100%

      Vymazat
  5. Blackberry se mi moc líbí a aqua by pro změnu vypadala perfektně v kobinaci s měděnými stíny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aqua pop kombinuji s MUFE, takový šampáňo odstín a super nebo Color Tattoo on and on bronze, taky dobrá kombinace

      Vymazat
  6. Mám čiernu a som velmi velmi spokojna, planujem si kupit nejaký ďalší odtieň a strašne sa mi páči odtieň Blackberry :o)

    OdpovědětVymazat
  7. Já tyhle gelové tužky na oči taky miluju! Přesně jak píšeš, jsou měkoučké, krásně se s nimi dělá linka, ale zároveň dobře drží. Tu černou jsem si dokonce koupila do zásoby, protože ji používám nejvíc. Mám snad všechny odstíny, i nějaké z minulosti, jen tou Golden Fawn si nejsem jistá, tak se budu muset kouknout, jestli mi nechybí :-D.

    OdpovědětVymazat