SMITH´S LipBalms

Minulý týden na mě na FB zamrkala zpráva, že Rose And Lips má 10% slevu na svůj sortiment k MDŽ. Balzámy na rty mám ráda a od Smith´s jsem nějaký chtěla zkusit už nějakou dobu. Původně jsem chtěla tři kousky, měla jsem v plánu vzít dárkové balení, ale pak jsem si řekla, že mentolový na jaro a léto není potřeba. To, že si teď říkám, že jsem to stejně měla vzít, je asi zbytečné psát :D Takže jsem vzala dva balzámy, dle popisu vypadaly pěkně chutně a šťavnatě. Sleva 10% byla cca čáskta za poštovné při převodu na účet.
Smith´s lip balms
Balzámy došly v bublinkové obálce, zabalené v sáčcích, takže pohoda, o plechové krabičky bylo během cesty dostatečně postaráno.
Smith´s lip balms
Večer nastalo testování, tedy vlastně jen očichávání, protože jsem nechtěla rozrýpat oba balzámy, takže nos vybíral, co by se rtům mohlo líbit :) Vybrala jsem si Mocha Rose balzám. Na první čichnutí z něj cítím hořkou čokoládu.
Mocha Rose Lip Balm with Vanilla je aromatickou
kombinací krémové mocha a hořké čokolády 
zdůrazněná špetkou vanilky. Tajuplná vůně je
obohacena bambuckým máslem a Vitaminem E na
speciálním vazelinovém základu. Tento zklidňující
balzám rty zvlhčí a propůjčí jim jedinečný lesk.
Voňavý a podmanivý balzám lze užít k obohacení
suché pokožky. Dopřejte Vašim rtům
výjimečně neodolatelný a smyslně
tajuplný nádech.
Převzato ze stránek www.roseandlips.cz
Mocha Rose lip balm
Barva balzámu Mocha Rose je světlounká, rtům barvu nedodá, jen lesk. Po kontaktu prstu s balzámem se balzám změkčí a nanáší se velmi dobře. Nepřipadá mi, že by lepil, na rtech je příjemný. Ráno jsem měla rty hebké a jemné.
Mocha Rose lip balm
Druhý balzám je Brambleberry Rose. Nevím co z něj cítím, zřejmě jsou to ty ostružiny, ale vlastně ani nevím jak ostružiny voní :( 

Úžasná směs vůně ostružin s nádechem včelího vosku
a vanilky vyvolává vzpomínky na prostý šarm
minulých dob. Tento smyslný balzám byl zvlhčen
bambuckým máslem a vitaminem E, aby hydratoval
popraskaná a suchá místa. Brambleberry Rose Lip
Balm může být použit jako balzám na rty i jako
tělový balzám. Zažijte úžasné aromatické
a zvlhčující účinky, které zregenerují,
hydratují a vykouzlí krásné lesklé rty.
Teplou vůni nejlépe zažijete jako tělový
parfém při aplikaci na 
pulzující místa.
Převzato z www.roseandlips.cz
Obal je takový nostalgický, možná i ta vůně mi připomíná staré časy nebo si myslím, že to takhle nějak vonělo v dobách starých černobílých filmů.

Brambleberry Rose lip balm
Brambleberry Rose má sytější barvu, ale ani ta rty nijak neobarví. 

Brambleberry Rose lip balm
Cena za balzám je 249Kč, co si budem vykládat, za balzám na rty je to docela dost. Balení ovšem nepatří k těm nejmenším. Na balení je napsáno 22g. Přidávám fotku jak jsou balzámy velké ve srovnání s balzámem od Baley. Nevím jak vám, ale mně Balea vydrží pěkně dlouho a to si rty tímhle balzámem mažu každé ráno a každý večer než jdu spát. Jak vidíte balzámy od Smith´s jsou mnohem větší, takže vydrží pěknou dobu :)
srovnání balzámu Balea a Smith´s
Balzámy jsou dostupné v plechových krabičkách nebo tubách. Je na každém jak se rozhodne, jestli si balzámy za tu cenu koupí. Já je chtěla vyzkoušet a vypadá to, že svůj účel plnit budou, takže jsem spokojená. 
Smith´s Co., Brambleberry Rose and Mocha Rose lip balms
22.3. - balzámy používám už téměř týden, myslím, že patří mezi to nejlepší, co jsem kdy z balzámů měla. Rty mám dokonalé, bez šupinek, hebké a to mažu pouze večer před spaním a ráno než jdu do práce :) Pokud se tedy rozmýšlíte, koupi doporučuji.

9 komentářů:

  1. zaujímavé balzamy. Páči sa mi tá kombinácia voní.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný článek, ta akce k mdž na mě také vyběhla, ale nakonec jsem si nic neobjednala, ty balzámky vypadají moc dobře a to balení taktéž :) Já teď momentálně žádný nepotřebuji protože mám tento > http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/03/multi-purpose-balm.html

    Měj se krásně♥

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vypadá dobře, taky pěkné balení a pokud funguje, tak není co řešit:)

      Vymazat
  3. super článek :) Baleu známm, o ostatních slyším poprvé ale vypadají dobře :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baleu používám docela dlouho a mám její balzámy ráda, teď mám tuhle malinu, ale meloun byl taky fajn. no musím říct, že Rosebud jsou opravdu jiný level, rty jsou po nich super.

      Vymazat
  4. Já mám tři. Líbí se mi ta plechová krabička a 22 gramů objem. Ty tuby mi nepřijdou jako extra nápad, stojí taky nějak těch 230 korun nebo tak a objem je 14 gramů, takže u mě mají smůlu:-). Z těch tří mám i Minted Rose a je to můj černý kůň:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, to máš pravdu, tuby se nevyplatí cenově ve srovnání s plechovkou, ale zas jsou použitelnější v buse atd.

      Vymazat
  5. plechovičky sú nádherné a aj tie balzamiky vyzerajú lákavo...vo mne zase vôňa lesku BB od Bourjois a lícenky Bourjois pripomína dávne kozmetické časy...alebo teda tak nejak si predstavujem, že pred 100 rokmi všetko spojené s kozmetickým svetom voňalo:)

    OdpovědětVymazat