Urban Decay Naked Palette

Četli jste na Omlazení diskuzi o tom jak se blogerky na blozích chlubí co si koupily? No, tak přesně takový bude můj dnešní článek. Jdu se pochlubit, že jsem si konečně pořídila paletku od Urban Decay Naked Palette.
Urban Decay Naked Palette
Paletku Naked jsem chtěla od chvíle, co jsem začala na youtube sledovat TiffanyD, bylo to před pár lety. Z prvního nadšení jsem přešla do zjištění, že prostě smůla, protože paletu tady neseženu, venku je drahá a tak jsem si časem řekla, že ji vlastně nepotřebuji, že světlé hnědé stíny si nějaké pořídím i tady :D No a tak čas plynul, tedy spíše roky plynuly a já jsem nedávno zjistila, že už není zas tak drahá a po přečtení článku na blogu SOFASTARS a prošmejdění pár eshopů jsem se rozhodla, že ji objednám. Tímto děkuji Sofastars za článek, už zase vím, kde utrácet :)
Rozhodla jsem se objednat z www.beautybay.com . Paletka stála něco kolem 42liber. Protože to byl můj první nákup na tomhle eshopu a prostě jsem chtěla mít paletu co nejdříve doma, tak jsem platila i poštovné, cca 11liber, nevím teď přesně. Naštěstí jsem neobjednávala sama, takže se pošta rozpočetla. Balík došel za 3dny, pěkně zabalený, aby se paletky nerozbily, byl balík vystlaný takovýma zelenýma pěnovýma kouskama. 
Vzhledem k tomu, že je paletka dost profláklá, tak vám asi neukáži nic nového, ale chápete, že jsem ji prostě musela nafotit ze všech stran a i obráceně a pozpátku:D Tak se prosím kochejte...

Urban Decay Naked Palette
Urban Decay Naked Palette
Paleta je vložená do fialového semišového obalu, ve kterém je místo i na bázi pod stíny a celé je to v průhledné krabičce, ve které je zespodu papír s informacemi a obrázky stínů a štětce. Myslím, že tu průhlednou krabičku si nechám na skladování paletky, protože je semišová a už teď při focení se na ni lepilo každé smítko.
Urban Decay Naked Palette
Urban Decay Naked Palette- Eyeshadow Primer Potion
Jsem hodně ráda, že v téhle verzi Naked je báze pod oční stíny, uvidíme jaký je to zázrak.

Urban Decay Naked Palette - Eyeshadow Primer Potion
 Na druhé straně paletky je nalepen štítek s informacemi kde která část z palety byla vyrobena. Sice to mají zas nalepené křivě, ale tak odpouštím, křivě nalepené štítky mají i dražší značky. Stejně to půjde dolů.

Urban Decay Naked Palette
Urban Decay Naked Palette
 Kromě báze pod oční stíny je v paletce štětec, přijde mi docela tvrdý. Zatím jsem ho nepoužila, mám raději Sigmu. Paleta obsahuje 12 stínů. Tři jsou matné, zbytek od mírně třpytkových až po víc třpytkové:) V paletce je zrcátko, někdo říká, že je malé, no já nevím, stejně se líčím u jiného zrcadla a kdyby náhodou, tak oči si v něm vidím, takže je dostačující.

Urban Decay Naked Palette
Urban Decay Naked Palette - shades - virgin, sin, naked, sicecar
Urban Decay Naked Palette - shades - buck, half baked, smog, darkhorse
Urban Decay Naked Palette - shades - toasted, hustle, creep, gunmetal
Paleta, dle fb stránek Urban Decay, je vhodná pro všechny typy a všechny barvy očí. Já zatím zkusila tři stíny, myslím, že k mým očím jdou. Uvidíme jestli budu tak odvážná a oči vám sem někdy dám. Nejsem moc expert na líčení.
Urban Decay Naked Palette

15 komentářů:

  1. Tu chci!!!! Takovou krásnou paletkou se snad jednou budu moct taky pochlubit, nedávno mi dorazila smoked paletka od UD a je taky skvělá, takže určitě chci vyzkoušet více jejich stínů!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Smoked co máš ty je taky super, hlavně s ní umíš líčit dost dobře

      Vymazat
  2. joo naked..to je moje láska na celý život :) sahám po ní na denní líčení už instinktivně :D Ta výdrž a pigmentace je prostě k nezaplacení :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jasně, že se musíš pochlubit, to naprosto chápu:) A'ť Ti dělá dlouho radost.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak takovéhle chlubení naprosto chápu! :)

    OdpovědětVymazat
  5. s takým skvostom sa iste každá z nás rada pochváli :D

    OdpovědětVymazat
  6. Díky holky, je to chlubení, ale v dobrém, mám z ní fakt radost :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak o čem jiném psát než o tom co se koupilo, zvlášť když jde o takový poklad. Ono se z toho počasí venku moc inspirace vycucat nedá a já nevím jak ostatní, ale já si ráda prohlídnu co si kdo koupil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já se taky ráda dívám, co má kdo nového, trocha inspirace nikdy neuškodí :)

      Vymazat
  8. Ja ji mam ode dneska taky a ten stitek zezadu, ac nalepeny rovne, jsem hned odlepila a kousky lepidla mi na semisi zustaly, tak to ted drbu dolu....to nechapu, proc to tam lepi???? Jinak paletka uzasna, taky z ni mam obrovskou radost!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. super, tak už ti došla? dík za informace, tak to nebudu odlepovat zatím. je skvělá, že jo:)

      Vymazat
  9. Článek jsem četla a myslím, že to tak trošku k blogerskému světu patří.. Chlubení = tipy na super věci :)

    Paletka je skvělá, barvy jsou naprosto překrásné, každá je něčím zajímavá..určitě nám ukáž nějaké líčení! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už jsem zkoušela líčit i fotit a jsem totální nemehlo, na očích nejde nic vidět, no skvělé :D

      Vymazat
    2. tak třeba se poštěstí někdy jindy :)

      Vymazat
  10. Chlubení naprosto chápu, Naked se mi taky líbí, hlavně Sin a Darkhorse, ale pořizovat si paletku kvůli dvěma stínům se mi nechce:) Hlavně, když Darkhorse už mám v jiné... Zato Naked Basics mi vrtá hlavou velice. Normálně se mi stává, že čím víc se o něčem mluví, tím míň danou věc chci, ale u Naked Basics to mám přesně naopak.
    Bibi

    OdpovědětVymazat