Výlet do Prahy, nákupy, Lush, Furla, Sephora

Zdravííím :)
Je potřeba čas od času se vypravit do velkoměsta a načerpat atmosféru :) Já do Prahy nejezdím moc často, ale když už, tak si to fakt užívám. První, na co se vždy těším, je to, že lidi v Praze prostě voní. Ne, že bych k nim jako úchyl čichala, ale prostě když se člověk projde po Václavském náměstí, tak jsou lidi navonění a voní.
Já vím, že stačí sednout do metra nebo být někde, kde není tolik cizinců a bude to asi trochu jinak. Asi stejně jako v Brně :D Smraďoši jsou všude.
Nejezdím do Prahy samozřejmě jen kvůli voňavým lidem. Vždy jsme tam s ILoveMakeUp jezdily na nákupy a na jídlo. Nebo spíš na JÍDLO a nákupy :D Když se domlouváme jestli pojedem, tak mezi první plán patří: a půjdem na running sushi, jo? Jasně, to musí být.
Loni jsme myslím v Praze nebyly, letos jsem ale řekly, že jedem.
V minulých letech jsme ráno vyjely z Brna a večer zpět. Tentokrát jsme se rozšouply, přijely jsme v sobotu a odjížděly v pondělí. A co víc, jely jsme vlakem. Já jela vlakem asi po 25letech a to nekecám. Z nádraží v Brně jsem takovou paniku neměla, horší to bylo z Prahy, nakonec to byla malina, vše jsme našly, dobře vystoupily, pohodička. Cesta utekla rychleji než v autobusu a navíc nám nebylo špatně. Příště tedy jedině vlakem.

Náš plán na ty tři dny byl jasný a památky to nebyly.
Když jsme plánovaly cestu na ty tři dny, hledaly jsme ubytování. Důležité bylo, být blízko centra, nejlépe u Palladia. Kupodivu kolem nákupního centra je hotelů jako hub. Hotel jsme měli asi do pěti minut pěšky od nákupního centra. Ideál.
1.den byl plán jasný, neztratit se, úspěšně dojít do Palladia, kde jsme měly sraz s kámoškou a zajít si na Running Sushi. Vzhledem k tomu, že check in byl až kolem 2hodiny, hezky nám to vycházelo. Dojely jsme, šly do Palladia, poseděly, pojedly, pokecaly a pak jsme šly na hotel, kde jsme si nechaly zavazadla a pak jsme vyrazily do města. Já měla v plánu zajít do Furly, chtěla jsem kabelku, která už na netu nebyla, takže jsme vyrazily.
Kabelku měli, jenže poslední kus, byla jakási oťapaná a kupte si kabelku, která vypadá jak použitá. Takže jsme odešly znova do Palladia. Protože jsem s sebou táhla 5 obalů od produktů a chtěla jsem je vyměnit za masku. Měla jsem tři tipy, nevěděla jsem přesně kterou masku vezmu, tak jsem si nechala poradit a dát vzorek, že ji pak na hotelu vyzkouším. Druhý den, pokud by mi seděla, bych si ji vzala.
Obvykle kupuji Mask of Magnaminty, ale už jsem ji měla asi 3x a chtěla jsem vyzkoušet i nějakou jinou.
V merku jsem měla modroučkou Don´t look at me, Catastrophe cosmetic a Brazned Honey.
Prodavačka mi podle mých požadavků vybrala Brazened Honey, dala mi ji do malého kelímku. Tedy spíš napěchovala tak, že jsem ji měla na 4 použití. Mazec a to jsem se vzorkem na obličej nešetřila.
 Jak mi maska sedí, zkusím sepsat do nějakého z dalších článků.
2. den byl v plánu Chodov. Řekly jsme si, že není kam spěchat a tak nějak jsme před obědem vyrazily, že projdem obchody, které nás zajímají, hlavně půjdem na OBĚD, na něco dobrého. ILoveMakeUp si pohrávala s myšlenkou, že zas running sushi, no já měla chuť na maso. A byla tam jakási restaurace s hamburgrama. Super, hned jsem sjížděla na mobilu menu. Já si vybrala, holky taky, byly jsme plné k prasknutí.
Tohle byla moje porce. Ten salát jsem nesnědla, bylo ho fakt moc. Teď bych si dala. Na jméno restaurace si nevzpomenu, ale je to jediná burgrárna na Chodově. Bylo mi teda řečeno, že to nejsou nej burgry v Praze, ale to mi neva, mně chutnal moc.
Prošly jsme různé obchody s oblečením, s doplňky do bytu, prostě jsme se tak poflakovaly a samozřejmě jsme musely zajít do Sephory. V Sephoře jsem chtěla omrknout Huda Beauty, ale měli tam jen rtěnky a paletku, no nic mě nezaujalo. 
Tak abych neodešla s prázdnou, tak jsem vzala mini verzi téhle masky na obličej. Chtěla jsem ji zkusit už dlouho. Doufala jsem, že by mi mohli dát vzorek masky do objednávek, které jsem realizovala v eshopu Sephora, ale nestalo se tak. Za to mám zas tucet produktů Sephora, tedy krémů. Dávají pořád ten samý :/
Mimochodem vzorek k nákupu jsme v Sephora Chodov nedostaly ani jedna. Já si teda drze řekla o vzorek nějaké nové vůně a světe div se, ZROVNA VŠECHNY VYDALY. Jasně, to znám. Zaklínadlo, které se holky učí na školeních. :P
Byly jsme i v Douglasu. Douglas jsem nefotila, i když jsme do něj šly několikrát, jak v Palladiu, tak i na Chodově. Moc se mi zalíbily vůně Jo Malone. Takže jsem si pár vybraných na sebe stříkla. Mrzí mě, že v Brně Jo Malone není. Hned bych šla nakoupit. Takhle si asi budu muset zajet zas do Prahy :) Asi jo.
Nejvíc mi voněly tyhle dvě vůně. Ty budu mít ve sbírce, to je jisté.
Ještě jsem nakoupila nějaké kousky oblečení a kalhotky a tílka v Tezenisu, ty vám ukazovat nebudu. Přišlo mi, že tentokrát už v té kosmetice nemám co tolik nakupovat jako dřív. Je to asi tím, že krom Lush a Jo Malone už máme skoro všechny značky i v Brně. A taky toho už hodně mám doma, co není v sortimentu v brněnských parfumerkách, objednám na eshopech. Každopádně já jsem si výlet užila, počasí bylo sice chladnější, ale i tak nám vyšlo.
To jsme my dvě na výletě ve městě :D

Co vy a Praha, taky jezdíte s kámoškou na nakupovací výlety? A co Jo Malone? Máte nějakou vůni nebo jste jako já a teprve ji plánujete? :)

5 komentářů:

  1. Já ještě nikdy na nakupovacím výletě nebyla,asi bych to měla napravit. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) rozhodně jednou za rok doporučuji. Člověk se odreaguje.

      Vymazat
  2. Je fajn, že jste si to užily, holky :-) Jen s tou vůní si mě pobavila - jak právě jezdím denně metrem a busem, tak si kolikrát o vůni spolucetujících můžu nechat zdát :-) Já to mám zase naopak s tím nakupovacím výletem, protože jsem kdysi tak jezdila hrozně ráda do Brna. No asi jednou nechám dcerky tatíkovi a vyrazím si z kopýtka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) však jsem psala, že nástupem do metra vůně končí :) V Brně nic není, tedy ne víc, než v Praze.

      Vymazat
  3. Taky plánujeme s přítelem výlet do Prahy, ale rozhodně to u nás nebude jenom o nakupování, ale i o poznávání památek, kultury a tak dále :) Už máme dokonce vyřešené levné ubytování v Praze, takže ještě koupit jízdenky a v podstatě je vše připraveno na to, abychom si udělali moc pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat