Mavala - péče o chodidla

Huráá, pátek. Nevím jak to máte vy, ale já se vždy o víkendu snažím aspoň jeden den lenošit. Obvykle stihnu urvat maximálně půl dne, ale i to mi stačí, abych si dala masku na obličej, vypeelingovala a následně namazala celé tělo, někdy stíhám i vanu. A když už si tak ležím ve vaně plné pěny, tak přijde péče o chodidla. Nevím jestli mám rozepisovat, co vše dělám, myslím, že jsme na tom všechny stejně. Je léto, a v pantoflíčcích je potřeba, aby naše nohy vypadaly co nejlépe. Já už jsem vám v jiném článku ukazovala moje oblíbence v péči o chodidla. Nyní jsem dostala možnost zkusit produkty značky Mavala Foot Care.


Produkty jsou v nabídce tři:
  • Zjemňující krémový peeling na nohy 75ml
  • Hydratační regenerační emulze na nohy 50ml
  • Osvěžující gel na nohy 75ml

Produkty vám představím v pořadí, ve kterém je používám.
Peeling na chodidla - má na obalu fialovou nožičku, produkt je krémový, obsahuje mikročástice mořských řas, které šetrně obrušují hrubou kůži na chodidlech. Peeling má příjemnou vůni. Částečky jsou jemné. Je dobré dopřát nohám před aplikací peelingu teplou změkčující lázeň. Já obvykle před peelingem ještě použiji na paty pilník na chodidla a následně peeling.



Po peelingu je potřeba nohy namazat, takže následuje Hydratační emulze na nohy, která obsahuje 25% Urey a extrakt meruňkové dřeně, která poskytuje pokožce nohou změkčení a hydrataci. Krém poznáte podle červené nožičky na obalu.
Tento krém není tak hutný jako peeling, je jemnější a krásně voní. Nohy hydratuje, ale pokud máte opravdu vysušené paty, chce to ze začátku ještě krémy namixovat. Tímhle pak už jen přes noc udržujete.
Emulzi je také možné používat na suchou kůži loktů a kolen.



A jako poslední je Osvěžující gel na nohy - ten teda po koupeli nepoužívám, spíš během dne nebo když přijdu domů z města/práce, po dlouhém chození. Osprchuji se a namažu chodidla tímto chladivým gelem. Mám chladivé gely/spreje na nohy v létě ráda a vždy mám nějaký doma. Mívám i v kabelce, ale ten je mini a hlavně ve formě spreje, aplikace na ulici je tak snadnější :) (myslím někde bokem na ulici, ne uprostřed náměstí).
Pokud použijete chladivý gel po koupeli, osvěžení se znásobí.



Hledáte-li nenápadný lak na nehty na nohou, tak mým favoritem letošního léta je odstín 272 Begonia, taky od značky Mavala. Miluju ho a nelakuji ničím jiným.


Pokud nakoupíte produkty Mavala Foot Care minimálně za 299Kč, můžete k nákupu dostat plážovou tašku, vypadá skvěle mrkněte ZDE . Asi ji chci :D

4 komentáře:

  1. Jééééj, ta plážová taška je opravdu super. I tyto výrobky od Mavaly se mi líbí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taška super, že jo? Docela jsem měla nutkání jít objednat.

      Vymazat
  2. No nedivím se, že pokukuješ po tašce, je hezká :) Mavalu mám ráda,ale zatím jsem zkusila jen jejich laky, které jsou úžasné co do kvality i do odstínů. Mně se asi úplně nějvíc líbí osvěžující gel na nohy, protože ty naše nožky dostávají zabrat v létě. Celkově je sada povedená, obsahuje to nejdůležitější :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu nohy dostávají v létě opravdu zabrat. Přijde mi, že letos snad ještě víc jak loni.. Naštěstí mám super pomocníky :)

      Vymazat