For Life&Madaga - péče o zralou pleť, hydratace, regenerace

Nedávno jsem obdržela velký balík od značky For Life&Madaga. Balík byl plný produktů určených k péči o zralou pleť. Jinými slovy, je tato sada určená na pleť 30+. Jinak samozřejmě každý jak se cítí. Někdo řeší vrásky a péči dřív, někdo nemusí řešit třeba ani v 50 :)





Sada obsahuje šest produktů. Koupíte ZDE
Pleťové čistící mléko, tonikum, krém se Sfingolipidy, lifting sérum, gel s olivovým olejem a vitamínovou masku. Produkty můžete koupit samostatně, ale pokud vás zaujme všech šest produktů, je výhodné vzít sadu.


Berte tento článek spíš jako představení produktů, než plnohodnotnou recenzi. Produkty ještě nemám otestované delší dobu. Krom jednoho produktu, který jsem už měla, používala a vypotřebovala.



Pleťové čisticí mléko 200ml
- je určeno pro zralou, náročnou, suchou, smíšenou a normální pleť. Takže vlastně vhodné pro každého :)
Přiznám se, já nejsem moc fanoušek mlék na odličování. Ne, že by mi nějak vadila mléka, ale prostě preferuji na odlíčení a čištění, pleťové vody. Zejména nesnáším mléko na odličování očí. Tohle mléko teď používám a zatím v pohodě. Konzistence mi vyhovuje. Mléko není nijak lepivé ani hutné. Nádherně voní, cítím v něm citrusy nebo něco takového. Pleť vyčistí dobře a nechá ji vyživenou a hebkou.

- vhodné pro suchou a zralou pleť, je bez alkoholu. Obsahuje Třezalku tečkovanou a Meduňku lékařskou. Opět nádherná vůně, svěží, jemná. Vyčistí dokonale, po použití je pleť svěží, nestahuje, nevysušuje, nemastí.




Další produkty v této sadě jsou "mazací" :)



Krém se Sfingolipidy 50ml
Momentálně mixuji tři krémy na obličej. Trošku krému od Benefitu, trošku Control Krému 24h od For Life&Madaga a trošku tohoto krému se Sfingolipidy. Maximálně mi tato kombinace vyhovuje. Aplikuji ráno na vyčištěnou pleť a celý den nemusím obličej mazat.





Co se mi líbí, že i tento krém bude v nejbližší době v perfektním balení s pumpičkou a pohyblivým dnem, které se pohybuje směrem nahoru, když pumpujete produkt. S tímto obalem využijete každou kapičku produktu uvnitř. Já mám krém ještě v tubičce, no nebojte, poradím si s tím. Tubičku rozstřihnu a taky v ní nic nezbyde :D



Antistress lifting sérum 30ml
- když jsem na začátku psala, že jeden produkt z této sady mám už vyzkoušený, myslela jsem Antistress lifting sérum. Sérum jsem dostala v prvním balíčku od této značky. Samozřejmě, že už ho nemám, proto se mi nové balení hodí. Sérum používám stále stejně, večer na vyčištěnou pleť. Moji pleti vyhovuje. Sem tam ale sérum proložím např hydratačním krémem na noc. Záleží jak se moje pokožka cítí.




- gel má stejnou citrusovou vůni jako pleťové čistící mléko. Je to sice gel, ale je spíš tekutější. Oči odličuje bez problémů, nemusím nijak dřít. Dobré je, že hezky hydratuje jemnou pokožku kolem očí. Obvykle po použití tohoto gelu nedávám krém na oční okolí, není potřeba.



- maska má bílou barvu, konzistenci jako jemný krém. Je parfemovaná. Příjemná na obličeji, pleť je po umytí masky jemná, svěží. Maska nevysušuje, ani nemastí.



Upřímně musím říct, že jsem s produkty For Life&Madaga spokojená. Je to samozřejmě taky z toho důvodu, že jsem si sadu mohla sama vybrat a po těch letech už vím, co mé pleti sedí a co potřebuje. Pokud jste ve stejných letech jako já nebo starší, či mladší a sháníte nějaké produkty na svou pleť, vůbec se nebojte mrknout do eshopu For Life&Madaga. Určitě si vyberete a za mě jsou to fakt fajn produkty.

4 komentáře:

  1. Skvělý článek a super tipy. Nejvíce mě zaujalo pleťové čistící mléko a Hydro Nutritive tonikum s obsahem meduňky. Už jsem si podle tebe koupila několik produktů na pleť a byla jsem moc spokojena!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Chystám se vyzkoušet, jak pár krémů spotřebuju, podle tvých článků je to docela ideál pro moji pleť, tak jsem zvědavá.. Jako vždy vyčerpávající info, to mi vyhovuje, alespoň nemusím sama hledat co a jak:-D

    OdpovědětVymazat
  3. O této značce slyším prvně, docela mě zaujala. Táhne mi na 40 a nikdy jsem té péči moc nedala, ale už pár let se snažím napravit:) Díky za fajn tip!
    Natálie

    OdpovědětVymazat
  4. Mám vyzkoušené Lifting sérum, kupovala jsem ho po tvé minulé recenzi. Už jsem ho spotřebovala, ale bylo na noc moc dobré. Teď aktuálně používám čistící mléko.

    OdpovědětVymazat