Spotřebováno - říjen, listopad, prosinec 2013

Po pár měsících tu máme další Spotřebováno. Tento článek na mém blogu můžete číst teprve podruhé a myslím, že další články tohoto typu budou v nejbližší době následovat. Rozhodla jsem se totiž vypotřebovat domácí zásoby a nekupovat stále dokola nové krémy, mléka nebo másla na tělo. Jo jasně já ráda utrácím za nové věci, ale naštvala jsem se na sebe ve chvíli, kdy jsem vyhazovala druhé celé nepoužité balení másla od Baley, které jsem tu měla počítám tak tři měsíce a bylo žluklé !!! Jasně bylo za pár kaček,ale když se nasbírají dvě, tři balení, která letí do popelnice, tak pak už je to postupně dost peněz.
Dnes mám na seznamu deset produktů. Jsou to produkty na vlasy, mazací na tělo :) jedna vůně a vzorek pleťové vody.

1. Redken Blonde Glam Shampoo 300ml + 2. Redken Blonde Glam Conditioner 250ml - šampon a kondicionér pro blond nebo melírované vlasy, tyto produkty by měly oživovat barvu a posilovat vlasy. Já jsem si tuhle dvojku koupila v době, kdy jsem pravidelně chodila na blond melír. Nemůžu říct jak moc šampon a kondicionér fungovaly, protože jsem melír měla od kadeřnice vždy perfektní. Ale pro můj dobrý pocit, že pro vlasy dělám to nej, jsem si kupovala produkty vhodné na melírované vlasy. V poslední době jsem vlasy spíše ztmavovala, ale i tak jsem je měla pořád trochu blond po létě, takže jsem v klidu myla Redkenem Blond Glam. Určitě to nejsou špatné produkty, docela pěkně voní. Cena není nejmenší, tuším, že byla nějak kolem tří stovek za jeden produkt, plus minus :) Asi pokud bych šla zas do melíru, tak si tyhle produkty koupím, pokud bych nekápla na jiné, které by mi vyhovovaly.
3. Alterna Hemp Thickening Compoud 200ml - ochranné mléko při foukané, má posilovat držení účesu. Na toto mléko jsem poprvé narazila zhruba před dvěma lety u TiffanyD. Je to moje oblíbená youtuberka, vlastně první youtuberka, kterou jsem kdy sledovala. I když je to teď u ní trošku o něčem jiném, mám ji  v odběrech. No takže kdysi zmínila, že má ráda tohle mléko na vlasy, hned jsem se toho chytla a šla hledat, jestli to u nás vůbec obyčejným smrtelníkům prodávají. Když je to dobré pro ni, bude to dobré i pro mě :D Pár eshopů s tímto produktem jsem našla a od té doby používám po každém umytí. Na cenu si bohužel nevzpomínám, tipuji něco kolem 500Kč, ale fakt nevím a nemůžu najít objednávky. Problém je, že samozřejmě řada Hemp se u nás přestává prodávat, nevím zda v celém světě končí. Takže tento produkt můžete koupit v pár eshopech, což je blbé, na druhou stranu je za výprodejovou cenu, což jde. Já si po umytí a vysušení vlasů ručníkem dám na ruce mléko, zhruba velikost většího hrášku a to mi stačí, rozetřu po vlasech, hezky se rozpletou, pak jdou pěkně rozčesat, nedávám ke kořínkům. Vůně slabá, vlasy nijak nemastí a toho, že by nějak víc držel styling jsem si taky nevšimla. Ale já mám vlasy jemné, mně nevydrží účes ani s lakem :/
4. Gliss Kur Marrakesh Oil & Coconut 200ml - kondicionér na vlasy, psala jsem o něm už v minulém Spotřebováno článku,momentálně je to můj kondicioner Nr. 1. Nedávno jsem si v Rossmannu koupila dvě balení, měli akci na Gliss Kur, vyšlo mě nějak na 40Kč.  Koupila jsem i šampon z téhle řady, nemám ho ráda, nevyhovuje mi :(
5. Nivea Coconut Cream - kokosový sprcháč no... Vůně kokosu je pěkná, není umělá jak někdy kokos bývá, ale je to prostě obyčejné sprchové mléko, mě nevysušuje, tak aspoň že tak.
6. La Roche Posay Physiological Micellar Solution - vzorek 15ml - tenhle vzorek byl v nějakém promo balení, myslím. Mám vždy jedno balení na toaletce a používám na oči, pokud někde přetáhnu stíny nebo cokoli a potřebuji vymazat, odstranit, tak namočím vatovou tyčinku do vzorku a jsem spokojená. Mám tuhle vodu i ve velkém balení, na pleť mi nesedla, vůbec.
7. Palmer´s Cocoa Butter Formula with vitamin E, Softens, Smoothes + Relieves Dry Skin - 250ml - tělové mléko s vitamínem E, recenze zde . Toto je jeden z produktů, který jsem měla nakřečkovaný doma v polici a sušila jsem ho tam z nějakého nepochopitelného důvodu a šetřila si ho. Naštěstí je to kvalitní kosmetika, takže se mu nic nestalo, na rozdíl od již zmiňované Baley. Já tento krém používám hodně na lýtka či ruce, teď přes zimu mám docela suchou kůži.
8. Giorgio Armani Mania - 50ml - dřevitá květinová vůně. Nevím přesně co je dřevitá, mně tahle vůně přijde jemná, hřejivá, vhodná na zimu.
9. Bio Kokosový olej Purity Vision - 100ml -recenze zde . Mé nadšení z tohoto produktu stále trvá, teď na zimu ho nekupuji, na léto jej ale opět budu mít doma.
10. Palmer´s Cocoa Butter Formula Bust Cream with vitamin E, Collagen + Elastin - 125g - recenze zde - v recenzi jsem psala, že je vhodný na prsa v těhotenství nebo při úbytku váhy. Aktuálně se mě ani jedno netýká. Krém jsem si koupila z jednoho prostého důvodu. Spím na břiše, což logicky musí zanechat následky na mém hrudníku a výstřihu. Protože se chci vyvarovat toho, abych měla už teď nějaké vrásky, či pokrčenou kůži, tak jsem si koupila tenhle krém. Vy co tohle čtete a je vám dvacet, tak se budete smát, ale uvidíte po třicítce, zvlášť jestli spíte jako já, styl rozpláclá žába na břiše :D Mám pocit, že krém nějaké výsledky má, nedokážu porovnat s jinými krémy, či jestli by tohle zvládla obyčejná Nivea. Žádný zázrak se nekonal, ale kůže je jemná, pružná a to mi stačí. Krém jemně voní a hned se vsákne. Bohužel v Rossmannovi už je nemají, klasika. Jestli je Palmer´s někde na netu, netuším. Koupím něco jiného.




2 komentáře:

  1. Palmers jsem nedávno kupovala v hyperalbertovi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) taky jsem je tam v týdnu viděla, po té co jsem napsala tento článek :D ale drahý jako něco a ten krém na prsa stejně neměli

      Vymazat