úterý 7. srpna 2012

Rimmel - Rose Libertine

Jen náhodou jsem kápla na netu na tenhle lak a zalíbil se mi hned na prvním obrázku, takže musel být můj. Rimmel 60 seconds - odstín 405 Rose Libertine - oranžovo-růžová barva, možná lososová? Schne opravdu rychle, no ale jen ta první vrstva. Já jsem pro krytí dala dvě a to už schlo déle, navíc jsem u sebe neměla Seche, takže jsem si do toho pak rýpla.
Výdrž bez Seche nic moc, dneska už mám mírně ohoblované špičky a to jsem lakovala včera večer. Uvidíme jak to bude s nadlakem, protože tenhle lak určitě nezůstane jen u jednoho lakování, docela příjemná barva.
Rimmel - Rose Libertine
Jak jde asi vidět z fotek, lak je matný bez třpytek. Má široký štěteček, což je super, malíček nalakuji jedním tahem. Druhá vrstva se mi lakovala tak nějak podivně než jsem zjistila co a jak. Zřejmě tím jak rychle schne, tak musíte dát víc laku už při prvním lakování a rychle rozetřít, není moc času namáčet štěteček znova a dolakovávat, pak se to jako by tahalo a nespojilo.
Rimmel - Rose Libertine
Cena v Rossmannu něco kolem 49Kč, určitě doporučuji tenhle lak, možná ještě mrknu na další odstíny ;)

7 komentářů:

  1. slušivá barvička:) mně naopak rimmelovský štěteček absolutně nevyhovuje, je širší než některé mé nehty a pro mě to je celkem boj :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha, tak to chápu, na úzké nehty je to blbé. jedině mít nějaký extra štěteček

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. a dokonce má fajn výdrž, což mě překvapilo

      Vymazat
  3. laky na nechty od Rimmenlu sú nielen dobré ale aj kvalitné a pekné, zbožňujem na nich ten hrubý štetček s ktorým si raz-dva nalakujem nechty :)
    Ak sa niekedy budeš nudiť a budeš mať čas, pozývam ťa na môj nový blog :)
    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj tenhle mám taky a rozhodně ti doporučuju vyzkoušet další ! :)
    A samozřejmě followuju ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat