China Glaze + Orly = letní lakování

Tak mi v sobotu konečně dorazil dlouho očekávaný lak Orly Rage. Nutně jsem ho potřebovala, protože jsem na netu shlédla luxusní blog na nehty zde a řeknu vám, tam jsou tuny inspirace. No, tuny pro ty šikovnější, já co jen patlu a jsem ráda, když si levou rukou jakžtakž nalakuji pravou, jsem se nechala inspirovat jednoduchou kombinací fialkové a zlaté barvy. Fialovou mám moc ráda, takže fialových odstínů mám doma zásobu, teď už to chtělo jen ten zlatý. Slečna na blogu měla Color Club, což jsem hned zkontaktovala paní, která dodává pro jižní moravu a Brno, bohužel tahle kolekce prý k nám vůbec nedošla (to mě nepřekvapuje:D ) tak jsem googlila až jsem došla na skvělou růžovozlatou barvu Orly Rage. Samozřejmě nastala panika kde sehnat Orly, že. Naštěstí mi došlo, že na micky-nails ho mají, takže jsem objednala tam. Dodávka tentokrát trvala nějak dýl, ale po dvou týdnech, hurá, jela jsem si pro něj. Vyzvedávám laky v Brně, což je fajn, nemusím platit poštovné.
Nebudu se dále vykecávat, dám vám fotky, není potřeba komentářů, prostě jsem kombinaci obšlehla z netu, pouze jsem použila laky,které jsou v mé sbírce ;) Fialový - China Glaze Senorita Bonita a zlatý Orly Rage. Ještě musím dodat, že jsem si opět s první fotkou vyhrála, moc se mi líbí ten puzzle efekt...

China Glaze Senorita Bonita je fialový lak s oranžovýma pidi částečkama, někdo psal, že mu jde do modra, no mně teda ani moc ne nebo jsem zas slepá. Oba laky- dvě vrstvy + seche.



Někdo říkal, že kombinace jednoho nehtu jiným odstínem laku už není v módě, je mi to vcelku fuk, protože když to v módě bylo, tak jsem to nenosila, teď to budu nosit tak dlouho, jak mě to bude bavit :D
Orly není tak tmavý jak na téhle fotce


4 komentáře:

  1. Ten orly je moc pěkný :-) Ideální na sluníčko :)

    OdpovědětVymazat
  2. nápodobně :D taky jsem ten nehet jiným lakem nenosila, když to frčelo a poslední dobou to nosím celkem dost často! :D
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já zatím jen tuhle kombinaci, uvidíme jestli narazím na nějakou jinou, která se mi bude líbit

      Vymazat